Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre effe ontopic... voor veel mensen is irl praten met een meisje eng en daar worden ze zenuwachtig van... via MSN kun je je anders gedragen dan je werkelijk bent... ![]()
||
Citaat:
![]() Hij vind je echt helemaal super geweldig, maar als die bij je in de buurt komt dan klapt die dicht. Heb ik ook gehad, maar als jij dan door blijft gaan met praten en aandacht trekken enzo. Dan wordt die losser, en voor je het weet heb je een super leuke verhouding samen. Misschien zelfs een relatie als het zover komt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Doe mij maar een mix van dit alles
![]() ![]() ![]() Bisous, DaLoverBoy
|
HERKENBAAR, had heeeele gesprekken tot 1:00 'snachts met em, ik kwam hem heeeeeeel vaak tegen op school. Dan was et "hoi", "hoi"..... Ik was superverlied en ja... op msn hadden we het wel over sex&zo en over dattie me best knap vond en over wat er zou gebeuren als we wat zouden krijgen en het was ook wel algemeen bekend dat ik veliefd op em (naja dat ik em leuk vond...) was en dat hij mij wel knap vond..
Nu hebben we wat en we moeten er beide wel heel erg om lachen ![]()
|
Dat lijkt me simpel, spreek hem gewoon eens aan en begin een gesprek met hem. Blijkbaar durft hij het niet en dus moet jij het doen. Hmmz, zo ingewikkeld is dat toch niet? Dat speel je zo uit als je het wilt.
![]() Snow ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
klaar! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Er zijn meer reply's op nare man's tekst, dan op die van de topic starter
![]() Maar ja, waarschijnlijk durft die jongen haar niet eens aan te raken. Of hij voelt zich te goed voor haar als hij bij z'n vrienden is. ![]() Maar, de kans is best groot dat hij idd wilt dat nare man al zei. De vraag blijft alleen wil jij dat ook, en wanneer + waar? :/
|
Hij vind je dus heel erg leuk, als ie het ook tegen je vriendin heeft gezegt is het dus wel duidelijk dat ie je wel ziet zitten.
Als hij rood wordt is hij gewoon verlegen, dus ik denk dat de 1e stap vanuit jou kant moet komen. succes! en als je hem echt leuk vindt, wacht niet te lang daar krijg je spijt van! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suffie, alles uit behalve het licht, zo luidt deze wijze raad. Mind you, ik heb er de eerste keer ook niet naar durven kijken. Ik zag hem de volgende dag pas...erna dus. Dat verklaarde wel waarom ik op de fiets terug naar huis werkelijk iedere scheefliggende stoeptegel gevoeld heb... Het is dus achteraf maar goed dat ik te verlegen was om te kijken, anders had ik mijn kleren weer aangetrokken en was ik naar huis gegaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen dan kun je samen één worden.( en grote genade, wat voel ik me weer oud...) Advies: doe het overdag, met de gordijnen open. Zonlicht maakt alles leuker. Een kaal peertje van 100 Watt boven je hoofd is niet je dát, indeed! En alsjeblieft niet onder de dekens....
Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 23:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bah. Licht ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Lifestyle |
Wereldverbeteraar(s?) lifestyle Larry Flint | 276 | 03-02-2007 01:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |