Advertentie | |
|
![]() |
|
zonnebrillen.. van die dingen die je niet publikelijk opzet of alleen op een strand (als je daar al komt) en het je geheel niets meer kan schelen wat andere vinden vanwege de K*t zon, of je gaat gewoon kamper-style met een foute zonnebril door de stad en dan uiteraard een fout nike petje en aan iedere kant 1 (nep)goude oorbel in (ringetje uiteraard).
mja ze staan me gewoon niet maar anders zou ik ze best wel leuk vinden.
|
Verwijderd
|
Ik heb er geen fobie voor, maar wel een afkeer van. Het is gewoon irritant als mensen met een zonnebril op naar je kijken of met je praten. Je ziet nooit of ze je in de ogen kijken. IMO is een zonnebril alleen geschikt voor het lezen in de felle zon.
En het toppunt van onbeschoftheid: mensen die bínnen hun zonnebril ophouden! OMG, wat een hufters... |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het in de auto vaak ook wel aan te raden. Praten met mensen met een zonnebril op kan idd wel irritant zijn, dat ben ik wel met je eens.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
*heeft pas ook zonnebril gekocht..
Oranje achtig brunottie ding. Heb nooit een zonnebril op eigenlijk maar ja.. op vakantie is het wel handig.. ik heb nogal snel geirriteerde ogen door de zon dus ...
|
Verwijderd
|
Ik heb een paar Oakley's , Ik koop 1 zonnebril per jaar van mijn vakantiegeld. Mooiste model is een Oakley Minute (zilver, normale lenzen) die zit lekker en ziet er goed uit... nadeel is wel dat ie' een beetje patserig overkomt maar als je kleren er gewoon normaal uitzien valt het wel mee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
k heb een zonnebril met een beetje vierkant montuurtje
wel een beetje groot trouwens, maar niet heel lelijk groot (of juist weer heel leuk groot) gewone donkere glazen k heb dr ook 1 met een beetje paarse glazen, ook vierkantig maar die helpt niet zo heel goed tegen de zon |
![]() |
|
Ik heb lenzen, en dan is een zonnebril absoluut een must. 't Zonlicht wordt namelijk gigántisch versterkt door lenzen, en zeker met witte voorwerpen is dat érg vervelend
![]() 'k Probeer m'n zonnebril af te doen als ik met iemand praat, maar als de zon té erg is hou ik 'm wel eens op - binnen doe ik altíjd uit, ik vind 't sowieso érg irritant, 't wordt dan iets té donker ![]() |
![]() |
|
kheb nog geen zonnebril
ik droeg ze eerder eigluk nooit omdat ik een bril heb maar nou krijg ik eindeluk me lenzen en dan kan ik wel een zonnebril dragen nou... wat een nuttige informatie ![]() kga iig geen dure kopen, ik raak ze, zoals veel hier ![]()
|
Verwijderd
|
hmmzz k heb der nog nooit 1 gehad, ik had altijd al een gewone bril en dan hebbie nie zoveel aan een zonebril...op sterke laten maken is veels te duur..
naja sinds ik een paar jaar lenzies heb, hebbik nooit een zonnebril gekocht...kweet nie...t voelt zow patserig, zoown ding op je hoofd...tjah k doe wel een vissershoedje op ofzow tegen de zon, of blijf gewoon binnen...makkelijk zat |
![]() |
|
![]() |
Ikke ga een Julbo Reflex kope, kost wel 80 euro, maar dan heb je ook wat.
Is een bril met verwisselbare glazen. 1 paar gele, voor in de mist, hoog contrast 1 paar blauwe, gewoon relaxed 1 paar bruine, gewoon voor in de zon dus 1 paar bruine reflecterende voor extreme omstandigheden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Lifestyle |
Stelling: Zonnebrillen zijn voor de bescherming, niet voor het mooi. Cherry Springs | 37 | 15-05-2006 06:07 | |
De Kantine |
Ftoow van zonnebrillen:P Aelin | 27 | 17-08-2005 18:02 | |
Lifestyle |
Zonnebrillen! 100%hallal | 262 | 05-04-2005 15:34 | |
Lifestyle |
zonnebril charly not | 50 | 01-05-2004 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zonnebril Just Johan | 2 | 09-06-2003 21:32 |