Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dit absoluut het beste gedicht wat je tot nu toe hebt geschreven, echt heel goed... Het is niet wat je verwacht nee, die laatste zin; maar hij is wel pakkend! Het is een goede afsluiter, een mooie wending. Verder een sterke vorm, goede verwoording en hele goede rijm! Wel jammer van de weett , kun je dat nog veranderen? Ik heb nog een paar kleine suggesties voor het metrum:
- Daar zat ze dan. Met een blik vol met wijsheid. Hoe komt het dat je in deze strofe ineens gebruik maakt van interpunctie; dat vind ik zonde, ik zou die punten weglaten. Ik sluikelde een beetje over de laatste zin, ik zou hier eigenlijk van maken: Daar zat ze dan Met een blik vol van pure wijsheid - Daar lag ze dan Met haar ogen dicht in een mooie rode kist. Ik zou voor de afsluiting net een wat andere strofebouw kiezen, daardoor loopt het wat rustiger af... wat ik eigenlijk zelf mooier vind: Daar lag ze dan Met haar ogen dicht In een scharlakenrode, mooie kist.
|
Verwijderd
|
Tnx voor je reactie
![]() ![]() -------------------------------- Daar lag ze dan Daar stond ze dan Ogen waren zo blauw als de zee Ik droomde ervan Daar liep ze dan Haar glimlach deed elk hart verwarmen Ik weet zeker dat niemand anders dat kan Daar zat ze dan. Met een blik vol van pure wijsheid ik was toen een verlegen jongeman Daar lag ze dan Met haar ogen dicht in een mooie rode kist ---------------------------------- Dat laatste In een scharlakenrode, mooie kist. Vind ik zelf niet zo echt bij passen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |