Ik zou het omhouden.. Als mijn vriend mij zou vragen mijn tongpiercing of neuspiercing eruit te halen dan zou ik dat ook niet doen.. het hoort gewoon een beetje bij mij..
Voor zijn vrienden zou ik het er iig niet uithalen, bijvoorbeeld een ketting ofzo, tja ik zou die dan best onder mn kleding willen dragen, dus onder je kraag doen ofzo, maar af doen dat niet, als ik zo'n ketting had waar ik echt aan gehecht zou zijn.
Als er een gelegenheid is, die voor hem echt mega belangrijk is en er zijn mensen die zoiets niet op prijs stellen dan zou ik best zo'n ketting af willen doen, en ik zou een onopvallend, extra klein knopje in mn neus willen doen en tja een onopvallende tongpiercing (geen opvallende kleuren dus..) dat zou ik wel willen doen, maar er echt helemaal uithalen niet denk ik..
Gelukkig vraagt hij me zulke dingen ook niet..

Maar vindt hij het allemaal wel geschikt..

Ik heb ook niet echt dingen altijd waar mensen geschokt door zouden kunnen zijn eigenlijk, hoogstens bepaalde kleding misschien, maar ook dat tegenwoordig niet meer zo..
Ik zou het er in ieder geval niet uithalen, hoogstens een beetje verbergen of minder opvallend maken, tenzij het echt super belangrijk voor hem moet zijn en hij het me echt smekend zou vrage..