Advertentie | |
|
![]() |
|
Me broer heeft een een hasj maker gehad, moest je dan al je resten van je wiet plant in stoppen en dan heeel lang schudden en dan had je hasj. Maar dat kan ook anders. Op
www.erowid.org staan er ook vast wel beschrijvingen hoe dat moet.
||
Citaat:
-Je zorgt dat je een heleboel plantenresten hebt (of als je minder slim bent pak je dikke toppen, of koop je bij de coffeeshop wiet om erin te gooien) -Maak een heleboel ijsklontjes of als het vriest, gooi wat water op de grond en wacht tot het bevriest. -Vervolgens koop je bij een willekeurige growshop de Ice ![]() -Vervolgens pak je een emmer, een plankje en een mixer. -Pak eerst het plankje en boor hier 2 gaten in zodat de staven van de mixer er goed doorheen passen. -Zet de zeefzakken op de emmer, vul de emmer met water, ijs(klontjes), en plantenresten/toppen -Leg het plankje op de emmer, zet de mixer er doorheen en zet de mixer op de hardste stand aan, ongeveer anderhalf uur als ik me niet vergis... -In de 2 zeefzakken zit nu 1: de resten 2: Nog natte hasj -De resten kun je gewoon invriezen, om nog eens hasj van te maken. -De natte hasj laat je drogen, en als hij de juiste zachtheid heeft, draai je er mooie bolletjes van -Het is een van de beste soorten hasj, en omdat het zo arbeidsintensief is kost het in de meeste shops ook heel wat (soms wel 16 euro voor een gram) -De kleur verschilt ook heel erg, toen ik het probeerde te maken werd het zwart, terwijl ik plaatjes heb gezien van witte en lichtbruine tot pikzwarte, Buitenwiet-hasj/Ice ![]() -Ga ook niet zonder de zeefzakken aan het werk, of met zelfgemaakte, want het komt best precies, met de grootte van de gaatjes van de zeefzakken. Snap je nu waarom ik geen zin had om het NOG EEN KEER uit te leggen?
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 11:55. |
![]() |
|
Volgens mij kan het ook met een skufftumbler
http://www.overgrow.com/article/7 misschien krijg je dan ipv hasj skuff. (maja boeie er zit THC in ![]()
|
hier nog een link met de handleiding om ice
![]() http://home.wanadoo.nl/jangrow/ice ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is nogal logisch als je het met natte wiet doet.....baklap
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Juist, bij Ice
![]() Maar aan de andere kant is het bij droge wiet wel beter uitgekristalleerd dus ja. |
![]() |
|
![]() |
Als je wel 'ns (natte) weed knipt, kun je die zooi zo van je vingers afhalen. Behalve dat het wat weinig is, lijkt mij er niks mis mee. Als je toch al bezig bent...
harrie the 5th, ik snap iets niet aan jouw theorie. Je hebt de plantenresten en ijs in de emmer zitten. Dan heb je een plankje dat je op de emmer en de mixer monteert, voor stabiliteit neem ik aan. Waar pleur je dan die zeefzakken? Hoe zorg je ervoor dat dat spul in die zeefzakken komt? Of doe je eerst alles mixen in die emmer en pleur je vervolgens alle inhoud over de zeefzakken?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|