Advertentie | |
|
![]() |
|
nou als je het gevoel heeft dat ze misbruik van je maakt dan moet je dat zeggen tegen haar (ik denk echter niet dat hier daar sprake van is)
jullie zijn vrienden en hebben geen seksueel contact meer toch?als dat wel zo het geval was, dan was het nogal een duidelijk geval van misbruik. ![]() als het je erg dwars zit dat ze veel met je praat (en misschien ook over andere jongens begint) dan moet je dat zeggen. nadeel is wel dat ze dit als een aanval gaat zien en dat je der vriendschap kwijt bent. maar het is wel zo dat je koos zelf voor vriendschap en dit is dan zoiets wat er aan vast zit. kortom; als je dit niet wilt, dan had je geen 'gewone' vriend van der moeten worden. |
![]() |
|
Gezellig dingen doen kan geen kwaad maar als ze gaat zoenen met je en dan ineens wat met een ander neemt dan maakt ze wel degelijk misbruik van je..
Ik heb ook vriendne waar ik gewoon leuke dingen mee doe terwijl ik een vriend heb..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kus van hetero jongen? GFT | 88 | 06-03-2011 15:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Misbruik maken van je naam Braakdraak | 25 | 19-06-2004 10:45 | |
boter op het hoofd van ministers anarpunk | 1 | 22-01-2003 14:14 | |
STELLING: Leden van het koningklijk huis maken misbruik van hun positie Verwijderd | 7 | 07-01-2003 15:13 | |
De Kantine |
Zeehonden maken misbruik van voorzieningen Unexplained | 20 | 01-12-2002 19:33 |