Oud 24-08-2012, 11:20
-BC-
-BC- is offline
hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een liefdesprobleem. Ik ben verliefd op een meisje van 17 en ben nog nooit zo verliefd op iemand geweest gelijk nu. Begin van de zomervakantie gingen we met vrienden van mijn ouders op vakantie, de kinderen van die vrienden zijn goed bevriend met dat meisje waar ik verliefd op ben en dankzij die kinderen, ken ik dat meisje. Natuurlijk ken ik dat meisje al enkele jaren, maar op deze vakantie konden we het heel goed met elkaar vinden en we waren ook vaak alleen, zo konden we heel goed praten en zo ben ik verliefd op haar geworden, sindsdien gaat er geen minuut meer voorbij zonder dat ik aan haar denk, en sinds die vakantie hebben we ook meer afgesproken (als vrienden). Een week geleden heb ik ze een heel weekend gezien, en ik wou haar 'vragen' maar durfde niet goed, ik zou echt niet weten wat haar antwoord gaat zijn, maar ik heb vooral bang dat als ik haar vraag en ze zegt 'nee' dat onze vriendschap dan niet meer hetzelfde gaat zijn, ze gaat waarschijnlijk afstand nemen van mij met de gedachten dat ze moet opletten met alles wat ze zegt omdat ik gevoelens voor haar heb. Ondertussen heb ik het er ook al over gehad met mijn mama, zij zei dat het leeftijdsverschil iets te groot was, en dat meisjes meestal vallen op oudere jongens. Ik weet echt niet wat ik moet doen, maar nu zit ik elke dag te piekeren op mijn kamer met foto's van dat mooie, schattige en lief meisje, zo kan het ook niet verder.. Maar ik zou ook de vriendschap die we nu hebben niet willen verpesten dat alles weg is . Als ik met haar afspreek dan moet dat ook voorzichtig en met andere mensen erbij die we allebei kennen anders gaat het te veel opvallen dat ik gevoelens voor haar heb, want voor de vakantie spraken we bijna nooit af. Maar ik zou graag nog eens alleen met haar alleen willen zijn zoals die onvergetelijk vakantie! Wie kan mij helpen ?
Grtjs –BC-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2012, 11:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
De kans dat een 17-jarig meisje interesse heeft in een 14-jarige jongen is uiterst klein, maar niet uitgesloten. Wat doen jullie precies "als vrienden"?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 11:32
Verwijderd
Niet geschoten is altijd mis maar ik schat je kansen erg klein in. Verder is het logisch dat je nog nooit zo verliefd bent geweest want je bent 14. Over een paar weken ben je op iemand anders 'nooit zo verliefd geweest'.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 17:00
MiBe
MiBe is offline
Weet niet waarom die kansen zo klein zouden zijn, heb het toch vrij regelmatig voor zien komen in mijn omgeving. Het heeft trouwens ook voordelen. Als je vriendin een stuk jonger is ben je een pedo, als ze een stuk ouders is een baas.
Oud 25-08-2012, 00:01
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Weet niet waarom die kansen zo klein zouden zijn, heb het toch vrij regelmatig voor zien komen in mijn omgeving. Het heeft trouwens ook voordelen. Als je vriendin een stuk jonger is ben je een pedo, als ze een stuk ouders is een baas.
Het KAN voordelen mee brengen, maar ook nadelen. Een vriend van mij was 16 toen hij een meisje van 20 leerde kennen. Hij werd verliefd op haar en toen kregen ze een relatie. Zij was op seksueel gebied veeeel verder dan hem. En psychisch kon ze hem in haar macht krijgen, omdat ze wist hoe ze dat moest doen. Ze heeft hem aan het einde van hun relatie gechanteerd met dingen die niet waar waren. Ze zou naar de politie stappen ( heeft ze nooit gedaan) en nu hebben ze weer een relatie. Ik vind je kan natuurlijk altijd proberen, MAAR wordt niet blind.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 14:23
Omar207
Omar207 is offline
1. Je kansen zijn inderdaad klein zoals de anderen zeggen, maar niet uitgesloten
2. Men zegt ook, liefde kent geen leeftijd.....dus idd niet geschoten is altijd mis
3. Jongens van jouw leeftijd zijn ergens in het midden van de pubertijd terwijl meisjes van haar leeftijd tegen hun einde zitten. Vandaar dat ze meestal op oudere jongens vallen.

Maar probeer gewoon.....alleen doe het niet te snel. Je moet echt geduld hebben, want dat loont.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten