Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is niet alleen rode ogen. M'n ouders zien nl. soms wel aan me dat ik knetter ben. Dan zeggen ze meestal zoiets als "wat kijk je raar uit je ogen" ofzow. Het gaat dus ook om de manier van kijken enz.
Paar tips: Zorg ervoor dat je 4 uur na het blowen nix hoeft te doen. Dit is misschien wel lang want meestal is na 2 uur het ergste weg, maar na 4 uur ben je altijd weer helemaal helder (ook al ben je nog zo stoned) Zorg ervoor dat je wat eten/drinken bij de hand hebt. Vooral de 1e keer zal je wel vreetkick krijgen en een mega droge keel Ga naar een chille plek. Het schoolplein ofzow lijkt me niet echt rlx. Vooral niet als je een mega lachkick krijgt en je komt ff een kwartiertje niet meer bij. Rook het in een pijpje/waterpijp ![]()
|
Je bent 12, komop zeg. En al helemaal op school.. Nee. Geen ideale combinatie. Als ik je was zou ik nog even wachten tot je minstens 15/16 bent. Maargoed, ik ben bang dat ik je niet kan tegenhouden. Maar doe het ASJEBLIEFT niet op school. Áls je het dan zonodig wilt doen, doe het dan als je even 4 uur niets te doen hebt en waar niemand anders er last van kan krijgen.
|
ik zou het niet doen.
en rode ogen krijg je omdat je niet genoeg zuurstof krijgt. gewoon iets kouds op houden voor een minuutje en dan is het al een stuk minder. de eerste keer zul je waarschijnlijk wel niks voelen want dan hoest je alles uit. derde keer wordt pas echt leuk en doe het niet op school gewoon in een parkje gaan zitten. en nog iets hoe wil je eraan komen??? ouders laten kopen
|
![]() |
ik denk dat ik me toch maar aan sluit bij de reacties van de andere. Mijn eerste keer kreeg ik een lachkick tot en met. En werd ik later kots misselijk. En als je het doet doe het dan niet op school maar lekker chillen waar je kunt gaan zitten en neem eten en drinken mee want idd vooral dat drinken zal je nodig hebben. En ik denk dat voor de eerste keer 1 joint voor jou alleen toch wel te veel zal zijn neem gewoon een paar goeie hijsen maar niet te veel. Of liever WACHT ER NOG EEN PAAR JAAR MEE. want als je daar staat te nekken word je er niet ruigen op.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |