Oud 09-04-2003, 16:38
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Ik denk dat velen van jullie de beelden op TV zojuist wel gezien hebben. Daarin werd het beeld van Saddam omvergeworpen. Iets daarvoor werd er een vlag over zijn hoofd heen gebonden. Mijn vraag is: Wat vinden jullie van dit (redelijk provorcerende) gedrag van de Amerikanen?

Def
Oud 09-04-2003, 16:42
BARON
BARON is offline
logisch, saddam is weg, dus nu nog de beelden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:45
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Misschien een voorbeeld stellen voor de Iraakse bevolking wat ze nu moeten doen. Het moet heel duidelijk zijn, Amerika is de overwinnaar en de bevrijder en zij hebben nu de touwtjes in handen.
Ik zag gister ook al dat er Amerikaanse vlaggetjes werden uitgedeeld.
Oud 09-04-2003, 16:49
geen punt.
geen punt. is offline
Jeetje, je moest eens zien hoe blij die Irakezen waren! Dat is geen provoceren hoor!! Dat is puur feest vieren!
Oud 09-04-2003, 16:51
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
meelman schreef op 09-04-2003 @ 17:49:
Jeetje, je moest eens zien hoe blij die Irakezen waren! Dat is geen provoceren hoor!! Dat is puur feest vieren!
Ik kan me héél goed voorstellen dat ze zo blij waren, maar het was wel provorcerend van die Amerikaanse soldaat en ik d8 dat dat juist hetgeen was wat de Amerikaanse regering niet wilde..daarom: Jullie mening
Oud 09-04-2003, 17:03
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Die Amerikaanse vlag was wel provocerend, hij is later ook weer vervangen door een Iraakse vlag. De Iraki's hebben meteen duidelijk gemaakt geen "stars and stripes" te willen zien in hun land
Oud 09-04-2003, 17:10
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
duyvel schreef op 09-04-2003 @ 18:03:
Die Amerikaanse vlag was wel provocerend, hij is later ook weer vervangen door een Iraakse vlag. De Iraki's hebben meteen duidelijk gemaakt geen "stars and stripes" te willen zien in hun land
De Amerikanen keurden het ook niet goed dat die ene Amerikaanse soldaat een amerikaanse vlag had opgehangen... Is naar mijn mening idd ook niet zo slim...
Oud 09-04-2003, 17:40
Joostje
Joostje is offline
wat een schlemiel die soldaat.
Oud 09-04-2003, 17:45
Verwijderd
Beetje van hetzelfde niveau als Duitse soldaten die op hun terugtocht en passant nog even de halve vrouwelijke bevolking van de door hun bezette gebieden verkrachtten. Onnodig, provocerend en dom.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:24
Nate
Nate is offline
Of ze nou beelden omlaag halen en er als apen op gaan dansen, of als ze "ons leven voor Saddam!" in hun barbaarse taaltje roepen, het ziet er altijd pathetisch uit.

