![]() |
|
Hebben jullie geen bio?
Een vrouw kan 1x per maand (ongeveer) zwanger worden. Bij de eisprong. 24 uur lang. Omdat sperma 2 dagen kan leven, kan een vrouw dus 2 tot 3 dagen zwanger worden. Een eisprong is in het midden van die maand, ongeveer op de helft. Maar niet iedere vrouw mentrueert regelmatig... Dus niet als je ongesteld is, als het goed is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, deze gaat naar L&G ![]() xx |
![]() |
|
het klopt helemaal wat Gothic zegt, want zwanger worden kan echt alleen bij een eisprong.
Maar toch is het wel het slimste om ALTIJD een voorbehoedsmiddel te gebruiken, ten eerste omdat het kan dat iemand onregelmatig ongesteld is en ten tweede omdat het natuurlijk beschermt tegen soa's.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. ik heb biologie en voorlichting gehad, daar werd me verteld dat er meisjes/vrouwen zijn die zwanger worden wanneer ze menstrueren.. Geen idee hoe het kan, maar het kan. (Ahum, een anekdote is dat mijn nichtje zo is ontstaan
![]() Maak je mij niet wijs dat het onmogelijk is, ik heb het meisje zelf vastgehouden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder: als je tijdens de menstruatie onbeschermde sex hebt dan bestaat er een mogelijkheid dat je zwanger raakt. Deze kans is niet al te hoog gezien het feit dat de eisprong normaal gezien nog even op zich laat wachten, maarja, de natuur is soms onvoorspelbaar he :-)
||
![]() |
Citaat:
bullshit dat betekend dus dat ik de 1e 10 dagen en de laatste 10 dagen cvan de menstruatie zonder condoom kan doen? (en nu niet ff het soa verhaal kgheb hier puur over condoom tegen zwangerschap) de kans is dan wel het groots mah de kans is er altijd (9.2 voor het proefwerk ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ongestelde vragen van een meisje (aan haar jongen) Flower_4_u | 37 | 26-12-2005 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 12!! Daantje_0705 | 500 | 23-09-2005 19:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongesteld.. vraagje aan de meisjes:P LalaGurl | 3 | 03-03-2005 16:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dringende Vraag! Help me Out..! Shèll | 18 | 05-10-2004 00:25 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
stomme vraag misschien mar k maak me dr toch beetje druk om.. MissBi@tch | 15 | 11-06-2002 17:07 |