Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hahaha, waar praten jullie over als jullie chatten dan?
Of zijn dat van die oppervlakkige gesprekken van; ik hou van je........ja ik hou ook van jou.........ik vind je leuk.........bla bla bla ![]() Nee sorry, zal wel niet. Maar ja, als je gaat bellen dan vertel je toch gewoon hoe je dag was ofzo. En je kan gewoon over heel jullie situatie praten. Dat het je zo leuk lijkt om elkaar is te ontmoeten, en waar jullie dat dan zouden kunnen doen, en wanneer, en wat je dan wil gaan doen, en weet ik wat allemaal. En ik heb trouwens ook iemand ontmoet via het inet. NIet dat we wat hebben, maar ik ben ook vollop aan het chatten en mailen en smsen enzo........toch Crazybitch? ![]() Alleen woont zij in Duitsland en is het nogal lastig om wat af te spreken. Maar dat komt nog wel goed. ![]() ![]() ![]() Naja, veel suc6 met je eerste telefoontje met die jongen ![]() Of heb je ondertusse al met hem gebeld???? Nou, doei doei
|
Ik heb 2 relaties rechtstreeks en 1 inrechtstreeks aan internet overgehouden, maar ik "lul" gewoon makkelijk over vanalles en nog wat, en mensen blijken het nog interessant te vinden ook.
M'n vrienden noemen me soms 'the last storyteller' ^_^ Waarover praten? Over hoe praten op die moment voelt... Bv. 'k voel nu kriebels' 'dit doet raar', vragen wat de ander voelt, praten over je dag, over wat je van z'n stem vind etc. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn vriend via het forum ontmoet en we zijn samen al bijna 8 maand heel erg...erm..blij/achterlijk/lief/gelukkig met elkaar ![]()
||
Citaat:
![]() haha als wij zouden bellen zou ik eerlijk gezegd ook niet weten waar we het over moeten hebben! misstyxxx heb je hem nou al gebeld dan? tja succes dermee iig KuzZzZz......
||
Citaat:
Onderwerp: school, uitgaan, muziek, wat heb je gedaan die dag, vroegere liefdes, en ga zo maar door. Je kan gwoon beginnen te vragen hoe zijn dag was, wat hij heeft gedaan enzo, en dan gaat het gesprek vanzelf wel. Of bel ff heel snel net voor t slapen gaan, om elkaar ff weltruste te zeggen ofzo, dan heb je ook n goede reden om weer snel op te hangen, omdat je moet gaan slapen. Heel veel suc6 er in ieder geval mee!!!
||
Citaat:
![]() Het is niet het meest ideaal, je kan niet even langsfietsen als je elkaar mist ofzo, maar ook niet onmogelijk. Bovendien moet je wel vertrouwen in de ander hebben uiteraard ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik geloof er zelf eigenlijk niet in.. in internet liefde.. heel raar misschien.. maar toch.. een goeie vriend van me heeft al een tijdje een vriendin via internet en dat loopt hartstikke goed maar ik kan niet verliefd zijn op iemand waar ik niet van weet hoe die in het echt is..
|
![]() |
Ik heb m'n vriendin via internet leren kennen.
Het eerste telefoongesprek is altijd erg moeilijk.... Gelukkig ben ik niet echt verlegen over de phone en praat ik nogal makkelijk. Ik begon met het cliché: "Leuk om nu eingelijk eens diegene te spreken met wie ik al zo'n tijd zit te mailen" of iets in die richting... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Internet liefde Gary Brown | 15 | 11-05-2011 21:47 | |
Liefde & Relatie |
internetliefde funkypunk | 101 | 27-11-2003 12:34 | |