Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ten eerste krijg ik geen kleren maar koop ik kleren, en die koop ik geheel naar mn eigen smaak en stijl en naar de hoeveelheid geld die ik op dat moment heb en ik heb er nog nooit iemand over horen zeiken..
Je moet je niks aantrekken van mensen die jaloers zijn op je hoeveelheid kleren en al helemaal niet van mensen die jaloers zijn op hoeveel je kleren gekost hebben ![]()
|
nou ik ben niet iemand die veel kleding koopt en al helemaal geen dure... ik ben een krent
![]() ![]()
|
Dat is nou echt het laatste wat me interesseert als ik net lekker geshopt heb. Als anderen zo reageren is dat alleen maar jaloezie.
Iedereen moet zich maar gewoon met zich zelf bemoeien. Ik ben in een superhumeur als ik geshopt heb en dat laat ik zeker niet verpesten door dat soort mensen. Het interesseert me overigens ook erg weinig wat anderen denken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ik heb niet bijzonder veel kleding..genoeg om een tijdje elke dag iets anders aan te trekken, maar het is veel belangrijker om goed te kunnen combineren. Ik hoef niet elke dag te laten zien dat ik nóg veel meer RL-overhemden in de kast heb (in tegenstelling tot sommige dwazen op dit forum, die denken dat het normaal is om 15+ RL-overhemden te hebben
![]() |
![]() |
|
k heb genoeg kleren, niet te veel, watn dan zou ik toch de helft niet dragen. ook niet zo veel dure kleren, want waaorm zou je nou die ene trui kopen waar een merkje op staat en er net zo uit ziet als die andere zonder merkje terwijl dat €30 kan schelen?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben trouwens wel gek op shoppen, en kom regelmatig met iets nieuws thuis. Maar ik voel daardoor geen enkele jaloezie/ergernis van anderen. Iedereen geeft zijn geld aan zijn eigen interesses uit toch? Zo is voor een goede vriendin van haar d'r paard een grote uitgavenpost, en voor een vriend van mij zijn fototoestel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik krijg nooit kleren van mijn ouders ofzo, vind ik ook niet erg, dat is ook de reden dat ik in een kledingwinkel ben gaan werken, genoeg geld en kortig (30%) op de nieuwe ww-collectie, dus ik koop wekelijks een paar nieuwe kledingstukken, ik krijg wel gezeik van een aantal mensen, maar die mensen hebben (heel toevallig) allemaal geen geld, omdat ze geen zin hebben om te werken en het dus met een 10-tje zakgeld moeten doen.... en dat gaat niet!!! maar omdat ik veel kleren koop zit mijn kast op een gegeven moment (weer) vol, dan ruim ik mijn kast uit, stop alle kleren die ik niet meer moet in tassen... en dat breng ik weg naar een een of andere instantie, zodat er nog mensen plezier van kunnen hebben
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit er een beetje tussenin. Ik krijg kleedgeld en daar moet ik het in principe mee doen maar als ik echt iets geweldigs zie mag ik bijna altijd wel lenen bij m'n moeder. Er is wel een tijdje geweest dat ik best veel geld had en toen heb ik ook erg veel kleren gekocht. Mensen zeiden toen weleens 'Jeeezus heb je al weer iets nieuws?'...maar dat was meer op een grappige manier.
Als ik mensen zie die iedere dag nieuwe kleren kopen (bij wijze van) heb ik daar eerder medelijden mee dan dat ik er jaloers op ben. Lijkt me een teken dat je iets mist in je leven en dat probeert op te vullen met materiele dingen. |
![]() |
|
Heel vaak word niet gesnapt waarom je die merk kleding koopt, als mensen dit zelf niet doen...
ze komen dan vaak met de vergelijking, ja dat is precies het zelfde 4 keer zo goedkoop, maar als nog koop "jij" dat dure... Ik koop altijd in een keer 3 of 4 broeken en daarbij een aantal dingen die ik daar mee kan combineren, en ja dan ben je al snel behoorlijk wat geld kwijt, maar als je niet meer groeit doe je er ook behoorlijk wat langer mee, want meestal is merkkleding wat beter van kwaliteit, en de naam staat garant voor dat (niet altijd waar natuurlijk) Mijn ouders hebben altijd merkkleding voor de kinders gekocht, nooit anders, dus het is er met e pap lepel ingegooit... En dan doe je zelf ook niet veel anders dan het kopen, en wat is nu weer geld? Kijk het is duur wanneer je het je niet kan veroorloven... maar wanneer wel, wat maken die paar centen dan uit? *en dan mag je klinken alsof je rijk bent ofzo... maar het kan ook gewoon zijn van een nochalante instelling op gebied van geld*
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dan ben je kleiner dan mij ![]() btw...vorige keer was je 2.15 m ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 12:30. |
![]() |
|
Is toch alleen maar fijn als je flink wat kleding van je ouders krijgt. Iedere dag nieuwe kleding vind ik overdreven maar goed...het is mijn leven niet...
En zelf moet ik kleding kopen van mijn eigen geld met zakgeld, en net zoiets als Bubbeltjes zei...als ik iets leuk zie is me ma vaak zo lievig dat ze me geld voorschiet. Vaak koop ik ook veel tegelijk ![]()
|
Ja dat ken ik. Het is niet zo dat ik het altijd vervelend vind, maar sommige mensen brengen het echt irritant.
"Vinden je ouders het dan niet erg dat je zulke dure ( ![]() Wat moet je daar nu op zeggen ![]() ![]()
|
Ach sommige dingen vind ik gewoon overdreven.
Zoals jongens die op hun 15e al drie of meer pakken in de kast hebben hangen (tja als je ze krijgt kan je er ook nix aan doen ![]() Of mensen die 20 dezelfde overhemden/polo's hebben maar dan in iets verschillende kleuren, dat je zo'n regenboog effect in je kast hebt :/ Maar ik zal er nooit iets van zeggen, iedereen moet zelf maar bepalen waar hij/zij zijn/haar (ouders) geld aan uitgeeft.
|
![]() |
eh heb niet zo last van dure kleren, heb een zomerjas van € 5.65
groene legerjas bij dumpstore, broeken van hooguit € 20 euro, soms ook van de dumpstore, t-shirts van charleston en large en schoenen 2 jaar oude legerkisten, waarom zou je nieuwe kleding kopen, als je nog goede kleren bij bijv Jopie kan vinden?, het vies vinden zit toch alleen maaar tussen de oren.. greetz Flamez
|
het interesseert me echt niet als mensen dat zeggen.. Ik krijg in vergelijking met anderen misschien ook wel minder kleding, maar wel duurdere... Waar sommigen de H&M leegkopen, krijg ik maar een paar kledingstukken waar ik dan weer een aantal jaar mee kan doen. Vaak denkt men dus dat ik veel kleding koop, omdat ik nog veel draag van de jaren ervoor..
Ach iedereen moet doen met zijn/haar geld wat ie wil ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je maar draagt wat jij mooi vind.
Als het dan toevallig een merkje heeft... Dat dat merkje invloed op jou heeft gehad... Of het trendy is... wat maakt het toch uit joh... Zolang je anderen maar in hun waarde laat door ze zelf te laten beslissen of ze iets nieuws kopen... Hoe het er uit ziet, hoe duur het is en hoelang het wel niet mee gaat.. Allemaal hun keus. ---- Vb. Ik heb vrienden die zich in de dumpstore helemaal kunnen redden qua kleding. Ik heb vrienden die van H&M leven (bij wijze van spreken ![]() En vrienden die alleen de dure-merkMERKEN weg in slaan. En dan zijn er ook nog die zich nergens wat van aantrekken en gewoon kopen wat ze mooi vinden... Zo heb je van alles wat hè! XXX SirrA
|
![]() |
Ik krijg helaas nog geen kleedgeld, mijn ouders denken dat ik het in een keer opmaak, en vaak nieuwe kleren krijg ik ook niet. Meestal krijg ik gewoon een paar nieuwe oufits van m'n moeder. En dan krijg ik gewoon alles wat ik wil, ook merk. M'n moeder (ja , ik ben erg afhankelijk) vind die merkkleding veel beter omdat dat langer mee gaat. dat langer meegaan boeit mij niet ofzo, op een bepaald moment ben je toch weer uitgekeken op je kleren en wil je nieuwe toch?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh ik zie het wel! Maar jah ik ben er ook bijna altijd bij als je iets nieuws koopt.. ![]()
||
Citaat:
Als ik ze krijg...waarom niet? Moet ik dan tegen m'n ouders zeggen "nee, dankje, ik heb al teveel" Dan sturen ze me ook meteen naar een gekkenhuisl... ![]() owja...veel denken geloof ik dat ik er heel erg mee zit ofzo...maar dat is niet zo hoor ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 14:08. |
![]() |
|
tja ik heb kleedgeld en moet dus alles zelf betalen.. sommige mensen die ik ken die krijgen ontzettend veel van hun ouders, ook allerlei merken enzo.. en dan vraag ik me wel eens af waar die dat allemaal van betalen dan, want lang niet al die mensen hebben het thuis even breed..
Maar verder maakt dat me nie uit. als ze er maar plezier van hebben.. Ik vind het leuk voor ze dat ze zo vaak iets nieuws krijgen.. ik kan dat zelf allemaal niet kopen omdat ik het geld er niet voor heb enzo.. Maar zolang ik tevreden ben met de kleren die ik heb vind ik het wel goed. ![]() mjah mensen die elke week een paar nieuwe schoenen hebben. de nieuwste puma's, nike, tommy Hilfiger schoentjes.. en dan nog zeuren dat ze die ene van .... nog willen hebben of nieuwe schoenen nodig hebben die vind ik echt gruwelijk irritant!! :@ Die doen het er ook gewoon om om ermee te pronken en op te scheppen en dat schreeuwt gewoon om een reactie..
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 16:04. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
dure kleding of goedkope kleding nielsje111 | 52 | 03-12-2012 12:00 | |
Lifestyle |
Spendin' tha G's! Miles | 110 | 01-02-2005 18:55 | |