|
|
Bekijk resultaten poll: Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september a.s.? | |||
VVD |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 8.70% |
PvdA |
1 | 4.35% |
PVV |
1 | 4.35% |
CDA |
0 | 0% |
SP |
5 | 21.74% |
D66 |
5 | 21.74% |
GroenLinks |
1 | 4.35% |
ChristenUnie |
1 | 4.35% |
SGP |
2 | 8.70% |
Partij voor de Dieren |
1 | 4.35% |
DPK (voorheen OBP/groep Brinkman/TON) |
0 | 0% |
50PLUS |
0 | 0% |
Andere partij, namelijk: |
1 | 4.35% |
Ik stem blanco |
0 | 0% |
Ik ga niet stemmen |
1 | 4.35% |
Ik weet het nog niet... |
2 | 8.70% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet de stemwijzers ook niet te serieus nemen, denk ik. Ik gebruik het puur als hulpmiddel (en omdat ik het leuk vind om in te vullen). Voor mensen die geen idee hebben waar ze op moeten stemmen kan het misschien wel een duwtje in de goede richting zijn. |
![]() |
|
Ik weet het nog niet. Ik stem niet op de kunduzakkoord personen of PVV.
Ik stem waarschijnlijk PvdA, maar dat zijn ook kontdraaiers..... Of wil ik een risico gaan lopen en toch SP stemmen. Ik vind SP een commerciele partij. Roemer lijkt mij een sympathieke man. Hij heeft wel vaak gelijk, maar ik realiseer mij wel dat het een politieke truc is. Ze zeggen wat je wilt horen, maar in feite voeren ze heel wat anders uit. |
![]() |
||
Ik had op groenlinks gestemd maar ik lees net dat ze een boete willen voor te dure medicijnen.
Citaat:
||
Citaat:
Overigens is er geen enkele partij die nooit van standpunt is gewijzigd, dus iedere partij en politicus kan van draaien beticht worden. De PvdA heeft alleen de pech dat de kwalificatie aan ze is blijven plakken.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Maar even serieus.. je laat je keuze toch niet afhangen van één standpunt/actie? Ik bedoel.. als ik GroenLinks een goede partij zou vinden, dan zou ik niet ineens op een andere partij stemmen om één standpunt/actie. Citaat:
En neem nou de SP.. Eerst prezen ze de SP de hemel in bij de PvdA en nu ineens is zogenaamd zo'n beetje alles slecht aan die partij. |
![]() |
||
Citaat:
ahoewel ik wil Samson leuk vind. nah..op tv dan(samen met Gert) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
zoals bijv; de Nederlandse operatie Task Force Uruzgan. Ik weet dat het een gehele gekontendraai was. Eerst niet willen, maar dan weer wel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Het is trouwens wel echt cliché om te roepen dat de PvdA 'draaikonten' zijn. Dat heeft dan een keer iemand gezegd en daarna zegt ineens iedereen dat zonder ook maar te bedenken of het klopt of niet. Verder wat Martiño zei.
|
Ach draaikonten, huichelaars, maakt niet veel uit eah. Wat verdient Wouter "het moet eerlijker" Bos tegenwoordig bij KPMG? En Wim "kwartje van" Kok bij de ING? En dan natuurlijk nog de wij zijn tegen maar we stemmen voor de oorlog in Irak missie, was ook grappig. Maar verder is het echt een cliche idd.
En nu hebben ze dan een kale meneer die zijn gehandicapte kind lekker uitbuit op tv.
|
http://http://www.stemwijzer.nl/
De stemwijzer is online. Ik heb hem al ingevuld. Dit is de uitslag. Er zijn 3 partijen op de eerste plek geëindigd. ![]() 1. ChristenUnie, SP, PVV 4. Partij voor de Dieren 5. PvdA 6. CDA 7. GroenLinks 8. SGP 9. VVD 10. D66 Ik ben benieuwd wat er bij jullie uit komt. Post je uitslag hier! ![]() |
![]() |
|
SP
PvdA 50Plus GroenLinks Partij voor de Dieren PVV CDA ChristenUnie D66 SGP VVD Niets onverwachts dus, die marktwerking in de zorg vraag is gruwelijk en als je voor nog meer "marktwerking" en privatisatie bent is dat wel erg. ![]()
|
![]() |
"Het grote verschil van de SOPN met de overige politieke partijen is dat de SOPN niet aan symptoombestrijding doet. Iedereen die even de moeite neemt om zelf onderzoek te doen, die kan niet anders dan concluderen dat symptoombestrijding de situatie op de langere termijn alleen maar verergert. De voorbeelden hiervan zijn helaas legio: volksgezondheid, financiën, economie, milieu, onderwijs, discriminatie en ga zo maar door. Aan symptoombestrijding doet de SOPN daarom dan ook bewust niet mee.
De kernvraag is hier dus: waarom rijden we soms harder dan de geldende maximum snelheid? De voornaamste oorzaak is volgens mij: haast. Maar wie heeft er straks nog haast, wanneer we allemaal een basisinkomen hebben? We doen dan immers alleen nog maar dat wat we leuk vinden. Deze onthaasting zal ervoor zorgen dat we als meer bewuste mensen ons om verschillende redenen aan de maximum snelheid zullen houden, want daarmee belasten we het milieu minder, rijden we zuiniger en veroorzaken we minder ongevallen." http://www.sopn.nl/partijprogramma/1...versie-2-.html ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-08-2012 om 07:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 62 | 03-08-2012 20:19 | |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 | |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 |