![]() |
||
Citaat:
Ennuh Stefanlovertje, je kunt het op zijn hondjes doen, dan kan je vriend je ondertussen vingeren, en hij kan ff stoppen als ie bijna klaarkomt zodat jij er ook dichter tegenaan zit... Moet lukken!! Anyway, ik kom soms tegelijkertijd met hem klaar, soms zelfs eerder, als hij erg wisselt van standje (bijv rechtop zitten, plat liggen, snel, langzaam) word ik super opgewonden en dan kom ik snel klaar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Klaarkomen door het neuken zelf zeg maar, lukt in geen 100 jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
samen klaarkomen is zoooooo handig
toen ik dat nog niet wist was het altijd zo: *òfwel ik was gekomen en moest dan wachten totdat hij eindelijk zover was... een tijdje na t orgasme maak je geen vocht ofzo meer aan, dus dan gaat het schuren en bla... allemaal heeeel vervelend ![]() *òfwel hij was gekomen en dan moest ie eerst bijkomen voordat hij nog zich met mij bezig kon houden... maarja, dan was de lust alweer over natuurlijk... heel onbevredigend allemaal Ik begrijp dus heel goed dat jullie dat graag willen ![]() Het is heel handig, en gewoon veel fijner ![]() ![]() (niet persé omdat samen klaarkomen zo geweldig is, dan wel omdat je niet die beslommeringen erna hebt) Het is grappig, want mijn huidige vriendje is er enorm verbaasd over dat we altijd samen klaarkomen. Laatst maakte hij er een opmerking over, dat dat toch wel heel bijzonder was ofzo en dat we elkaar zo goed aanvoelden... liev... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |