![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet wel vet verbranden en geen spierweefsels verbranden. en eet kleine beetjes ![]() nooit maaltijden overslaan! tja dat hoorde ik allemaal van de dietiste. wij ontbijten vaak laat in het weekend en dan had ik de neiging om de lunch over te slaan ![]() das dus niet goed
|
Ik heb ook overgewicht en ik ben ook bij de dietiste geweest een tijdje gelede.
Eerst lukte het goed maar toen kwam ik in een moeilijke periode en vanaf toen lukte het nie meer. Maar ik probeer ht nog steeds elke keer. Je krijgt bij de dietiste te horen hoeveel je mag eten van elk product en welke producte je nit mag wel mag en soms mag. Het is wel handig maar na een tijdje kun je het wel alleeen af.
|
Kijk ik eet gewoon normaal en soms minder dan mijn slanke vriendinnen maar het komt door de verbranding... noga
Veel mensen die verbranden calorien gelijk en worden geen onsje zwaarder en bij mij is dat juist het tegenover gestelde ik kan er dus niet veel aan doen. Maar probeer steeds opnieuw om af te vallen en het is heel lastig. Ooit zal het me lukken want ik wil later echt geen 200 kilo wege!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Waarom worden vrouwen met zwaar overgewicht niet zwanger? Poepkind | 10 | 27-03-2007 09:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Overgewicht is kindermishandeling' Love & Peace | 45 | 05-03-2007 09:25 | |
Seksualiteit |
Borsten Sjanna | 143 | 11-06-2005 14:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Poll: overgewicht kinggeitje | 40 | 06-02-2004 15:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb ik overgewicht? LeeJ-D | 47 | 30-08-2003 18:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Obesitas of asociaal? BARON | 49 | 29-04-2003 19:06 |