Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hehehehehe ![]()
|
Verwijderd
|
Je opende de deur
Ik kon mijn geluk niet op Jij in je nieuwe blauwe jurk Mijn adem wegnemend De wieg is zacht en warm Kan me niet kwetsen Je laat me zien hoe te geven In verleiding Heel goed wetende dat de aarde zal rebelleren In verleiding In een mix van nerveuze woorden Kan nooit tot verraad komen De straf is helemaal van mij De prijs is het te zien falen Als ik omdraai om te gaan Jij keek naar me voor een halve seconde En uitnodiging voor mij om te gaan In verleiding Heel goed wetende dat de aarde zal rebelleren In verleiding Veilig in de open armen van de hel We kunnen erin varen Klim naar beneden, verlies jezelf wanneer je lang blijft staan In verleiding Precies waar je hoort De schuldigen krijgen geen slaap In de laatste langzame uren van de ochtend Ervaring is goedkoop Ik had moeten luisteren naar de waarschuwing Maar de wieg is zacht en warm In verleiding Heel goed wetende dat de aarde zal rebelleren In je open armen Geen manier om de spreuk te verbreken Vertel het niet Ach, letterlijk vertalen is ook lastig, he... ![]() |
![]() |
|
je opende je deur
ik kon niet geloven wat een geluk ik had jij in je nieuwe blauwe jurk nam mijn adem weg de wieg is zacht en warm die zou me geen kwaad kunnen doen je laat me zien hoe ik toe kan geven aan de verleiding heel goed wetend dat de wereld de verleiding in zal rebelleren een warboel van zenuwachtige woorden zou nooit opbouwen tot verraad de straf is geheel de mijne de prijs is om het te zien falen terwijl ik me omdraai om te gaan keek je me een halve seconde aan een uitnodiging voor mij om op te gaan in de verleiding heel goed wetend dat de wereld de verleiding in zal rebelleren recht en veilig in de open armen van de hel we kunnen varend naar binnen gaan klim naar beneden, verlies jezelf als je treuzelend opgaat in de verleiding waar je thuishoort de schuldigen krijgen geen slaap in de laatste langzame uren van de ochtend ervaring is goedkoop ik had naar de waarschuwing moeten luisteren maar de wieg is zo zacht en warm in de verleiding heel goed wetend dat de wereld de verleiding in zal rebelleren recht in jouw wijd geopende armen geen manier om die spreuk te verbreken vertel het niet |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betekenis vh liedje? (Sarà perché ti amo) Liesjeuh | 2 | 31-08-2005 11:45 | |
Muziek |
what your waiting voor- help Scars Reamain | 6 | 20-02-2005 12:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |