Advertentie | |
|
![]() |
|
tja je kan hem niet ineens zo veranderen dat hij ineens enorm veel gaat kletsen, uren wil bellen en je overspoelt met smsjes, dus je zult het een beetje moeten accepteren..
Misschien dat hij gewoon verlegen is en zich bij anderen niet zo op zn gemak voelt.. En tja, dat bellen, misschien dat hij gewoon liever met je praat als jullie echt bij elkaar zijn ofzo...? En anders stuur je hem eens een heleboel smsjes, achterelkaar ofzo en dan zal hij er vast toch wel terug sturen..? Misschien dat hij de hint een beetje snapt dan ofzo..
|
![]() |
Ik zal ff een stukkie typen over mezelf (ik ben iemand die nog niet vaak een vriendin/meidje heeft gehad (1xrelatie, 2x voor een avond)...
ik moet zeggen dat ik als stil iemand er zelf ook van baal dat ik zo stil ben... OK, SMSen en zo op deze manier lullen gaan me aardig af, maar zodra het in het echt moet (en zeker bij een aantal andere mensen) ben ik gewoon heel stil (dat is iets waar ik HEEL erg van baal, maar goed)... Ik hoop dat mijn vriendin me daarom niet zou laten barsten, maar me juist helpt om mee te leren praten, iets wat ik erg graag wil... en zolang jij maar genoeg vraagt komt het denk ik vanzelf wel!
||
Citaat:
Je had kunnen weten dat hij niet vaak + lang belde/smste, en stil was in het bijzijn van anderen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Waarom meteen dumpen? 3) Hoe weet jij dat zij veel beter kan krijgen?
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes ? xxanoniempjexx | 27 | 31-05-2015 07:35 | |
Algemene schoolzaken |
Reputatie op school... ImTheWolf | 18 | 09-03-2011 07:02 | |
De Kantine |
te ranzig! logeren met jongens! MissesLena | 62 | 17-08-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje? Tulpje6 | 86 | 26-11-2003 11:29 | |
Liefde & Relatie |
k weet t ff nie meer!~ CoveredEyes | 33 | 26-02-2003 09:17 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 |