Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 18:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Rangen aan de hand van ...
aantal posts >>> ![]() meest getyped woroden >>> wordt niet bijgehouden meets geopende topics >>> komen er nog meer onnuttige topics aan de meeste slotjes >>> hebben leden niets aan aan de beste reply's >>> wie gaat dat objectief kunnen bekijken aan de meeste bans >>> tja! Maw rangen van? Daarnaast meer functie's.. > Topics sluiten, delete, verplaatsen? Posts delete?? Het zal nogal een zooiten worden, een deel van de huidige fb'ers (dus eigen vooral de actieve) worden nu voor de slachtbank gehaald als ze nog maar iets doen. > IPs bekijken? Jaaaaaa.. dat is fijn! ![]() > Admin lezen? Doe je nu toch ook al? > Minder floodcontrole? Wordt volgens mij veel werk voor Jon > PMs van andere lezen? Dat doen wij fb'er niet, dus waarom leden dan wel? Maw wat voor functie's?
|
Een (lange) tijd geleden werden op de message boards van Wizards of the Coast sterren uitgereikt om te laten zien hoe goed of hoe veel iemand postte. Het enige resultaat ervan was dat leden gedwongen tegen andere leden op moesten kijken, elitisme en haat en nijd. Geen goed idee dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben niet zo voor zon systeem. Het voegt weer een extra hierarchie toe en ik ben dqqr niet zon fan van
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anders had je immers niet gereageerd. ![]() En ik, ach, ik lees alle reacties... Bij het lezen van een topic hangt het soms wel af van de topicstarter (of de laatste reactie). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen Volk = Eerste Rang Martin Chaos | 17 | 30-05-2004 15:10 | |
Software & Hardware |
[ip] ranges deathz0rz | 9 | 02-10-2003 16:04 | |
Muziek |
1e rang coecie | 9 | 07-02-2003 15:39 | |
Games |
Rang bij Perfect Dark Verwijderd | 20 | 18-08-2002 15:56 |