Maar dat ben ik. Verder niets tegen het Iraakse volk.
Oud 09-04-2003, 18:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
meelman schreef op 09-04-2003 @ 17:49:
Ik zie welgeteld een paar honderd man, nou laten het een paar duizend zijn. Vind ik toch wel verdomde weinig voor een stad met 5.5 miljoen inwoners. Volgens mij hebben de meeste Irakezen toch iets van "mooi dat Saddam weg is, maar de Amerikanen mogen ook weer snel vertrekken".
Oud 09-04-2003, 19:54
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-04-2003 @ 19:35:
Ik zie welgeteld een paar honderd man, nou laten het een paar duizend zijn. Vind ik toch wel verdomde weinig voor een stad met 5.5 miljoen inwoners. Volgens mij hebben de meeste Irakezen toch iets van "mooi dat Saddam weg is, maar de Amerikanen mogen ook weer snel vertrekken".
Moeten dan al die 5,5 miljoen Irakezen buiten op straat gaan staan schreeuwen? Ik denk dat de meeste nu wel blij zijn dat Sadam weg is, zodat ze weer kunnen zeggen en doen wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:07
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik vind het inderdaad onnodig provocerend maar die beelden zouden toch alsnog weggehaald worden?
Oud 09-04-2003, 20:23
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 09-04-2003 @ 21:07:
Ik vind het inderdaad onnodig provocerend maar die beelden zouden toch alsnog weggehaald worden?
Dat lijkt me wel jah, maar die soldaat met Amerikaanse vlag...De Amerikanen veroveren de stad niet, hun doel is het bevrijden van Bagdad..
Oud 09-04-2003, 20:35
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 18:45:
Beetje van hetzelfde niveau als Duitse soldaten die op hun terugtocht en passant nog even de halve vrouwelijke bevolking van de door hun bezette gebieden verkrachtten. Onnodig, provocerend en dom.
Raakt weer kant noch wal deze opmerking gemaakt uit onmacht en woede over het eigen ongelijk. Triest.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:50
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-04-2003 @ 19:35:
Geloof mij, er zitten daar allang geen 5.5 miljoen mensen meer. Diegene die niks met die oorlog te maken willen hebben en geen burgerslachtoffer willen worden, zijn allang weg..
Oud 09-04-2003, 21:01
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 09-04-2003 @ 21:50:
Geloof mij, er zitten daar allang geen 5.5 miljoen mensen meer. Diegene die niks met die oorlog te maken willen hebben en geen burgerslachtoffer willen worden, zijn allang weg..
Als er werkelijk een paar miljoen mensen de stad ontvlucht waren dan hadden we dat echt wel op TV gezien. Het merendeel zal gewoon gebleven zijn.
Oud 09-04-2003, 21:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 09-04-2003 @ 20:54:
Moeten dan al die 5,5 miljoen Irakezen buiten op straat gaan staan schreeuwen? Ik denk dat de meeste nu wel blij zijn dat Sadam weg is, zodat ze weer kunnen zeggen en doen wat ze willen.
Ik zeg toch ook dat het merendeel van het volk blij is dat Saddam weg is. Alleen is het niet zo dat het merendeel uitzinnig van vreugde is dat de Amerikanen de macht overgenomen hebben. Zou dat het geval geweest zijn, dan had je wel ettelijke honderd duizenden mensen op straat zien feesten.
Oud 09-04-2003, 23:12
Verwijderd
houden we der rekening me dat der maar bepaalde delen bevrijd zijn van bagdad. En dat de meeste irakezen der vandaag pas zijn achter gekomen dat de amerikanen in bagdad waren omdat de iraakse tv andere beelden uitzond, en dat als je nu feest gaat vieren in een wijk waar nog een paar scherpschutters liggen dat je wel een door je kop geschoten kan worden

en dat die die 2 soldaten die vlag over dat hoofd hebben gehangen was een zeer dom, maar ja dat was daar gaan staan met je legervoertuig ook. Want ze hadden beter die iraakse mannen dat beeld laten om halen hoe lang het ook zou duren, dan was de klap harder aangekomen bij de mensen die nog voor saddam strijden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:18
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-04-2003 @ 22:01:
Als er werkelijk een paar miljoen mensen de stad ontvlucht waren dan hadden we dat echt wel op TV gezien. Het merendeel zal gewoon gebleven zijn.
Wat een vertrouwen
Oud 11-04-2003, 10:29
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 09-04-2003 @ 21:35:
Raakt weer kant noch wal deze opmerking gemaakt uit onmacht en woede over het eigen ongelijk. Triest.
maar hij heeft wel gelijk!
Oud 11-04-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Defenderzzz schreef op 09-04-2003 @ 17:38:
Ik denk dat velen van jullie de beelden op TV zojuist wel gezien hebben. Daarin werd het beeld van Saddam omvergeworpen. Iets daarvoor werd er een vlag over zijn hoofd heen gebonden. Mijn vraag is: Wat vinden jullie van dit (redelijk provorcerende) gedrag van de Amerikanen?

Def
Een beetje stom, maar:

'Baghdad :: Paul Wood :: 0521GMT

We've just learned from the US marines that the US flag that was put on the face of Saddam yesterday - it was replaced by an Iraqi flag when the people shouted for that - was the flag that was flying over the Pentagon on September 11.

For a lot of the American marines, they think this war is all about defeating terrorism, they will tell you that over and over again. There is also a connection in the minds of the American public between the regime of Saddam and what happened on September 11, and apparently the flag that was draped over this face was flying over the pentagon when the plane crashed into it.'

http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_depth/...reporters_log/

Of het nou echt dié vlag was betwijfel ik maar het verklaart wel een hoop. Ookal blijft het naar mijn mening een beetje dom.

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:24
Poor Leno
Poor Leno is offline
1566 ???????/

Beeldenstorm....hahaha

ik moet bij die Saddam beelden iedere keer aan Stalin denken, mmmm......

Rare jongens die Irakese...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:46
Martian
Martian is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 11-04-2003 @ 13:00:
Of het nou echt dié vlag was betwijfel ik maar het verklaart wel een hoop. Ookal blijft het naar mijn mening een beetje dom.
Het bewijst de belachelijke illusie van de Amerikanen dat Irak iets met 11 september te maken heeft, en dat Irak aanvallen heeft geholpen om terrorisme in te dammen.

Maar verder?
Oud 15-04-2003, 16:35
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Smells Like Nirvana schreef op 14-04-2003 @ 23:24:
1566 ???????/

Beeldenstorm....hahaha

ik moet bij die Saddam beelden iedere keer aan Stalin denken, mmmm......

Rare jongens die Irakese...
Wat is dr zo grappig??
Oud 15-04-2003, 21:49
BARON
BARON is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 11-04-2003 @ 11:29:
maar hij heeft wel gelijk!
Dus hebben de Amerikanen nu volgens jou de vrouwen in Irak verkracht? Dat is nieuw voor mij!

Hoe anti-Amerikaans (lees: diep) kun je zinken...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:37
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-04-2003 @ 22:49:
Dus hebben de Amerikanen nu volgens jou de vrouwen in Irak verkracht? Dat is nieuw voor mij!

Hoe anti-Amerikaans (lees: diep) kun je zinken...
dat vat je zo op, maar je bent dom dus ik trek het me niet aan en neem het je niet kwalijk dat je kortzichtig bent!

anti-amerikaans???
nee, ik ben anti-Bush en co, ik heb niks tegen het amerikaanse volk, maar wel tegen hun "president"(lees: dictator).
Rechts stemmen dat is pas diep zinken!
Oud 15-04-2003, 22:46
BARON
BARON is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 15-04-2003 @ 23:37:
dat vat je zo op, maar je bent dom dus ik trek het me niet aan en neem het je niet kwalijk dat je kortzichtig bent!

anti-amerikaans???
nee, ik ben anti-Bush en co, ik heb niks tegen het amerikaanse volk, maar wel tegen hun "president"(lees: dictator).
Rechts stemmen dat is pas diep zinken!
Een irritant ventje met ADHD ben je, meer niet. Dus ik zal hier verder niet op ingaan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:51
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-04-2003 @ 23:46:
Een irritant ventje met ADHD ben je, meer niet. Dus ik zal hier verder niet op ingaan.
ja betrek me adhd er maar weer bij!
sterf man!
ga dan ook niet dom lopen posten! sukkel
Oud 15-04-2003, 23:07
BARON
BARON is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 15-04-2003 @ 23:51:
ja betrek me adhd er maar weer bij!
sterf man!
ga dan ook niet dom lopen posten! sukkel
*hap*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:11
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 00:07:
*hap*
ga es weg
niet lullen over me adhd, das nie cool baron!
laat elkaar ff in hun waarde!
Oud 15-04-2003, 23:15
BARON
BARON is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 16-04-2003 @ 00:11:
ga es weg
niet lullen over me adhd, das nie cool baron!
laat elkaar ff in hun waarde!
Je komt op mij redelijk intelligent over; vaak belanden mensen met ADHD op speciale scholen en zijn niet echt bijster slim. Laat staan dat ze op een forum proberen hun mening te verkondigen. Heb je soms een lichte vorm ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:17
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 00:15:
Je komt op mij redelijk intelligent over; vaak belanden mensen met ADHD op speciale scholen en zijn niet echt bijster slim. Laat staan dat ze op een forum proberen hun mening te verkondigen. Heb je soms een lichte vorm ofzo?
nee, een vanm de zwaarste!
9 op schaal van 10
70 gr ritalin per dag, dus ja ach ik ben gewoon inteligent!
Oud 16-04-2003, 10:50
Mardrax
Mardrax is offline
offtopic:
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 00:15:
^
|
Citaat:
BARON schreef op 15-04-2003 @ 16:10:
Dit laatste is natuurlijk pure onzin.
*grin* ter uw informatie, de mensen met ADHD die ik ken doen allemaal havo of vwo op normale scholen en doen het hier prima

niks nieuws toe te voegen
Oud 16-04-2003, 16:11
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
We dwalen af...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten