Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm... van alles.... over hetzelfde als ik het met anderen heb ( niet altijd...
![]() muziek scheten laten in bed politiek lezen breien nergens over en vaak ook nog nergens over ja ... ja...
|
![]() |
ja, wij praten ook over vanalles, zware onderwerpen en niets, maar hij heeft het idee dat ie de enige jongen is die zo ver gaat. Hij denkt dat andere jongens niet serieus over sex praten en hun relatie. Daarom durft ie er ook alleen met mij mee te praten. Er zijn toch meer jongens die zo diep gaan?
SilverAngel
|
naja ten eerste heb ik niet veel bijzonders gehad aan verkering...
dus die ene die wilde heel veel praten, heel liev jong, maar kvond t nogal geforceerd praten met hem ![]() enne met de jongen die ik helemaal geweldig vond heb ik wel veel gepraat over de tel en dat ging echt overal over! zelfs over exen ![]() jah jah fout onderwerp i know! maar even terugkomende op t topic als je niet praat, zit er iets niet goed! knuffels.....
|
![]() |
ik denk dat het belangrijk is dat je met je vriendje over zowel zware al lichte onderwerpen kan praten. Er moet een soort evenwicht in komen. Als je alleen over de zware onderwerpen praat, kan het saai en/of vervelend worden. Dit is ook het geval als je alleen over lichte onderwerpen praat (op een gegeven moment weet je wel dat hij dat nieuwe nummer van britney spears helemaal te wauw vindt). Er moet een balans in zijn, over waarover je wanneer praat.
Zelf denk ik dat je de balans niet hoeft op te zoeken. Meestal komt het vanzelf wel! groetjes ! |
![]() |
|
nouja, nooit echt zwaar, meestal liggen we in een scheur.
Over de studies soms, hij verteld in het algemeen dingen ( ik weet niet veel van geneeskunde af) en ik vertel weleens over een goed boek, of een mooi verhaal ( alleen leest hij NOOIT literatuur) en ja, ook weleens politieke thema's maar nooit zwaar. Of problemen in de samenleving, ambities, de toekomst, verlangens, dromen, plannen, films, muziek.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Goed gesprek voeren Madrechris | 18 | 22-11-2009 14:15 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |