Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je bedoelt wanneer is er sexuele aantrekkingskracht? Dat doen de feromonen toch? Met de juiste feromonen is de grootste lelijkerd opeens onweerstaanbaar.
Wanneer je iemand als potentiele partner ziet is denk ik een vraag van een wat pragmatischer aard. Passen jullie bij elkaar, willen jullie hetzelfde van het leven, kunnen jullie vrienden ook samen door een deur, komen jullie uit een min of meer gelijke achtergrond, hebben jullie dezelfde onbewuste codes meegekregen in juliie opvoeding. Vinden jullie elkaar representatief genoeg om mee voor de dag te komen.
||
Citaat:
The development of colour vision may have led to Old World primates, and hence their human descendants, to lose their ability to detect pheromones, suggests a new genetic study. Pheromones are highly specific scent molecules that many animals rely upon to find and assess a potential mate. But humans appear to make little, if any, use of pheromone signals, says Jianzhi George Zhang, an evolutionary geneticist at the University of Michigan, Ann Arbor. Researchers have suggested before that the primates' pheromonal abilities may have fallen by the wayside because they developed colour vision, a better way of selecting mates. "But we establish the timing for when the pheromone signal transduction pathway was shut off," Zhang told New Scientist. It occurred about 23 million years ago, just before the hominoid superfamily that eventually produced humans branched off. Crucially, the timing approximately coincides with the development of full colour vision in Old World primates, thereby giving a major boost to the theory. Bron: New Scientist |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
aantrekkingskracht
tuurlijk, je voelt je aangetrokken tot een vriend én tot je vriend, maar die aantrekkingskracht is toch anders, je voelt je heel anders als je bij de ander bent. uiterlijk heeft er weinig mee te maken, aantrekkelijkheid komt van binnen. ik heb vaak knappere vrienden gehad dan mn vriendjes waren, maar met die knappe vrienden zou ik nooit iets willen omdat die aantrekkingskracht die je nodig hebt voor een verkering of relatie er gewoon niet ís.
|
Ik heb dat momenteel ook. Ik ga ongeveer sinds mei heel veel met een bepaalde jongen om en we hebben de grootste lol samen. Qua innerlijk is hij gewoon mijn droomjongen, qua uiterlijk is er ook weinig mis (lang, slank, blonde krulletjes, heel schattig) maar qua uiterlijk niet mijn droomjongen. Verder klikt alles. Echt alles. Maar een relatie zit er van mijn kant niet in. En ik snap daar geen zak van.
Nutteloze post weer... ik wordt er goed in!
|
ik ben geen vrienden met het andere geslacht. Een vrouwelijke vriend begrijpt je altijd beter dan een man. Mannen zijn alleen goed voor liefdesrelaties, tenzij ze homoseksueel zijn
en mijn vriendschappen met mannen hebben tot nu toe altijd tot verliefdheid of seksuele affectie aan hen kant geleid, en daar wordt ik onderhand een beetje ERG moe van ![]()
|
![]() |
Volgens mij val je op iemand om de combi van innerlijk en uiterlijk. Zo heb ik het al twee keer gehad dat een viend waarmee ik het goed kon vinden, mij leuk vond enz enz. Nou, dan is je oude vriendschap ver te zoeken..
![]() Maar het kan natuurlijk ook gebeuren dat je beste vrienden bent en dan elkaar wél leuk vindt. Dat zou dan echt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet goed wat het verschil precies is, toch die combi inderdaad denk ik. Enige seksuele spanning is toch wel handig voor een relatie, maar dat betekent niet dat de ander een god moet zijn ofzo. Het gaat erom dat je elkaar aantrekkelijk vind en daar hoeft iemand niet perse goddelijk mooi voor te zijn. Ik heb wel mannelijk vrienden en ik vind hen echt alles behalve onaantrekkelijk en uiteraard ook superaardig, toch wil ik geen relatie met hen. Ik weet ook niet wat het is.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vrienden Meinita | 37 | 16-01-2007 16:00 | |
Muziek |
het gothic luistertopic pipimädchen | 500 | 03-02-2005 07:57 | |
Liefde & Relatie |
als je een jaar een relatie hebt spitmymindout | 16 | 11-08-2003 09:39 | |
Psychologie |
vrienden? Verwijderd | 12 | 07-06-2003 09:41 | |
Liefde & Relatie |
op welke manieren kun je aan je vriend tonen datje hem dolgraag ziet viekemieke | 26 | 19-07-2002 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Waard zijn?? Soullar | 20 | 23-05-2002 21:41 |