![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk hier ( http://www.voedingscentrum.nl ) eens bij lekker & gezond eten, en dan 'wat heb je per dag nodig'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() BMI index van 19.9, heel normaal hoor. [Dit bericht is aangepast door ******** (18-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik kan zelf ook gewoon niet aankomen, en heb een eetlust die echt enorm is... ik heb zelf dus echt een enorm goed 'verwerkings' systeem (kan even niet op het goede woord komen), maar ik wordt dus echt voor geen meter dikker waar dan ook, ik fitness nou 3x in de week en free-fight ook, en dat maakt me zeg maar wel groter (maar dan is het nog steeds alleen maar spier zeg maar). ik denk dat voor sommige mensen het wel nogal onmogelijk is...
|
![]() |
|
Je hebt een klier in je lichaam, de schildklier. Deze zorgt voor de verwerking van het vet. Als deze klier sloom werkt word je snel dik, als deze klier snel werkt, zoals bij magere mensen, word je dun. Je kunt zoveel eten als je wilt, maar dikker word je niet veel. Als je echt zwaarder wilt worden moet je gaan fitnissen. Grote spier krijgen, want spieren zijn zwaarder dan vet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zijn voornamelijk jongens die hier mee zitten valt me op. (tuurlijk, meisjes ook, maar meer jongens lijkt wel) ik snap dat het vervelend is, maar accepteer het nou maar, ik denk dat je beter ff te dun kan zijn dan te dik, jullie hoeven teminste niet te letten op wat je eet! (en dat klinkt misschien cliche, maar geloof me, als je zoals mij snoep verslaafd bent, vreet-verslaafd bent, maar wilt afvallen, is dat heeeeeeeel frustrerend!
![]() miep
|
en vooral fitnessen ja
het gaat niet zozeer om hoe zwaar je weegt, (lieg daar desnoods over ![]() met fitness verbrand je niet zozeer calorieen, maar bouw je spieren, nou, die zullen je er vast minder dun uit laten zien!
|
Als fitness niet help gebruik je er gewoon een weight gain erbij.
Zit niks gevaarlijks in alleen maar eiwitten en koolhydraten. Als je dat te duur vind of je wilt t niet kan je altijd uit je voeding halen. Zoals in plaats van te snoepen veel bruinbrood eten jong belegen kaas of rookworst.
||
![]() |
Citaat:
en waar koop je het....hoeveel kost het |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn vriendjuh is 1.78, ook met 75 kg.. ow misschien zou ik jou dan bijv. eens met mijn broertje kunnen vergelijken, die is ook 1.94 maar kweenie hoe zwaar hij is. Hij is wel mager iig. Ik gooi 'm vandaag wel op de weegschaal ![]() Maar kweenie hoe oud je bent, als je ouder wordt komen er ook vanzelf wat kilo's bij. Ik wil ook zwaarder worden trouwens... Je moet iig beginnen met gezond eten, alles wat je op een dag nodig hebt binnen krijgen. En dan kan je daarnaast eens aan de tussendoortjes gaan werken ![]() suc6 liefs, Alicia |
![]() |
|
![]() |
Je moet veel gezonde dingen eten. Dingen zoals aardappels, groenten e.d. Het heeft echt geen zin om als een gek te gaan snoepen. Als je dun bent, verbruikt je lichaam gewoon heel veel suiker e.d Als je dus nog meer suiker gaat eten, moet je lichaam nog harder werken om het te verbruiken. Teminste, zoiets heb ik eens gelezen. Gezonden dingen eten, kan in iedergeval geen kwaad. En ik bedoel ook niet dat je dun wordt van snoep, maar bij sommige mensen gaat dat wel een beetje op
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Is mijn vriend te vertrouwen? evaa1992 | 53 | 29-01-2010 10:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil te licht? Miss. Tandenborstel | 11 | 10-04-2003 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 17:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
ben ik te licht?? Aardappeltje | 25 | 15-01-2003 09:10 | |
Psychologie |
is het nodig verschillende mensen in te lichten?? framboosje | 8 | 26-08-2002 22:13 |