| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: mijn vriendin is vegetariër. Op zich vind ik dat wel onnodig, maar het zijn haar zaken en verder interesseert het me erg weinig wat ze eet. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ...verder heb ik een tijd een gelovige vriendin gehad, dat vind ik ook dus ik vind t wel belangrijk dat mn vriendin dezelfde levensovertuigingen heeft als ik
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) eet vlees en toch zijn we heel gelukkig samen. Ik zie het probleem niet zo, zolang ik maar geen vlees hoef te eten. (Hoewel ik het toch wel erg vies vind als hij bv. kippenvleugeltjes eet...omdat ik dan ipv gewoon een stukje vlees een lief klein schattig kippetje aan stukken gescheurd zie worden. )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Zie topic op DK. )
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En dat iets bij jullie niet gebeurd, betekend niet dat het nergens gebeurd. Er zijn zat dierhouderijen waarbij het wel gebeurd.)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind ook wel dat je inderdaad de mening/principes van een ander kunt respecteren. Maar dan alleen als de ander ook respect toont voor de jouwe. Dus in mijn geval heb ik liever niet dat mn toekomstig vriendje uitgebreid een biefstukje aan flarden scheurt in mijn bijzijn.
|
|
||
|
Wat betreft dat vlees
: ik heb er geen probleem mee als je vegetarisch bent, maar maak er ook geen probleem van dat ik dat niet ben en dus wel een biefstuk of hamburger ofzo bestel/eet waar jij bij bent.Voor zover het vlees. Verder vind ik eigenlijk precies hetzelfde. Ik vind een hoop best wat je doet of niet qua geloof en principes. Zolang je maar niet vreemd gaat of er een of andere vreemde obsesie voor wat dan ook op na houd vind ik het al snel best. Maar respecteer dat ook van mij. M'n inmiddels ex was hard tegen drugsgebruik. Ik blow, zei wou dat ik ermee stop en dat was ik uiteindelijk niet bereid te doen. Dat had verder niets te maken met m'n liefde voor haar. Die is er absoluut niet door veranderd!!!!! Het was alleen het feit dat zei wou dat ik ermee stopte en ik dat niet wou. Ook uit principe. Ik wil vrijheid. Kunnen doen wat ik wil. En nee dan bedoel ik niet vreemdgaan want dat doe ik uit principe niet. Maar verder wil ik gewoon een beetje m'n gang gaan en dat kon schijnbaar niet .Om een lang verhaal nu nog langer te maken, of mischien zinloos , of voor de mensen die hier geen zak van snappen het komt ongeveer hier op neer Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
SP, Groen Links, Christen Unie, SGP
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Of rechts van het midden? Die vriend van mij die SP stemt kan mij niet goed plaatsen, want hij vind dat ik soms ook weer linkse opvattingen heb
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
hmmm jou lijstje was ook niet je van het
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Scholen en saaie docenten #1873 Miekje* | 500 | 21-09-2013 13:09 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Edward Snowden: “Ik heb juist gehandeld.” Yasse. | 12 | 18-07-2013 21:42 | |
| Liefde & Relatie |
Echt vreemdgegaan - probleem TOMMYHILFIGERRR | 7 | 15-08-2012 12:53 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 08:15 | |
| De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 20:08 | |
Geprivatiseerde oorlog een gevaar of juist niet? Gatara | 35 | 02-09-2003 13:54 | |