Oud 13-01-2003, 19:12
SuperS
SuperS is offline
is dat wel eens iemand gelukt/toevallig overkomen

en hoe doe je dat dan?? ga je dat timen ofzo, of gaat 't toevallig?
Oud 13-01-2003, 19:16
Verwijderd
lukt mij vrijwel altijd...
ennem.... best makkelijk... gewoon orgasme tegen houden tot de ander klaarkomt... is misschien voor meisjes makkelijker dan voor jongens... of voor mij makkelijker dan voor de rest van de wereld... of zoiets
heb hoe dan ook... als er een jongen in je klaarkomt voelt dat goed genoeg om meteen zelf klaar te komen, als je toch al bezig was...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:19
very drunk driver
very drunk driver is offline
is niet zo moeilijk anders gaan bewegen als je bijna klaarkomt zodat het niet zo lekker meer is. en dan wanneer zij bijna komt klaarkomen. lukt bijna elke keer
Oud 13-01-2003, 20:09
Verwijderd
bij mij lukt t ook altijd, omdat ik meerdere malen kom,en heel makkelijk en snel, en mijn vriend dan ook heel lekker beweegt is t zo gebeurd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
bij mij lukt t ook altijd, omdat ik meerdere malen kom,en heel makkelijk en snel, en mijn vriend dan ook heel lekker beweegt is t zo gebeurd
idd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:17
Verwijderd
nou heb ik een vraagje hoor, want bij ons lukt het niet..

welk standje hebben jullie dan? en wie stimuleert dan zeg maar de vrouwelijke persoon.. de man of vrouwtje zelf?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nou heb ik een vraagje hoor, want bij ons lukt het niet..

welk standje hebben jullie dan? en wie stimuleert dan zeg maar de vrouwelijke persoon.. de man of vrouwtje zelf?
alle standjes, gewone doorsnee tot kriskras door elkaar.

en t vrouwelijk persoon wordt bij ons niet gestimuleerd(ik denk dat jij vingeren bedoelt oid) maar bij ons gewoon door t neuken zelf
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:45
Verwijderd
Ik snap nooit waarom mensen altijd tegelijk klaar willen komen...
of iig. Zo lijkt het in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:04
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Das mooi...

Ennuh Stefanlovertje, je kunt het op zijn hondjes doen, dan kan je vriend je ondertussen vingeren, en hij kan ff stoppen als ie bijna klaarkomt zodat jij er ook dichter tegenaan zit... Moet lukken!!

Anyway, ik kom soms tegelijkertijd met hem klaar, soms zelfs eerder, als hij erg wisselt van standje (bijv rechtop zitten, plat liggen, snel, langzaam) word ik super opgewonden en dan kom ik snel klaar...
Oud 14-01-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Das mooi...

Ennuh Stefanlovertje, je kunt het op zijn hondjes doen, dan kan je vriend je ondertussen vingeren, en hij kan ff stoppen als ie bijna klaarkomt zodat jij er ook dichter tegenaan zit... Moet lukken!!

op z'n hondjes vin me vriend niet lekker... 'k vind er zelf ook weinig aan dusja..

Anyway, ik kom soms tegelijkertijd met hem klaar, soms zelfs eerder, als hij erg wisselt van standje (bijv rechtop zitten, plat liggen, snel, langzaam) word ik super opgewonden en dan kom ik snel klaar...
nou ik kom van neuke nie klaar hoor.. dus 't zal wel niet voor ons weggelegd zijn
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:44
Studentje
Studentje is offline
Mijn vriendin en ik komen soms tegelijk klaar. Tis leuk, maar echt niet zo heel bijzonder.
Oud 14-01-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
omdat je dan allebei bent klaargekomen, zodat niet de ene helemaal relaxed en blij is en de ander nog mega-opgewonden, zodat de laatste óf gestressed is door het verschil óf je daarna nog doelgericht aan een orgasme moet gaan zitten werken...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 08:57
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Mijn vriendin en ik komen soms tegelijk klaar. Tis leuk, maar echt niet zo heel bijzonder.
Mits wat timing en manuele stimulatie langs mijn kant terwijl m'n vriend in me is, lukt het, maar inderdaad, zoooo speciaal is het niet. Ik kan er meer van genieten als hij het gewoon bij mij doet, voor of na z'n eigen orgasme.

