Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja ik weet het eigelijk niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
misschien als ik haar morgen tegen kom. of niet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
pessimistje wordt optimistisch
![]() maargoed gewoon weer een keertje aanspreken, als zij jou ook leuk vindt dan maakt het niet uit als het een onzingesprek is dan gaat het haar er ook alleen maar om dat er een gesprek is. je kan haar gelijk mee uit vragen maar je kan ook nog fftjes wachten, en haar dan alsnog mee uit vragen. Of vraag haar tel. nr. (of probeer er via via aan te komen).. Genoeg mogelijkheden! |
![]() |
||
Citaat:
Maarja ik zal een (onzin) gesprek proberen te maken, als ik haar weer tegen kom, op het juiste moment! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pas op dat ze je niet té aardig gaat vinden he. Dus niet te gay overkomen door telkens heel lief te lachen en haar half te aanbidden in de gang. Je moet haar af en toe ook een beetje links laten liggen, als ze jou echt leuk vindt dan komt ze op die momenten (als het goed is) wel uit zichzelf naar je toe.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is wel een goede manier om meer van haar te weten te komen. |
![]() |
|
Gewoon mee uitvragen. Het maakt niet uit als je staat te stuntelen, zolang je haar maar het gevoel geeft dat het je alleen voor haar lukt om je verlegenheid te overwinnen. Voelt ze zich speciaal en dat hebben ze graag
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je zegt zelf al dat een afwijzing niet het einde van de wereld betekent dus waarom dan toch niet gewoon aanspreken?! Ik zou het als ik jou was niet zo snel doet als ze net met vriendinnen in gesprek maar verder is het niet zo belangrijk wanneer je het doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet eigenlijk dus proberen aan te voelen wat bij de betreffende dame het beste gaat werken. Mocht je op zeker willen spelen dan kan je natuurlijk het beste gewoon een praatje maken. Vind je haar na een paar keer met haar gesproken hebben nog steeds leuk dan wordt het natuurlijk wel tijd voor een date.
||
Citaat:
wie weet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[photoshop] waar is een goeie versie van photoshop en hoe werkt het? Verwijderd | 17 | 07-11-2015 20:25 | |
Liefde & Relatie |
Iemand z'n aandacht krijgen PR0V1NGGR04ND | 2 | 15-02-2014 15:12 | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Mannen en vrouwen: verschillende benadering nadat het uit is?? Avalon_Mae | 19 | 11-10-2004 20:09 | |
Software & Hardware |
[Systeem] NTFS-schijf formatteren onder DOS Maradinus | 6 | 13-09-2004 15:35 | |
Psychologie |
Een tikkertje.. Verwijderd | 17 | 01-08-2002 14:47 |