Oud 02-07-2016, 16:02
*Anoniempje*
*Anoniempje* is offline
Ben bij de dokter geweest mensen omdat ik schokte en pijn had bij t vingeren. Er is niets raars gevonden, ik trok mijn spieren ook niet aan. Hij heeft naast het normale onderzoek gekeken hoe ik op verschillende bewegingen binnenin reageerde. Het was GEEN pretje maar ik moet er dus echt gewoon doorheen. Nu heb ik een super lief vriendje die mij wil gaan helpen😊 kan iemand in kleine stappen uitleggen hoe hij dit moet doen (hoelang, hoe vaak per seconde, wat als ik pijn heb? Als je een soort van stappenplan hebt of een andere manier voor me hebt stuur dan of hir een reactie of als t te lang is met dm😊 je zal me echt helpen (bedankt voor het helpen van de angst voor inwendig onderzoek)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2016, 18:04
Axel11
Axel11 is offline
Ik snap dat je benieuwd naar ervaringen en tips van anderen, maar heb je deze vragen ook aan je dokter gesteld? Zo ja, wat waren de antwoorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2016, 18:11
*Anoniempje*
*Anoniempje* is offline
Dat ik door moest zetten maar mijn vriend wil weten hoe hij mij kan helpen met doorzetten en mij er doorheen moet gaan trekken
Met citaat reageren
Oud 02-07-2016, 18:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ik door moest zetten maar mijn vriend wil weten hoe hij mij kan helpen met doorzetten en mij er doorheen moet gaan trekken
Ook dit zijn vragen die je met je arts had kunnen bespreken.
Oud 03-07-2016, 09:32
Pluis
Pluis is offline
Gewoon voorzichtig aan doen. Desnoods spreek je af dat als het pijn doet, dat jij dan een codewoord gebruikt (iets dat niks met seks te maken heeft, bijvoorbeeld blauw) en dat hij dan nog 5 seconden stil houdt met z'n vingers of z'n penis voor hij terug trekt. Als het goed is wordt het dan vanzelf minder. Als de pijn dan op een gegeven moment weg gaat in die paar seconden, kan hij daarna verder ipv stoppen. En jij moet zelf ook oefenen.
Oud 03-07-2016, 13:38
*Anoniempje*
*Anoniempje* is offline
Citaat:
Gewoon voorzichtig aan doen. Desnoods spreek je af dat als het pijn doet, dat jij dan een codewoord gebruikt (iets dat niks met seks te maken heeft, bijvoorbeeld blauw) en dat hij dan nog 5 seconden stil houdt met z'n vingers of z'n penis voor hij terug trekt. Als het goed is wordt het dan vanzelf minder. Als de pijn dan op een gegeven moment weg gaat in die paar seconden, kan hij daarna verder ipv stoppen. En jij moet zelf ook oefenen.
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 07:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Hoe bedoel je, 'hoe vaak per seconde'?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 16:44
*Anoniempje*
*Anoniempje* is offline
Citaat:
Hoe bedoel je, 'hoe vaak per seconde'?
Hoevaak erin en eruit, bijv. 1x in 5 sec en na 5 minuten 2x ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 17:25
Anonymous John
Anonymous John is offline
Dit had mijn chick ook en we gingen langs de seksuoloog. Op aanraden van haar hebben we twee weken niks met de vagina gedaan (alleen pijpen en anaal), en na afloop ging het beter.
Oud 04-07-2016, 18:25
*Anoniempje*
*Anoniempje* is offline
Citaat:
Dit had mijn chick ook en we gingen langs de seksuoloog. Op aanraden van haar hebben we twee weken niks met de vagina gedaan (alleen pijpen en anaal), en na afloop ging het beter.
Heb een tijd terug 2 maanden niets gedaan en toen het toen nog niet minder was naar dokter geweest en ik moet er doorheen...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten