Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou iets vragen in de trend van:
Hoe denk jij over ons? dat gewoon vragen... deed ik ook, en niet bang zijn om je vriendschap op het spel te zetten, ben gewoon eerlijk das belangrijk en daarom zijn jullie ook goede vrienden.
|
![]() |
ik had hetzelfde als jou dit jaar omstreeks jan-feb. ik was verliefd op een van mijn beste vrienden; dat kwam omdat hij me geweldig opving toen het na 2 jaar uitging met mijn ex (en tevens een van zijn beste maten). Omdat ik toen vond dat hij zo lief reageerde ben ik langzaamaan verliefd op hem geworden. We hebben het er wel wat over gehad met zijn tweetjes; maar alhoewel hij mij ook leuk vond leek het hem beter dat we voor onze vriendschap zouden kiezen. ik was het daar achteraf wel mee eens. mijn verliefdheid voor hem is nu totaal over; we hebben allebei een relatie op dit moment en we vinden het leuk om zo nu en dan met elkaar te praten over onze relaties. ik ben echt blij dat hij zo verstandig is geweest toen; misschien was er wel niks van onze vriendschap overgebleven als we onze gevoelens hadden gevolgd.
veel suc6, liefs buffy
|
dat msn gesprek stelt misschien niet zoveel voor. K heb ook wel eens zo'n gesprek gehad met mn toenmalig beste vriendin waar ik gek op was. Was voor haar ook maar beetje meespelen geloof ik maja...
misschien kun je het hem het beste vertellen
|
Geniet van deze tijd. Als jullie voor elkaar bedoeld zijn, laten jullie elkaar echt niet los.
Ik heb het meegemaakt van de jongenskant. Ik had zo'n verschikkelijk bord voor mijn kop dat wil je niet weten. Je kent elkaar, je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. En je vind elkaar aardig. Dat maak je niet vaak mee. Jullie vriendschap komt van zelf op het punt dat jullie beseffen dat er eigenlijk wel meer is. Een jongen laat je niet zo snel, zo dicht bij en laat zoveel van zichzelf zien. Handje vasthouden, das al meer dan een vriendschap. Jij weet dat je meer voelt, laat hem er zelf achter komen dat er ook meer is, anders schrik je hem misschien af. Laat wel merken dat je hem leuk vind, dat komt hij vanzelf op het punt dat hij het voor zich zelf durft toe te geven. Als je elkaar kent, voelt verliefdheid anders. Meer warmte dan kriebels.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
jezus...wat lijkt me dat moeilijk......
Wat zou ik doen als ik verliefd zou worden op een vriendin? Ik heb één echt hele goeie vriendin. Als ik op haar verliefd zou worden...ik weet het niet. Ik zou het haar denk ik wel vertellen. Maar er gelijk bij zeggen dat ik niet iets met haar wil. Ook al is het wederzijds, ik wil het niet. Gewoon omdat die vriendschap mij veel te dierbaar is. Die wil ik niet kwijt. Je weet nooit hoe het gaat worden als het weer uit gaat. Het kan goed gaan, maar het kan ook verkeerd gaan en dan wordt de vriendschap nooit meer zoals die was. Dat risico is mij te groot. Maar, goed.... veel succes en sterkte!!
|
![]() |
Herkenbaar *zucht*
Volgens mij worden er stiekem toch nog best veel mensen met dit probleem geconfronteerd. Hoe dan ook: je moet doen wat jou het beste lijkt. Erover gaan praten zou het verstandigste zijn, maar het is een moeilijke stap (en je weet niet hoe er gereageerd wordt). Desondanks zou ik het toch proberen als ik jou was, dan blijft het in ieder geval niet tussen jullie instaan, krijg je duidelijkheid, weet die ander waar ie aan toe is en misschien dat het allemaal nog goed komt... En anders: vriendschap kan ook heel mooi zijn..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Homo, verliefd op beste vriend en zelfmoord... Robert2327 | 2 | 23-01-2017 12:11 | |
Liefde & Relatie |
verliefd;maar beste vriend ook annoniem130809 | 5 | 17-08-2009 10:11 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriend, niet wederzijds Steyve Haerck | 1 | 01-07-2007 11:45 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vrienden?! kanarie33 | 21 | 15-12-2004 20:08 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend.... AnNie! 16 | 14 | 23-06-2004 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend,hoe ga je daarmee om? ManInTheMirror | 9 | 09-06-2004 23:59 |