![]() |
|
![]() |
Ik snap wat je bedoelt, maar toch denk ik dat op die leeftijd je dingen toch even rustig aan moet gaan doen. Overigens denk ik, dat je ouders je er echt niet uit zullen zetten als je tóch aan de pil gaat. Mijn vriendin en ik waren 14 en 16 toen we elkaar leerden kennen. Ik weet nog dat haar moeder op dag 1 al de pil voor haar gehaald had. Natuurlijk deden we het toen niet, maar toch voor het geval dat
![]() Bespreek het met je ouders, en zeg dat het ook tevens voor je eigen veiligheid en toekomst is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zeg tegen je ouders dat ze niet kunnen voorkomen dat je seks hebt, maar wel kunnen helpen te zorgen dat je niet zwanger wordt. Willen ze soms een zwangere dochter van 15?
Verder vind ik je nog vrij kinderlijk overkomen (niet lullig bedoeld), maar je praat wel weer heel verstandig over niet zwanger willen worden op je 15e. En als ze dreigen om je eruit te zetten, zeg je dat je dan bij je vriendje gaat wonen en 3 keer per dag seks gaat hebben moehaha ![]() Verder: Er is geen juiste leeftijd voor seks. Doe iets wanneer je er zin in hebt. Je hoeft trouwens ook niet gelijk "all the way" te gaan. Je kan best eerst naakt knuffelen, orale seks doen, hem aftrekken of wat dan ook. Doe wat je wilt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En oraal enzo hebben we al gedaann
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Een aantal dingen:
- Je mag zelf beslissen met wie, wanneer, waar, etc. je seks hebt. Daar hebben je ouders verder niets over te zeggen, ook al zouden ze dat vast graag willen. - Je moet seks hebben op het moment dat je er zelf achter staat, zin in hebt en het graag wilt doen. Leeftijd maakt daarvoor niet uit. - Je kunt zelfstandig de pil halen, daar heb je je ouders niet voor nodig. - Je ouders kunnen je voor zover ik weet niet zomaar uit huis zetten op jouw leeftijd: Citaat:
Succes!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders & privacy. Emmy91 | 3 | 16-01-2010 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Ouders-"kind" relatie Teres | 52 | 12-09-2006 07:00 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die het belachelijk vinden dat je nog met je ex omgaat kussie van Michelle | 47 | 16-03-2006 18:59 | |
Liefde & Relatie |
relatie met ouders.... hoe reageren jou ouders soms en hoeveel "macht" hebben ze? Poor twisted me | 42 | 10-10-2003 10:23 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 |