Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmz, de cola is ook in ene van smaak veranderd, nu smaakt ut meer naar bessen oid
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sommige dingen kun je heel goed bij de Aldi halen. Bijvoorbeeld die Ice-Tea van de Aldi vind ik ook echt lekker, beter dan die meuk van Lipton. Chocolade is ook altijd fijn bij de Aldi. Maar voor de rest haal ik d'r echt niets. Al is het alleen al vanwege de kutformule die Aldi hanteert; werkt behoorlijk op mijn humeur.
|
![]() |
|
![]() |
uitlegje over de ijsthee...
bij Aldi draait het altijd om 1 ding; zo snel mogelijk zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk verkopen vanaf een goedkope locatie. Dan komen ze bij de ijstheefabrikant, en dan zeggen ze; Hey, we willen die ijsthee nog scherper inkopen, want de concurrent gaat ook goedkoper.. Ja zegt de fabrikant, dat gaat niet. Ja zegt Aldi dat gaat wel anders gaan we naar een andere fabrikant... Dus huppatee, meteen wordt er bezuinigt op ingrediënten, en dan smaakt je ijsthee misschien wel minder lekker :-D |
![]() |
|
![]() |
t meeste aldis-spul is goed te vrete/drinke.
al heb je wel es dingen waarvan je denkt hoe krijgen ze t ooit verkocht?? (zoals die cola die ze eerst hadden) mn ma doet r de helft van de boodschappen.. en als we met feestjes enzow wat moeten inkopen halen we ook veel bij de aldi. (t bier is er alleen nie te zuipen..) met die ijsthee zou ik trug gaan want dat kunnen ze natuurlijk niet maken. is waarschijnlijk s slechte vracht geweest ofzo ![]() of is ie misschien over datum?? |
![]() |
||
Citaat:
hahahah tja dan kun je die troep de visite voorschotelen ![]() wij hadden eerst ook es een keer bonbons gekocht bij de timco, ze waren niet verlopen ofzo, geen waterschade of whatever je verder ook maar kunt bedenken. Maar die dingen waren gewoon niet te vreten ookal zagen ze er wel lekker uit. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 14:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik werk bij een AH, en onze ijsthee is gegarandeerd goed (tenzij over datum natuurlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() best cheap dan wel
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat het goedkoop is wil nog niet zeggen dat dan de smaak ranzig hoort te zijn. Ik vind Aldi geweldig juist omdat ze (naar mijn mening) goede kwaliteit producten voor een heel lage prijs verkopen
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pubers Nezzu | 382 | 26-02-2007 10:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Hoe moeten we de criminaliteit in (grote) steden aanpakken? Gatara | 191 | 27-10-2003 22:11 | |
boycot op de Albert Heijn? Sjied No Clue | 120 | 19-09-2003 22:34 | |
Software & Hardware |
Micro$oft Yaris | 72 | 26-07-2003 17:10 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |