Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dan ben je toch wel een beetje naïef eh. Als een jongen je de hele tijd tegen je aantrekt nadat hij een paar biertjes heeft gehad, en daarna vraagt of je mee naar buiten gaat is het vrij obvious dat hij met je wil zoenen of meer. Je moet altijd voor jezelf opkomen als je op seksueel gebied (ja ook zoenen) iets niet wilt. Beter zorg je, als je dat vooraf al weet, dat je je niet afzondert met iemand zodat je niet alleen bent. Dan kan hij weinig proberen, en als hij dat al doet zijn er mensen in de buurt zodat je makkelijk weg komt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() probeer op zijn minst he te negeren dan drenkt die dronkielappie wat een dom wijf ze mist wat en dan weet jij beter ![]() in het algemeen wat de volgende 350 comments in het algemeen zijn is: dat is dom omdat je niet voor jezelf opkwam. je had je moeten voorbereiden op het feest en de jongens (info krijgen) en laast but not least: ga nooit mee met een jongen die dronken is omdat hij wilt dat je gaat als je al weet wat er komen gaat ![]() veel geluk ![]() oo en over dat praten maak er geen gedoe van laat het los we doen allemaal domme dingen
|
je had al van af het bigin moetten voelen dat je dit niet wou!
je bent een meid niet een voorwerp dat ej zo ff tegen je aan kan drukken. kom een beetje voor je zelf op echt waar ik was ook zo en het liep niet goed met me af ![]() ik bijt nu wle van me af ![]() maar wat ik zou doen als ik jou was is niet meer er aan dneken mocht hij het nog is doen zeg dan duidelijk NEE, IK WIL NIET! word hij boos jammer dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze had überhaupt niet met die gast mee naar buiten moeten gaan nadat-ie de hele avond aan haar heeft lopen plukken, want blijkbaar vond ze dat al niet fijn en heeft ze het toch door laten gaan. Als je er dan ook nog mee instemt naar buiten te gaan, kan ik me voorstellen dat er mixed signals worden afgegeven. Maar nee is gewoon nee, en ze moet voor zichzelf opkomen. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja het is idd dat je gewoon duidelijk moet zijn over hoe jij je voelt en je moet duidelijk nee zeggen want je kan je niet door iedereen laten gebruiken!
|
Misschien moet jij iets meer oppassen met alcohol en jongens? Ik weet niet precies waar het aan ligt, misschien kun je niet zo goed nee zeggen, misschien ben je zo onzeker over je zelf dat je voortdurend bevestiging zoekt - en die moet krijgen uit dit soort dingen, misschien ben je gewoon nog te jong om met alcohol en seks en weet ik veel wat bezig te zijn. Tenzij het toeval is, dit topic en dan die ander? Maar mocht het toch een patroon zijn/worden, het 'zwichten' voor jongens, houd je voortaan dan uit de buurt van alcohol/feestjes/aanrakingen, of neem een vriendin mee die op je let, ga weg als het niet leuk meer is, weet ik veel.
|
![]() |
als je er iest van wil zeggen had je met misschien beter direct kunnen doen. inplaats er later mee tekomen dat je het niet echt leuk vond wat hij heeft gedaan nadat het is gebeurt. daarom denk ik dat je het nu beter met rust kan laten. wat gebeurt is is gebeurt en je kunt daar niets meer aan veranderen. je kunt wel de volgende keer gewoon niet met drinken jongen mee gaan meestal gebeuren er dan dingen die je niet wilt. geloof me ik spreek uit ervaring.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn en ik had niet eens door dat jij dezelfde persoon was van dat verhaal over seks met twee jongens in Rotterdam. Ik krijg het idee dat je óf niet serieus bent, óf je gewoon echt geen grenzen kent. Meisje, houd op met rondsletten, vooral als je je steeds zo kut gaat voelen. Doe gewoon geen dingen die je niet wil. Period.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
webcam sex.. ja of nee Charissa1996 | 6 | 20-01-2010 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Giphart: literatuur ja of nee? ift | 29 | 17-05-2004 20:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
adviserend referendum (Europese Grondwet 2004): ja of nee? Optima | 54 | 05-10-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
lat relatie, ja of nee? Verwijderd | 10 | 01-06-2003 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
XTC, ja of nee qazual | 58 | 02-04-2003 14:16 |