Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat als je iemand erg leuk vindt en zelfs verkering wilt vragen aan die persoon dat je dan niet ondertussen nog met een ander meisje zoent.
Ik zou me dus eens afvragen of hij me wel echt zo leuk vindt, want ik zou het niet leuk vinden als hij super lief zou doen tegen mij, met me zoent enz enz.. en dan kust hij met iemand anders! Wat hij dus deed was dan wel niet echt vreemdgaan, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wel zo voelt! En zoenen vind ik net zo goed vreemdgaan als seks bijvoorbeeld. Je doet iets met een ander, wat je eigenlijk met je partner zou behoren te doen (vind ik, want je duikt niet met iedereen het bed en je zoent ook niet met jan en alleman)
|
had iets soortegelijks,
maar dat was zij degene die zoiets deed.. ik had toen wel zoiets van :"tjah ze is me gewoon niet waard" maar omdat ik r toch leuk vond hebbe we toen iets gekregen.. en das na week uitgegaan ![]()
|
je had nog nix met hem.
toen heeft hij iemand anders gezoend. nou wil hij verkering en biecht daarbij op dat hij wel iemand anders heeft gezoend afgelopen tijd. dan heeft hij tog nix verkeerd gedaan? hij was vrijgezel en zegt nog tegen jou wat hij heeft gedaan ook!!! (of begryp ik t weer verkeerd?) |
![]() |
||
Citaat:
maar van andere kant vind ik dit ook wel princiepe kwestie ik neem aan dat je niet zomaar ineens denkt "jah ik wil wel wat met hem/haar" zoiets groeit meestal.. en als hij/zij dan iemand anders zoent de dag voordat hij./zij iets met je wil.. wat ben jji dan voor hem/haar waard?
||
Citaat:
Technisch gezien is hij inderdaad niet vreemdgegaan.. maar ik denk dat het voor de topicstartster wel zo aanvoelt.. Hij zoende met haar, liet haar duidelijk merken dat hij wel meer wilde dan alleen zoenen; hij wilde wel verkering met haar.. En dan zoent hij met iemand anders! Dan voelt dat best wel als vreemdgaan denk ik...
||
Citaat:
![]() naja vreemdgaan niet.. tis meer dat je je afvraagt of hij je dan eigenlijk wel werkelijk wil.. want waarom zou je met iemand anders zoenen als je al iemand leuk vind?
||
Citaat:
Als je iemand echt leuk vindt, en je wilt wel een relatie aangaan met die persoon, ik snap niet hoe je er dan aan kunt denken om met een ander te zoenen.. Dan wil je dat toch niet, dan wil je toch zoenen met de persoon waar je verliefd op bent?! Ik zou me afvragen of die jongen mij dan wel zo leuk zou vinden..
|
Tja, kennelijk was hij niet al te verliefd als hij daarvoor een ander meisje zoent, of betekent zoenen niets voor hem, of is hij gewoon een player...
En: als je niets hebt, kan iemand niet vreemdgaan... Zoenen is voor mij wel degelijk vreemdgaan...
|
Ik vind zoenen absoluut wel vreemdgaan, maar aangezien jullie geen verkering hebben (toen nog niet iig), is die vraag helemaal niet aan de orde. Jij vraagt eerder of dit acceptabel is; daar kunnen wij niet echt antwoord op geven. Ik vind het persoonlijk een kutstreek, maar aan mijn mening heb jij als het goed is geen boodschap. Bepaal voor jezelf of jij hier mee kunt leven. zo ja; ga lekker met m verder. zo nee; laat m barsten.
|
Van vreemdgaan kan geen sprake zijn als je nog niet duidelijk iets hebt. Dus dat is het in elk geval niet. Maar daarom is het nog wel een beetje lullig, maar ik zou er gewoon voor gaan en hier niet al te boos over zijn/blijven, in feite was hij nog gewoon vrijgezel. Met een ex van mij ging het precies zo in het begin, was ik ook wel een beetje boos over, maar je moet het maar gewoon vergeten
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe maak ik het uit? DJ Breda | 41 | 24-02-2012 08:16 | |
Seksualiteit |
Wat is voor jou vreemdgaan? Kirk22 | 55 | 13-04-2010 08:05 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgegaan Opperdepop | 26 | 09-02-2006 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen met het zelfde geslacht.. vreemdgaan? Verwijderd | 82 | 08-10-2005 12:59 | |
Liefde & Relatie |
wat is de definitie van vreemdgaan? yapo | 119 | 14-06-2005 20:40 | |
Liefde & Relatie |
Is dit vreemdgaan.... one12 | 4 | 09-04-2002 10:33 |