Ik zou eerst wel eens willen weten wat literatuur is voor ik mijn mening geef of Giphart al dan niet literatuur schrijft.
Vernieuwend, hmm, hij schrijft over seks, niet vernieuwend, ik ken er meer, zoals een wolkers en een cremer, als ik me niet vergis. Hij bedenkt nieuwe woorden, opzich ook niet zo vernieuwend, geloof ik, al heeft hij er wel zoveel bedacht dat er een heus woordenboekje van gemaakt is, hij schrijft makkelijk, genoeg schijvers die dat ook doen, ik noem een te Rijdt en een Kluun. Hij schrijft over jonge mensen, te veel schrijvers om op te noemen die dat ook doen. Pfff, weet verder even niets, maar ach, zo vernieuwend vind ik het nou ook weer niet.
Daarbij, ik denk dat giphart over 20 jaar nog best wel gelezen wordt, zo overduidelijk jaren 90 is het nou ook weer niet en genoeg boeken die 20 jaar of 50 jaar geleden geschreven zijn, literatuur heten, maar rampzalig zijn om te lezen, soms zelfs amper nog gelezen worden, dus hoe erg is dat een criterium voor literatuur?
Charlotte
*kom maar op LUH, want jij wou vast slechts eerst de mening van een ander over die vernieuwing weten voor jij zelf met je mening of kennis uit boeken zou komen*