![]() |
Verwijderd
ff opgezocht, het ging over of gebarentaal een verplicht of keuzevak moeten zijn op de middelbare of basisschool?
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=gebarentaal Leonoor schreef op 21-07-2003 @ 14:44:
Ik zou het waanzinnig leuk gevonden hebben als ze het als keuzevak hadden aangeboden...zowel op de middelbare als op de basisschool. Verplicht vind ik een beetje overdreven, dan zouden ze alles wel verplicht kunnen stellen. Er zijn ook flink wat blinden, wat braille kennen zou dus ook wel handig zijn. En doof-blinden, tja, handspellen moet iedereen dan ook meer een beetje kunnen. En voor mensen die in een rolstoel zitten...stel dat ze er uitvallen...we zouden moeten weten hoe ze er weer goed in te krijgen ed...en mensen die autistisch zijn, hoe je daar mee om moet gaan. En alle andere mensen met handicaps, ziektes, enz. En zo zijn er nog zoveel dingen die je dan eigenlijk zou moeten kunnen. Keuzevak: zou leuk zijn Verplicht: dan kun je alles wel verplicht stellen |
![]() |
ja mee eens, lijkt me heel erg leuk handig enz
Verwijderd
Die cursussen zijn over het algemeen, volgens mij, behoorlijk aan de prijs (oftewel: onbetaalbaar voor een scholier of student die het zelf moet betalen).
|