Oud 07-09-2002, 18:18
*InANna*
*InANna* is offline
Ik was verliefd op een jongen, hij was heel lief tegen me en hij is wel gevoelig van binnen maar van buiten een patsertje. Ik ken hem ook van zijn gevoelige kant. Maar opeens kwam hij met de mededeling dat hij een player was en daar was hij trots op. Het was hem waarschijnlijk in zijn bol geslagen dat hij er zo goed uitziet en zoveel sjans heeft. En het is daarom ook over gegaan tussen ons. Omdat ik dat ecth niet leuk vind, als iemand een player is. Ik heb echt het gevoel dat er heel veel jongens zijn die zo zijn. Mag ik ff reacties van jongens die zeggen dat ze het niet zijn en hoe mensen hierover denken? Ik vind het niks iig. xxx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 18:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k zou ook volledig op hem afgeknapt zijn... toch niks om trots op te zijn?!?!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:33
clevergirl
clevergirl is offline
Jah, kheb t ook altijd... Ga ik met een jongen waar ik helemaal verliefd op word en waarvan ik echt denk dat ie ook helemaal weg van mij is, blijkt het een onwijze player te zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:44
TechXP
TechXP is offline
Ik snap die jongens als jongen niet. Ze kunnen toch niet hun hele leven zo doen. Misschien is het voor een avondje, maar wie weet was het net iemand die juist goed bij je paste (krijg je later spijt van). Ja en als je een meisje niet leuk vind moet je er ook niet 'voor' gaan. Die players behandelen 'meisjes' gewoon niet met respect.

TechXP
Oud 07-09-2002, 18:51
highlight
highlight is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
k zou ook volledig op hem afgeknapt zijn... toch niks om trots op te zijn?!?!
idd
Oud 07-09-2002, 19:07
PardonMe
PardonMe is offline
Nee ik zou er ook volledig op afknappen!!
Natuurlijk is het hartstikke fijn als je er goed uitziet, maar sommigen die dat van zichzelf weten die gaan zich dan ook arrogant gedragen en daar hou ik niet van..
Maar dat hij van zichzelf zegt dat hij een player is vind ik wel maf.. heeft ie toch wel zelfkennis..
Maar ik vind dat dat player gedrag niet echt van respect getuigt en ik houd er absoluut niet van.

Mijn vriend is gelukkig lekker down-to-earht en heeft geen last van kapsones what so ever..
Ikzelf vind mezelf ook niet geweldig ofzo, dus dat zal geen probleem worden denk ik
Oud 07-09-2002, 19:25
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Ik snap die jongens als jongen niet. Ze kunnen toch niet hun hele leven zo doen. Misschien is het voor een avondje, maar wie weet was het net iemand die juist goed bij je paste (krijg je later spijt van). Ja en als je een meisje niet leuk vind moet je er ook niet 'voor' gaan. Die players behandelen 'meisjes' gewoon niet met respect.

TechXP
Bewijst maar weer eens dat meisjes volledig voor uiterlijk gaan bij een jongen!

Wat sletten betreft, zelfde verhaal!!

Als Sletten nu met Players zouden gaan, dan waren er geen problemen meer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:50
Vice
Vice is offline
Zulke gasten komen zichzelf ooit een keer tegen .
Oud 07-09-2002, 23:03
whizzer
whizzer is offline
idd, wat moeten die lui later? als ze trouwen ofzow kunnen ze het echt niet bij 1 partner houden hoor.........
Oud 07-09-2002, 23:18
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Vice schreef:
Zulke gasten komen zichzelf ooit een keer tegen .
Tering, dan schrik ik me vast dood. Moet je toch niet aan denken twee Desecratortjes op deze planeet.