Klaarkomen door het neuken zelf zeg maar, lukt in geen 100 jaar.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:49
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Mits wat timing en manuele stimulatie langs mijn kant terwijl m'n vriend in me is, lukt het, maar inderdaad, zoooo speciaal is het niet. Ik kan er meer van genieten als hij het gewoon bij mij doet, voor of na z'n eigen orgasme.

Bij mijn vriendin dus wel. Maar als we tegelijk klaarkomen is dat puur toeval, we werken er geen van beiden naar toe ofzo.
Oud 15-01-2003, 20:49
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
is vaak voorgekomen dat ik tegenlijk als mijn partner (als ik die had) klaarkwam. Gewoon timing.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:57
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Nou, ons lukt het niet. Welke standjes ook, mijn vriendin komt niet klaar van enkel penetratie.
Oud 15-01-2003, 21:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Nou, ons lukt het niet. Welke standjes ook, mijn vriendin komt niet klaar van enkel penetratie.

same here
Oud 15-01-2003, 22:18
coecie
coecie is offline
samen klaarkomen is zoooooo handig
toen ik dat nog niet wist was het altijd zo:
*òfwel ik was gekomen en moest dan wachten totdat hij eindelijk zover was... een tijdje na t orgasme maak je geen vocht ofzo meer aan, dus dan gaat het schuren en bla... allemaal heeeel vervelend
*òfwel hij was gekomen en dan moest ie eerst bijkomen voordat hij nog zich met mij bezig kon houden... maarja, dan was de lust alweer over natuurlijk... heel onbevredigend allemaal

Ik begrijp dus heel goed dat jullie dat graag willen ... maar weetje, bijna geeneen meisje is in staat enkel door penetratie klaar te komen. Ik vinger mezelf gewoon altijd tijdens de sex en dat gaat prima. Ik kan er beter bij en weet precies wanneer ik wat wel en niet moet doen. Soms als je een standje aanneemt waarbij hij d'r wel bij kan, dan wissel je omstebeurt af ofzo.

Het is heel handig, en gewoon veel fijner
(niet persé omdat samen klaarkomen zo geweldig is, dan wel omdat je niet die beslommeringen erna hebt)

Het is grappig, want mijn huidige vriendje is er enorm verbaasd over dat we altijd samen klaarkomen. Laatst maakte hij er een opmerking over, dat dat toch wel heel bijzonder was ofzo en dat we elkaar zo goed aanvoelden... liev... ik voel gewoon mezelf nogal goed aan
Oud 16-01-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:

bij mij lukt dat heel snel soms met een paar seconden dan,als ie goed zit, daarmee kom ik sneller dan bij de clit zeg maar daar duurt t heel lang, met neuken vrij snel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:25
elledc
elledc is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nou ik kom van neuke nie klaar hoor.. dus 't zal wel niet voor ons weggelegd zijn
Bij mij idem, ik geniet er wel van als hij klaarkomt in mij maar enkel als hij me vingert aan de clit kom ik klaar. De vrouwen zijn natuurlijk weer benadeeld
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:16
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Oefening baart kunst!

Hmm. Wij komen meestal tegelijk klaar, vinden we intiemer e.d. Soms door alleen penetratie, maar niet altijd. Het is geweldig.
Oud 16-01-2003, 16:33
Thomas
Thomas is offline
Het is mij nog nooit gelukt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 17:23
spunky
spunky is offline
We proberen het wel, maar als het gebeurt is het meestal toeval ...
Lig ik mezelf in te houden, komt ie zomaar plotseling zonder aankondiging... tsja, en dan ben ik te laat !
Oud 17-01-2003, 19:33
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
heb ik 2 keer meegemaakt met m'n ex, niet getimed ofzo. Was echt super gaaf!!
Oud 17-01-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
omdat je dan allebei bent klaargekomen, zodat niet de ene helemaal relaxed en blij is en de ander nog mega-opgewonden, zodat de laatste óf gestressed is door het verschil óf je daarna nog doelgericht aan een orgasme moet gaan zitten werken...
tjah ehmz, maakt mij niks uit als ik door moet gaan met "voorspel" om haar klaar te laten komen, heeft z'n voordelen, aangezien je daar snel weer geil van wordt
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten