![]() |
|
![]() |
ik gok dat het met de puberteit te maken heeft. veel mensen hebben hier last van namelijk. ik heb het ook gehad. een bottenkraker kan vaak wel handig zijn en goed werken. veel mensen op mijn dansschool gaan hier ook heen. het zou ook kunnen dat je ruggenwervel niet helemaal recht loopt, wat vaak ook een puberteitskwaal is en te corrigeren is. als het vaker terug komt of lang blijft aanhouden, moet je er ff naar laten kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
Mag ik effe zeggen dat ik het hier absoluut niet mee eens ben? Er wordt in ons landje zoveel afgekraakt, niet normaal. Om het minste geringste vliegt men naar de manueel therapeut. En het is helemaal niet goed voor je rug als je het (te) vaak doet. Beter is om eerst alle andere opties te doen. Want vaak denken mensen dat het vast zit omdat je niet recht staat maar vaak is het andersom: je gaat scheef staan omdat het vast zit. Dus een scheve houding (waardoor je vaak last van je rug krijgt) wil niet zeggen dat je moet kraken. Ik hoop niet dat ik nu heel betweterig overkom maar ik kan met hier persoonlijk gewoon kwaad over maken omdat ik zo vaak afgescheept ben bij de krakers (manuele therapeuten) en nu heb ik dan eindelijk na 3 jaar een goede en eindelijk minder last van mijn rug. |
![]() |
|
Ik had dat ongeveer 2 weken geleden ook,ik had huiswerk gemaakt en opeens schoot het enorm in m'n rug,kon niet meer normaal lopen enzo.Ben volgende dag meteen naar de dokter gegaan en die zei dat het overbelastig was (zou ook niet weten waarvan).Dus dat kan het ook nog zijn.Ik moet gewoon rust houden maar als het niet minder wordt zou ik wel even naar de dokter gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lang leve het nieuwe kabinet. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en als je het er weer niet mee eens bent, dan ga je wel tegen de mening van een fysiotherapeut in (mn moeder) en maak je dus dan maar in jezelf kwaad omdat jij toevallig een slechte ervaring hebt. Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 15:05. |
![]() |
|
ik heb dat ook gehad, ben naar de dokter gegaan en toen moest ik naar de physioterapeut, en dat hielp.
bij mij was het iets met de groei ofzo. pijnstillers helpen ook. Ik dacht zelf dat ik het dan alleen maar forceerde, maar je neemt een goede houding aan en dat kan dus geen kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook echt niet kwaad. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet te snel moet kraken. Soms lijkt het vast te zitten en is dat helemaal niet zo. Dan is het wel slecht voor je rug. Tuurlijk, als het echt vast zit dan is er geen andere manier, da's logisch. Maar ik zeg dit neit alleen omdat ik een slechte ervaring heb gehad. Meerdere mensen die ik ken zijn verkeerd behandeld. Zo zie je maar dat de medische wereld nog steeds niet alles weet. Maar ik snap nu wat je bedoelt en sorry als ik echt lullig overkwam! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Vrije tijd |
Buikspieroefeningen bij rugproblemen Balance | 13 | 15-01-2011 13:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer wel en wanneer niet overgeven? Rerisen Phoenix | 36 | 07-05-2008 02:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
acute pijn in ruggengraat en borstbeen Verwijderd | 6 | 08-02-2006 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rug -> been klachten miekmuis | 24 | 21-11-2003 13:37 |