Oud 15-09-2001, 22:10
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Mijn Sennheiser HD580 hoofdtelefoon kraakt bij de cd van Moonspell - Darkness and Hope (het origineel) als een bezetene, ook met alle bassen/treble omlaag blijft ie kraken, en dit bij 2 soundkaarten en versterker, namelijk bij mijn Terratec Soundsystem DMX en bij mijn Soundblaster 64 Value en versterker Sony DB940... kword er gek van, over de luisprekers werkt alles perfect (4 x Jamo D265, Jamo Center 40)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2001, 22:48
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Meschien kraakt het mp3'tje zelf ???? slecht opgenomen of zow ??? of heeft je versterker en nuk ??? (wat is dat eigenlijk voor ding )
Oud 15-09-2001, 22:52
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Nee het is niet de cd, want andere doen het nu dus ook (ook originele cdtjes) ligt misschien wel ergens aan mijn software
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 22:52
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Conflict tussen ISA Creative kaart en PCI Terratec kaart zou best wel eens kunnen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 22:56
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Meschien kraakt het mp3'tje zelf ???? slecht opgenomen of zow ??? of heeft je versterker en nuk ??? (wat is dat eigenlijk voor ding )
Dolby Digital receiver 5x100 watts
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 23:06
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Kheb het probleem gevonden, het lag aan de instellingen, 3D Stereoverbetering moest uit nu werkt alles weer prachtig
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 23:22
Verwijderd
het valt me trouwens op dat sommige albums slecht afgemixed zijn.. die sneak preview van slayer bijvoorbeeld, van hun laatste album.. die krijg in niet niet-storend over m'n apparatuur heen.. volgens mij is die CD gewoon véél te hard opgenomen; iets wat me opvalt, volgens mij is dat een trend de laatste tijd.. CD's verkrachten door ze veel te hard op te nemen..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 00:00
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Ik vind dat dobermann daar gelijk in heeft en dat klote 3d-stereo geluid he dat reegt me gewoon op ik vind het 5.1 van men versterker toch goed genoeg ik houd nie van dat vervorm van 3d-stereo
Oud 16-09-2001, 00:01
Verwijderd
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Ik vind dat dobermann daar gelijk in heeft en dat klote 3d-stereo geluid he dat reegt me gewoon op ik vind het 5.1 van men versterker toch goed genoeg ik houd nie van dat vervorm van 3d-stereo
ik heb het helemaal niet over '3d-stereo', ik heb het over het veel te luid afmixen van CD's.. in de studio dus..

Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 09:33
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Die preview van Slayer is een Unmastered Advance, kraakt aan alle kanten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 17:11
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
ik heb het over het veel te luid afmixen van CD's.. in de studio dus..

Dit valt mij ook af en toe op

Oud 16-09-2001, 17:16
Verwijderd
mijn theorie erachter:

airplay op de radio..

men wil dat hun nummers opvallen, eruitspringen.. door het harder af te mixen dan de rest springt het er dus ook daadwerkelijk iets harder uit.. van het een komt het ander, en voor je het weet zit je met CD's die vervormen op de betere apparatuur (op een minisetje van 6 meier zal men het niet zo snel merken)..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
men wil dat hun nummers opvallen, eruitspringen.. door het harder af te mixen dan de rest springt het er dus ook daadwerkelijk iets harder uit.. van het een komt het ander, en voor je het weet zit je met CD's die vervormen op de betere apparatuur (op een minisetje van 6 meier zal men het niet zo snel merken)...
Precies. Sommige CD's zijn echt ontzettend slecht opgenomen, dat hoor je gewoon meteen, vooral op een goede hoofdtelefoon. Vooral (trance)CD's die van vinyl gemixt zijn klinken nogal eens brak...luister sommige tracks op Armin van Buuren 002 en 003 maar eens...gewoon zwaar overstuurd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten