Oud 24-06-2003, 09:45
Blue_Eyes
Blue_Eyes is offline
Het probleem bij mij is nu alsvolgt: sinds een paar weken ken ik nu een hele leuke jongen en we vonden elkaar allebei heel erg leuk en de afgelope 2 weken zijn we ook elke dag bijna bij elkaar geweest. natuurlijk hebbe wij ook gezoend met elkaar en hij wou me zelfs
verkering vragen. Maar voordat hij dat deed moest hij me wat vertellen... En dat was dus dat hij gisteren met een ander meisje gezoend heeft. Maar ookal hadden wij toen geen verkering ben
ik er erg boos over en voel me egt rot erover.... Wat moet ik nu doen?? En hoe zouden jullie erop reageren??
Oud 24-06-2003, 09:51
Verwijderd
ik had hem een dreun verkocht en had hem nooit meer willen zien

mnee ff serieus.. mjah nou ja.. ligt er aan hóé rot jij het vind, denk ik. Hij heeft wel je vertrouwen geschonden, dus..

*hoe bedoel je nutteloze reply *
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:51
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
vragen waarom die het gedaan heeft, en dan bedenken of je het een goeie reden vind, als je dat niet vind hem vooral laten lopen!!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:58
barbara.inc
barbara.inc is offline
ALs ie jou echt leuk zou vinden en echt iets met je zou willen, was hij toch ook niet met anderen gegaan? Toch?
Oud 24-06-2003, 09:59
Magdalena
Magdalena is offline
Voor mij is zoenen meer vreemdgaan dan seks op de een of andere manier. Seks is voor mij toch meer een uiting van lust die des te leuker wordt als je het met iemand doet waarvan je houdt, maar niet noodzakelijk. Maar zoenen is voor mij echt een uiting dat ik heel veel van diegene hou, dus dat zou ik niet zomaar met iedereen doen.

Maar goed, dat zijn mijn definities en er zijn mensen die het net andersom vinden natuurlijk.

Ik zou dus zelf, als ik jou was, me ook rot voelen en er ook boos over zijn en toch wel even weten waarom hij dan met dat andere meisje heeft gezoend. Ik denk zelfs dat het voor mij een reden zou zijn om hem te laten lopen.

Wat je moet doen weet alleen jij. Ik zou in iedergeval eens goed nadenken over het feit of ik die jongen dan nog wel zo leuk vind als hij met andere meisjes zoent, terwijl hij mij laat merken dat ie me heel erg leuk vindt.
Oud 24-06-2003, 10:09
Last Resort
Last Resort is offline
natuurlijk is zoenen vreemdgaan. Als ie echt verliefd op jou was, had ie niet met een ander meisjes gezoend. Als je het mij vraagt heb je nix aan dit soort mensen....
Oud 24-06-2003, 11:02
Verwijderd
ik zou het niet erg vinden denk ik, het is voor jou tijd geweest, beetje raar als je je daar boos over gaat zitten maken, ik denk dat je dat voorval gewoon moet vergeten,
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:21
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nou vind het wel een beetje vreemd ! Maar zie het maar als een foutje en ga voor hem als hij jou en jij hem echt leuk vind!
Oud 24-06-2003, 12:42
ingu
ingu is offline
toen hij met haar kuste had jij er nog niets mee, dus ik denk da je hem daar niet op aan kunt spreken.
je moet hem gewoon vragen of hij echt verder met je wil en goed praten over het kussen enzo met andere meisjes..
zeggen dat jij da nie wil enzo en als hij jou dan nie meer hoeft, dan is da jammer voor hem!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:51
The0
The0 is offline
Net wat jij/hij wil denk ik. Wat betekende voor hem meer? Dat andere meisje of jij? Wat vind je zelf, geef je hem nog een kans of denk je van: Hij gaat niet 100% voor mij, jammer dan?
Oud 24-06-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Berserker_nl schreef op 24-06-2003 @ 11:09:
natuurlijk is zoenen vreemdgaan. Als ie echt verliefd op jou was, had ie niet met een ander meisjes gezoend. Als je het mij vraagt heb je nix aan dit soort mensen....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 13:29
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik vind zoenen wel vreemdgaan, nou hadden jullie nog geen verkering dus vind ik het niet echt vreemdgaan,

wat ik niet helemaal snap waarom hij met iemand anders zoent terwijl die je verkering gaat vragen.
Als ie je echt zo leuk had gevonden had ie het volgens mij niet gedaan.
en vraag eens waarom hij met die ander heeft gezoend en of hij wel echt gek op je is.

succes
Oud 24-06-2003, 14:56
QT
QT is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 24-06-2003 @ 10:59:
Voor mij is zoenen meer vreemdgaan dan seks op de een of andere manier. Seks is voor mij toch meer een uiting van lust die des te leuker wordt als je het met iemand doet waarvan je houdt, maar niet noodzakelijk. Maar zoenen is voor mij echt een uiting dat ik heel veel van diegene hou, dus dat zou ik niet zomaar met iedereen doen.
Ben ik t niet mee eens. Als ik seks heb met iemand is dat voor mij ook een uiting dat ik heel veel van iemand houdt. Ik duik niet zomaar met iemand in bed.

Maar goed. Zoenen is vreemdgaan, maar dan moet je wel eerst verkering hebben... Jullie hadden/hebben niks. Hij is dus niet vreemdgegaan. Echter, als hij verliefd is op jou dan had hij dit niet moeten doen. Maar goed... Ik denk dat je best iets met hem kan beginnen, evt. over een tijdje pas...
Oud 24-06-2003, 15:01
PardonMe
PardonMe is offline
Ik neem aan dat als je iemand erg leuk vindt en zelfs verkering wilt vragen aan die persoon dat je dan niet ondertussen nog met een ander meisje zoent.

Ik zou me dus eens afvragen of hij me wel echt zo leuk vindt, want ik zou het niet leuk vinden als hij super lief zou doen tegen mij, met me zoent enz enz.. en dan kust hij met iemand anders!

Wat hij dus deed was dan wel niet echt vreemdgaan, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wel zo voelt!
En zoenen vind ik net zo goed vreemdgaan als seks bijvoorbeeld.
Je doet iets met een ander, wat je eigenlijk met je partner zou behoren te doen (vind ik, want je duikt niet met iedereen het bed en je zoent ook niet met jan en alleman)
Oud 24-06-2003, 15:03
CryptapiX
CryptapiX is offline
had iets soortegelijks,
maar dat was zij degene die zoiets deed..

ik had toen wel zoiets van :"tjah ze is me gewoon niet waard"
maar omdat ik r toch leuk vond hebbe we toen iets gekregen..
en das na week uitgegaan
Oud 24-06-2003, 15:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
je had nog nix met hem.
toen heeft hij iemand anders gezoend.
nou wil hij verkering en biecht daarbij op dat hij wel iemand anders heeft gezoend afgelopen tijd.

dan heeft hij tog nix verkeerd gedaan? hij was vrijgezel en zegt nog tegen jou wat hij heeft gedaan ook!!!

(of begryp ik t weer verkeerd?)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:16
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 24-06-2003 @ 16:05:
je had nog nix met hem.
toen heeft hij iemand anders gezoend.
nou wil hij verkering en biecht daarbij op dat hij wel iemand anders heeft gezoend afgelopen tijd.

dan heeft hij tog nix verkeerd gedaan? hij was vrijgezel en zegt nog tegen jou wat hij heeft gedaan ook!!!

(of begryp ik t weer verkeerd?)
van ene kant vind ik da je gelijk hebt
maar van andere kant vind ik dit ook wel princiepe kwestie
ik neem aan dat je niet zomaar ineens denkt "jah ik wil wel wat met hem/haar" zoiets groeit meestal..
en als hij/zij dan iemand anders zoent de dag voordat hij./zij iets met je wil.. wat ben jji dan voor hem/haar waard?
Oud 24-06-2003, 15:26
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 24-06-2003 @ 16:16:
van ene kant vind ik da je gelijk hebt
maar van andere kant vind ik dit ook wel princiepe kwestie
ik neem aan dat je niet zomaar ineens denkt "jah ik wil wel wat met hem/haar" zoiets groeit meestal..
en als hij/zij dan iemand anders zoent de dag voordat hij./zij iets met je wil.. wat ben jji dan voor hem/haar waard?
je precies..
Technisch gezien is hij inderdaad niet vreemdgegaan..
maar ik denk dat het voor de topicstartster wel zo aanvoelt..

Hij zoende met haar, liet haar duidelijk merken dat hij wel meer wilde dan alleen zoenen; hij wilde wel verkering met haar..
En dan zoent hij met iemand anders! Dan voelt dat best wel als vreemdgaan denk ik...
Oud 24-06-2003, 15:37
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 24-06-2003 @ 16:26:
je precies..
Technisch gezien is hij inderdaad niet vreemdgegaan..
maar ik denk dat het voor de topicstartster wel zo aanvoelt..

Hij zoende met haar, liet haar duidelijk merken dat hij wel meer wilde dan alleen zoenen; hij wilde wel verkering met haar..
En dan zoent hij met iemand anders! Dan voelt dat best wel als vreemdgaan denk ik...
ik weet dat wel zeker
naja vreemdgaan niet..
tis meer dat je je afvraagt of hij je dan eigenlijk wel werkelijk wil.. want waarom zou je met iemand anders zoenen als je al iemand leuk vind?
Oud 24-06-2003, 15:41
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 24-06-2003 @ 16:37:

tis meer dat je je afvraagt of hij je dan eigenlijk wel werkelijk wil.. want waarom zou je met iemand anders zoenen als je al iemand leuk vind?
zeker ja..!
Als je iemand echt leuk vindt, en je wilt wel een relatie aangaan met die persoon, ik snap niet hoe je er dan aan kunt denken om met een ander te zoenen..
Dan wil je dat toch niet, dan wil je toch zoenen met de persoon waar je verliefd op bent?!

Ik zou me afvragen of die jongen mij dan wel zo leuk zou vinden..
Oud 24-06-2003, 16:11
Phileine
Phileine is offline
Ja. Zoenen is vreemdgaan.
Oud 24-06-2003, 20:25
pyres74
pyres74 is offline
kijk in principe had je nog niks met die gozer
maar hij wilde je wel vragen...
ja zoenen is dan vreemdgaan

GROTE MEP VERKOPEN ZEG IK JOU
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:27
Verwijderd
Zoenen is vreemdgaan!

Voor hem veel wel leuke jongens!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:48
Gothic
Gothic is offline
Tja, kennelijk was hij niet al te verliefd als hij daarvoor een ander meisje zoent, of betekent zoenen niets voor hem, of is hij gewoon een player...

En: als je niets hebt, kan iemand niet vreemdgaan...

Zoenen is voor mij wel degelijk vreemdgaan...
Oud 24-06-2003, 21:53
Rubke18
Rubke18 is offline
Hijs zielig..........

Play hard to get
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 21:58
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 24-06-2003 @ 11:09:
Oud 24-06-2003, 22:21
XLerator
XLerator is offline
Zoenen is jereinste vreemdgaan! Onthou dat wel
Oud 25-06-2003, 11:34
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Jaaaa:@:@:@:@
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:05
Anijs
Anijs is offline
Nou de vraag was Is zoenen vreemdgaan?
Antwoord: Ja, zoenen is vreemdgaan..

Maar daarna gaat het om de vraag..
Hou je nog van hem?
Wil je nog met hem verder?
Heeft hij er spijt van?

Blabla..

suc6
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:10
snoopy
snoopy is offline
Ik vind zoenen absoluut wel vreemdgaan, maar aangezien jullie geen verkering hebben (toen nog niet iig), is die vraag helemaal niet aan de orde. Jij vraagt eerder of dit acceptabel is; daar kunnen wij niet echt antwoord op geven. Ik vind het persoonlijk een kutstreek, maar aan mijn mening heb jij als het goed is geen boodschap. Bepaal voor jezelf of jij hier mee kunt leven. zo ja; ga lekker met m verder. zo nee; laat m barsten.
Oud 25-06-2003, 13:32
l00k At Me
l00k At Me is offline
zoenen is vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:03
Spydogez
Spydogez is offline
Ja
Oud 28-06-2003, 19:19
loona
loona is offline
Free Love!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:49
Esmée
Esmée is offline
Van vreemdgaan kan geen sprake zijn als je nog niet duidelijk iets hebt. Dus dat is het in elk geval niet. Maar daarom is het nog wel een beetje lullig, maar ik zou er gewoon voor gaan en hier niet al te boos over zijn/blijven, in feite was hij nog gewoon vrijgezel. Met een ex van mij ging het precies zo in het begin, was ik ook wel een beetje boos over, maar je moet het maar gewoon vergeten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten