Oud 13-01-2002, 18:36
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Wat is het voor een vaag verschijnsel dat je na het eten ontzettende trek kan krijgen in een sigaret (voor degenen die roken tenminste)? Gebeurt er dan iets in je lichaam ofzo, of is het gewoon toevallig en ben ik de enige die dit heeft..?

Liefs, Kronkel
Oud 13-01-2002, 20:34
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Neej, dat heb ik oowk.. k weet niet hoe dat komt, maar je bent iif niet de enige. Me pa gaat namelijk oowk standaard na het eten de schuur in om een sjekkie te roken.. en ik trouwens oowk
Oud 13-01-2002, 20:38
Gatara
Gatara is offline
Ja gadverdamme.

Die rokers die zonodig een sigaret moeten opsteken nadat ZIJ klaar zijn met eten, terwijl jij nog bezig bent met eten. Met het gevolg dat jij het eten niet meer proeft zoals het eigenlijk proeft (de smaakpapillen worden verstoord) en je zo snel mogelijk probeert te eten, omdat je zo sneller bent dan de rokers en je ze voor bent.

En ohnee,.. vragen of ze mogen roken doen ze nooit. Ze doen het gewoon!

Gadverdamme.

Gatara
Oud 15-01-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Ja gadverdamme.

Die rokers die zonodig een sigaret moeten opsteken nadat ZIJ klaar zijn met eten, terwijl jij nog bezig bent met eten. Met het gevolg dat jij het eten niet meer proeft zoals het eigenlijk proeft (de smaakpapillen worden verstoord) en je zo snel mogelijk probeert te eten, omdat je zo sneller bent dan de rokers en je ze voor bent.

Gadverdamme.

Gatara
Stel je niet zo aan joh,je bent toch oud genoeg om er wat van te zeggen als je je eraan stoort ??

Zelf heb ik het ook wel na het eten ,UITERAARD vraag ik hier toestemming voor ,en ik heb het ook als ik net opsta,UITERAARD vraag ik er toestemming om ..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:02
Balance
Balance is offline
ben het wel met Gatara eens
oke, niet iedereen doet dat zomaar zonder te vragen, er zijn ook zat mensen die rekening met je houden hoor!
maar er blijven altijd mensen die zomaar ff een sigaretje opsteken als zíj klaar zijn met eten en jij niet...
ten eerste stinkt het
ten tweede smaakt je eten gelijk minder
en ten derde kan ik niet tegen rook dus ga ik hoestend verder met eten en ga ik duizelig van tafel
Oud 15-01-2002, 16:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Stel je niet zo aan joh,je bent toch oud genoeg om er wat van te zeggen als je je eraan stoort ??
Wie moet zich aan wie aanpassen?
Diegenen die overlast bezorgen aan diegenen die er last van hebben?
Of diegenen die er last van hebben aan diegenen die overlast bezorgen?

Gatara
Oud 15-01-2002, 16:16
@pie
@pie is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Wat is het voor een vaag verschijnsel dat je na het eten ontzettende trek kan krijgen in een sigaret (voor degenen die roken tenminste)? Gebeurt er dan iets in je lichaam ofzo, of is het gewoon toevallig en ben ik de enige die dit heeft..?

Liefs, Kronkel
err.. omdat je iets gezonds hebt gedaan en dan maar effe iets ongezonds moet doen? hehe :-)

nee, ik zou niet weten waar het aan ligt..
Oud 15-01-2002, 16:18
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Ja gadverdamme.

Gadverdamme.

Gatara
Juist.. mee eens.. is echt heel vervelend vind ik, omdat ik sowieso al een gruwelijke hekel heb aan roken en mn zus dan ook nog eens rook in mn gezicht gaat blazen..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:53
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Gatara

"Ze"...??!?!?!
"Wij, rokers"?!
Oud 16-01-2002, 11:37
DarkCat
DarkCat is offline
Ik rook ook, en vraag in gezelschap (tijdens/na het eten) of ze het goed vinden als ik een sigaretje op steek, of ik doe het sowieso gewoon niet. Thuis rook ik ook altijd na het eten, als ik met mn ouders eet. Ze vinden dat prima, bovendien zit ik niet de rook in hun gezicht uit te blazen.

Maarja tis wel zo dat eigenlijk na alles wat ik eet ik eigenlijk wil roken. Tis ook deels een tic die ik heb overgehouden aan mn anorexia periode..

Cat
Oud 16-01-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Zelf heb ik het ook wel na het eten ,UITERAARD vraag ik hier toestemming voor ,en ik heb het ook als ik net opsta,UITERAARD vraag ik er toestemming om ..

Wat is Daantje toch braaf
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:

Liefs, Kronkel
Ik mag nie eens thuis roken En ze weten niet dat ik rook(te) Dus geen probleem haha
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:36
dopehead
dopehead is offline
me ouders weten nu dus wel dat ik gemindert ben in plaats van stoppen. maar mag thuis niet roken. dus no problems mee.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Wie moet zich aan wie aanpassen?
Diegenen die overlast bezorgen aan diegenen die er last van hebben?
Of diegenen die er last van hebben aan diegenen die overlast bezorgen?

Gatara
ja daar heb je wel gelijk in ,maar het ging mij meer om het feit dat je oud genoeg ben om er iets van te zeggen als je je eraan stoort,veel mensen hebben het genees door dat je hun ergert als je rookt ..

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten