Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Of ze nou beelden omlaag halen en er als apen op gaan dansen, of als ze "ons leven voor Saddam!" in hun barbaarse taaltje roepen, het ziet er altijd pathetisch uit.
Maar dat ben ik. Verder niets tegen het Iraakse volk.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
houden we der rekening me dat der maar bepaalde delen bevrijd zijn van bagdad. En dat de meeste irakezen der vandaag pas zijn achter gekomen dat de amerikanen in bagdad waren omdat de iraakse tv andere beelden uitzond, en dat als je nu feest gaat vieren in een wijk waar nog een paar scherpschutters liggen dat je wel een door je kop geschoten kan worden
![]() en dat die die 2 soldaten die vlag over dat hoofd hebben gehangen was een zeer dom, maar ja dat was daar gaan staan met je legervoertuig ook. Want ze hadden beter die iraakse mannen dat beeld laten om halen hoe lang het ook zou duren, dan was de klap harder aangekomen bij de mensen die nog voor saddam strijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Baghdad :: Paul Wood :: 0521GMT We've just learned from the US marines that the US flag that was put on the face of Saddam yesterday - it was replaced by an Iraqi flag when the people shouted for that - was the flag that was flying over the Pentagon on September 11. For a lot of the American marines, they think this war is all about defeating terrorism, they will tell you that over and over again. There is also a connection in the minds of the American public between the regime of Saddam and what happened on September 11, and apparently the flag that was draped over this face was flying over the pentagon when the plane crashed into it.' http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_depth/...reporters_log/ Of het nou echt dié vlag was betwijfel ik maar het verklaart wel een hoop. Ookal blijft het naar mijn mening een beetje dom. Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
Maar verder?
|
![]() |
||
Citaat:
anti-amerikaans??? nee, ik ben anti-Bush en co, ik heb niks tegen het amerikaanse volk, maar wel tegen hun "president"(lees: dictator). Rechts stemmen dat is pas diep zinken!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
9 op schaal van 10 70 gr ritalin per dag, dus ja ach ik ben gewoon inteligent!
|||
![]() |
offtopic:
Citaat:
| Citaat:
![]() niks nieuws toe te voegen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe sta jij in je geloof als christen? Miekje* | 285 | 25-11-2008 19:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
Wat vinden protestanten van het katholieke geloof? jjw | 85 | 20-05-2006 22:32 | |
Lifestyle |
Babbelen over je woonplaats. Broeder | 282 | 12-06-2005 20:38 | |
Jezus Christus: liefde of haat? thedarkangel | 61 | 30-12-2004 15:27 | |
Wat zijn de overeenkomsten tussen Al Qaida en de beeldenstormers? Not for Sale | 12 | 26-10-2002 15:42 |