-Desecrator
Oud 08-09-2002, 00:57
angulo
angulo is offline
'ken ook een jongen die zo in mekaar zit. Kvind persoonlijk dat iedereen maar moet doen wattie leuk vind maar voor het meisje lijkt het me helemaal klote.
Oud 08-09-2002, 01:08
Verwijderd
Van binnen of van buiten, dat maakt niet uit. Het blijft een patsertje, en die zijn altijd fout.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 02:48
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
idd, wat moeten die lui later? als ze trouwen ofzow kunnen ze het echt niet bij 1 partner houden hoor.........
Sorry hoor maar is dit niet wat overdreven?

Alsof je dit gedrag je hele leven blijft doen

Even over een player, ach als die kerel er blij van word, trots? vind ik wel erg raar, want een meisje zoenen is helemaal niet moeilijk dus dat snap ik niet?

Ik vind het zelf maar triest al die meisjes, is gewoon echt niet leuk, echte liefde prefeer ik toch veel liever.

Maar nog even over players, zo slecht behandelen ze vrouwen ook niet echt hoor, als het zou zijn dan wou niemand ze toch meer, en het meisje wil het vaak ook dus zie het probleem niet zo zeer.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:41
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
nare man schreef:
Van binnen of van buiten, dat maakt niet uit. Het blijft een patsertje, en die zijn altijd fout.

hee wat is er mis met patsers?? ik vind mezelf toch niet echt fout ofzo hoor........
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:03
Tox
Tox is offline
Citaat:
ratjas schreef:

hee wat is er mis met patsers?? ik vind mezelf toch niet echt fout ofzo hoor........
oeeh we hebben hier een patser
Oud 08-09-2002, 13:17
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
nare man schreef:
hoe je eruit ziet zegt echt niets van hoe je van binnen bent.
mensen denken van mij ook altijd dat ik een patser ben of een wanna be gangsta , totdat ze me beter leren kennen en dan mogen ze me wel meestal .
Maar dat mannetje doet gewoon stoer naar z'n vriendjes.... een echte player schreeuwd trouwens niet van de daken dat ie een player is.... wat hij doet is gewoon opscheppen..... diep triest maar haast iedereen die ik ken doet et.

Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
hmmm.. ja, maar da's nou juist het vervelende: die jongens willen zelf geen slet! geen idee waarom....
Oud 08-09-2002, 14:07
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

hmmm.. ja, maar da's nou juist het vervelende: die jongens willen zelf geen slet! geen idee waarom....
omdat et voor een player juist de uitdaging is om de mooiste meisjes te krijgen die andere met moeite kunnen krijgen, en om die dan vervolgens te dumpem..... en dan tegen je matties zeggen dat geen tieten heeft, niet kan zoenen, preuts is......
Daarna geven je matties je lotz of respect! .... mja.... dat is et wel zo'n beetje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:39
Mephisto
Mephisto is offline
Players zijn zielig. Hoewel ik liefde als de evolutionair bepaalde manier om sex te hebben beschouw, vind ik dat je meisjes met respect moet behandelen. Als je "matties" jou respecteren omdat jij zit te blaten over hoe belabberd je ex was, zijn zij al helemaal zielig.
Oud 08-09-2002, 21:26
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Sletten zijn meestal ook knap, anders konden ze geen slet zijn...
Maargoed, voor de player zijn Sletten juist makkelijk te versieren, of heb ik het nu fout??
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:09
Mephisto
Mephisto is offline
Jaaaa, maar een player wil niet gedumpt worden omdat zijn stoere makkers hem dan een loser vinden.
Oud 09-09-2002, 06:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Sletten zijn meestal ook knap, anders konden ze geen slet zijn...
Maargoed, voor de player zijn Sletten juist makkelijk te versieren, of heb ik het nu fout??
ja, maar als sletten knap zijn, waarom zou een player dan niet gewoon een slet nemen? (antwoord staat al boven in een reply, maar ik wilde gewoon aangeven waarom ik dat had gezegd...) Nou ja...
Oud 09-09-2002, 14:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Maar opeens kwam hij met de mededeling dat hij een player was en daar was hij trots op. Het was hem waarschijnlijk in zijn bol geslagen dat hij er zo goed uitziet en zoveel sjans heeft.
Omg, wat erg!! Met zo'n jongen heb je volgens mij geen toekomst. Iemand die echt met trots zegt dat ie een player is....Gatverdamme nee, jij bent vast een veel betere jongen waard!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 18:35
charly not
charly not is offline
aaaarg, ja die lui die zijn echt SUPER irritant. Het nadeel van players is altijd dat ze doen alsof ze heel gevoelig zijn en alsof ze alles begrijpen enzo... Maar eigenlijk zijn dat gewoon van die KUTmethodes om je in te pakken.. en daar trap je dan ook gewoon in omdat je dat niet door hebt en ze dan juist van die dingen zeggen die helemaal niet op players slaan... het is altijd zo dubbelzinnig heel frustrerend... ook omdat die lui bijna altijd gewoon vet lekker zijn.. dus jah vrij irritant.
maar ach, je leert er van moet je maar denken
Oud 09-09-2002, 18:38
charly not
charly not is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Bewijst maar weer eens dat meisjes volledig voor uiterlijk gaan bij een jongen!

Wat sletten betreft, zelfde verhaal!!

uuhm, das nou niet echt waar.. players gaan echt niet altijd voor van die sletterige wijven... Die lui willen juist n beetje een 'moeilijk' meisje...--> is meer n uitdaging dan zoon wijf die zich vet snel laat pakken... (uiteraard zijn die meisjes dan niet lelijk ofzo he )
Oud 10-09-2002, 10:43
Verwijderd
ik heb zo een hekel aan players maar ik val der wel op...
tenminste ik val op hoe ze doen en hun uiterlijk.. maar hun innerlijk niet..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:58
gizmo
gizmo is offline
Meen...sorry hoor..
Maar vind t een beetje vaag, toch ook wel triest, dat ie het zo van zichzelf zegt ofzo... beetje vaag of ben ik nou de enige die dat vind

Persoonlijk heb ik echt een hekel aan zo'n jongens die ech alles van zichzelf denken en van de een naar de ander hupsen.... iewh nee.. daar val ik dus absoluut niet op.
VAak zijn het btw ook van die typjes met die leuke jody bernal kleertjes en trekjes
Oud 10-09-2002, 13:18
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
charly not schreef:

uuhm, das nou niet echt waar.. players gaan echt niet altijd voor van die sletterige wijven... Die lui willen juist n beetje een 'moeilijk' meisje...--> is meer n uitdaging dan zoon wijf die zich vet snel laat pakken... (uiteraard zijn die meisjes dan niet lelijk ofzo he )
Van die heel knappe meisjes, die meestal idd 'hard to get' zijn maar wel gewoon met 'n player gaan, ik begrijp wat je bedoelt. Zou ik gigantisch op afknappen op zulke meisjes ondanks 't uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:19
PardonMe
PardonMe is offline
Tja er is natuurlijk meer dan uiterlijk alleen
Oud 10-09-2002, 14:03
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
En de meisjes die met 'players' gaan, denken meestal dat ze de player in kwestie kunnen veranderen..

Lukt toch niet dames...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
En de meisjes die met 'players' gaan, denken meestal dat ze de player in kwestie kunnen veranderen..

Lukt toch niet dames...
Ja idd, en dan krijg je dit soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 20:05
E-quesss
E-quesss is offline
en dan heb je nog het verschil tussen een player en een player!!

Want je hebt players die in het openbaar elke avond een andere meid te grazen nemen...van die jongens waarvan je echt weet dat ze FOUT zijn...

