Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof je dit gedrag je hele leven blijft doen Even over een player, ach als die kerel er blij van word, trots? vind ik wel erg raar, want een meisje zoenen is helemaal niet moeilijk dus dat snap ik niet? Ik vind het zelf maar triest al die meisjes, is gewoon echt niet leuk, echte liefde prefeer ik toch veel liever. Maar nog even over players, zo slecht behandelen ze vrouwen ook niet echt hoor, als het zou zijn dan wou niemand ze toch meer, en het meisje wil het vaak ook dus zie het probleem niet zo zeer. |
![]() |
||
Citaat:
mensen denken van mij ook altijd dat ik een patser ben of een wanna be gangsta ![]() ![]() Maar dat mannetje doet gewoon stoer naar z'n vriendjes.... een echte player schreeuwd trouwens niet van de daken dat ie een player is.... wat hij doet is gewoon opscheppen..... diep triest maar haast iedereen die ik ken doet et. ![]() Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 13:19. |
![]() |
||
Citaat:
Daarna geven je matties je lotz of respect! .... mja.... dat is et wel zo'n beetje ![]() ![]() |
![]() |
|
Players zijn zielig. Hoewel ik liefde als de evolutionair bepaalde manier om sex te hebben beschouw, vind ik dat je meisjes met respect moet behandelen. Als je "matties" jou respecteren omdat jij zit te blaten over hoe belabberd je ex was, zijn zij al helemaal zielig.
||
Citaat:
Maargoed, voor de player zijn Sletten juist makkelijk te versieren, of heb ik het nu fout?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
aaaarg, ja die lui die zijn echt SUPER irritant. Het nadeel van players is altijd dat ze doen alsof ze heel gevoelig zijn en alsof ze alles begrijpen enzo... Maar eigenlijk zijn dat gewoon van die KUTmethodes om je in te pakken.. en daar trap je dan ook gewoon in omdat je dat niet door hebt en ze dan juist van die dingen zeggen die helemaal niet op players slaan... het is altijd zo dubbelzinnig
![]() ![]() maar ach, je leert er van moet je maar denken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Meen...sorry hoor..
Maar vind t een beetje vaag, toch ook wel triest, dat ie het zo van zichzelf zegt ofzo... beetje vaag of ben ik nou de enige die dat vind ![]() Persoonlijk heb ik echt een hekel aan zo'n jongens die ech alles van zichzelf denken en van de een naar de ander hupsen.... iewh nee.. daar val ik dus absoluut niet op. VAak zijn het btw ook van die typjes met die leuke jody bernal kleertjes en trekjes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
en dan heb je nog het verschil tussen een player en een player!!
Want je hebt players die in het openbaar elke avond een andere meid te grazen nemen...van die jongens waarvan je echt weet dat ze FOUT zijn... En je hebt players die zich schuil houden en een meisje zo helemaal verliefd kunnen maken en net doen alsof ze evenveel voor dat meisje voelen...maar ondertussen ben je niet zijn enige prooi...en als het meisje toegeeft verliefd te zijn laat hij zich niet meer zien. Dus dan gaat het niet om het zoenen of meer maar alleen om het idee dat hij weer een nieuw slachtoffer verliefd heeft weten te maken, daar kickt hij op... ![]() ![]() ![]() hoezo vaker meegemaakt?! (de teller staat op 2..damn die jongens zijn gemeen...)!!! (en de teller blijft op 2 staan hoor!!) *kus*
|
players zijn ook van die sletten, die denken dat ze met meisjes kunnen spelen.
En dan doen ze het met iedereen, geen gevoel van eigenwaarde. Maar sommige meisjes zijn dan weer zo lomp om met zich te laten playen. Geen trots nix hebben ze, zo wanhopig als iets soms.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Dat er meer is bij een meisje/jongen, dan het uiterlijk alleen.. ![]() njah Nevermind, ik weet verder ook niet meer wat ik ermee bedoelde ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanneer noeme ze je een Player... gbaspke | 12 | 11-07-2011 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Software & Hardware |
[IE] afspelen van wmp of real player MissCzechMeOut | 2 | 07-10-2006 09:51 | |
Liefde & Relatie |
Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S Spray rebel | 16 | 14-01-2005 00:47 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 |