En je hebt players die zich schuil houden en een meisje zo helemaal verliefd kunnen maken en net doen alsof ze evenveel voor dat meisje voelen...maar ondertussen ben je niet zijn enige prooi...en als het meisje toegeeft verliefd te zijn laat hij zich niet meer zien. Dus dan gaat het niet om het zoenen of meer maar alleen om het idee dat hij weer een nieuw slachtoffer verliefd heeft weten te maken, daar kickt hij op...

hoezo vaker meegemaakt?! (de teller staat op 2..damn die jongens zijn gemeen...)!!! (en de teller blijft op 2 staan hoor!!)

*kus*
Oud 13-09-2002, 07:34
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
players zijn ook van die sletten, die denken dat ze met meisjes kunnen spelen.
En dan doen ze het met iedereen, geen gevoel van eigenwaarde.
Maar sommige meisjes zijn dan weer zo lomp om met zich te laten playen.
Geen trots nix hebben ze, zo wanhopig als iets soms.
Oud 13-09-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
clevergirl schreef:
Jah, kheb t ook altijd... Ga ik met een jongen waar ik helemaal verliefd op word en waarvan ik echt denk dat ie ook helemaal weg van mij is, blijkt het een onwijze player te zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
robijnbeertje schreef:
players zijn ook van die sletten, die denken dat ze met meisjes kunnen spelen.
En dan doen ze het met iedereen, geen gevoel van eigenwaarde.
Maar sommige meisjes zijn dan weer zo lomp om met zich te laten playen.
Geen trots nix hebben ze, zo wanhopig als iets soms.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
E-quesss schreef:
(en de teller blijft op 2 staan hoor!!)

*kus*
wedden van niet ?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

Lukt toch niet dames...
niet zo negatief !!
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
Tja er is natuurlijk meer dan uiterlijk alleen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:27
Rioto
Citaat:
MåBøQ schreef:

omdat et voor een player juist de uitdaging is om de mooiste meisjes te krijgen die andere met moeite kunnen krijgen, en om die dan vervolgens te dumpem..... en dan tegen je matties zeggen dat geen tieten heeft, niet kan zoenen, preuts is......
Daarna geven je matties je lotz of respect! .... mja.... dat is et wel zo'n beetje
Zo iemand verdient geen respect maar een klap of z,n neus
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
ohw ja he?
omdat JIJ toevallig niet zo bent ? ?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:35
charly not
charly not is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
en dan heb je nog het verschil tussen een player en een player!!

Want je hebt players die in het openbaar elke avond een andere meid te grazen nemen...van die jongens waarvan je echt weet dat ze FOUT zijn...

En je hebt players die zich schuil houden en een meisje zo helemaal verliefd kunnen maken en net doen alsof ze evenveel voor dat meisje voelen...maar ondertussen ben je niet zijn enige prooi...en als het meisje toegeeft verliefd te zijn laat hij zich niet meer zien. Dus dan gaat het niet om het zoenen of meer maar alleen om het idee dat hij weer een nieuw slachtoffer verliefd heeft weten te maken, daar kickt hij op...

hoezo vaker meegemaakt?! (de teller staat op 2..damn die jongens zijn gemeen...)!!! (en de teller blijft op 2 staan hoor!!)

*kus*
Helemaal mee eens
Oud 13-09-2002, 18:43
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
telief.com schreef:

zie de reply boven die van mij...

Citaat:
Van die heel knappe meisjes, die meestal idd 'hard to get' zijn maar wel gewoon met 'n player gaan, ik begrijp wat je bedoelt. Zou ik gigantisch op afknappen op zulke meisjes ondanks 't uiterlijk.
snappe?
Dat er meer is bij een meisje/jongen, dan het uiterlijk alleen..
njah Nevermind, ik weet verder ook niet meer wat ik ermee bedoelde
Oud 13-09-2002, 20:29
DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:39
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
players zijn net sletjes........ geen respect en alleen maar voor lust en misbruik.
Oud 14-09-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
players zijn net sletjes........ geen respect en alleen maar voor lust en misbruik.
wat zeg je dat mooi
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
ohw ja he?
omdat JIJ toevallig niet zo bent ? ?
Ja
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:00
Tha White Eagle