Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij stond ie bij de eerste twee vriendjes ook, maar bij deze dus veel minder. (En oa vandaar dat hij voor mij als De Ware voelt en ik met hem ga trouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ook al klinkt dit misschien een beetje stom uit de mond van een 16 jarige ) hij wel. het ligt ook totaal niet aan hem dat ik niet kan praten, dat ligt gewoon aan mezelf. knap dat je dat lukt van dat "zetje" daar doe ik nog mijn best voor, maar tot nu toe lukt dat niet echt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er ook jaren over gedaan, maar met de jaren is het besef gekomen dat ik iig in een relatie moet praten, zeker wil het de relatie zijn die ik hebben wil. |
![]() |
||
Citaat:
verder zeg je dat als je het echt wilt, je het dan kunt, maar dit is niet helemaal waar. ik probeer al jaren om iets te vertellen, dit lukt gewoon echt niet. bij mijn psychiater zitten we gewoon de helft van de tijd te zwijgen, omdat ik dan moet zeggen waar het over gaat. we hebben gewoon een hele goede relatie, alleen in dit aspect niet, ook al weet ik dat ik dat wel echt wil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dus dat dat wel waar is. Als je iets bewust en onbewust echt wilt en de situatie is goed, dan ben ik er van overtuigt dat het je het kan. Mensen denken alleen vaak dat ze dingen niet kunnen en ik denk dat het dan dus idd ook niet lukt. Soms zul je jezelf wel een extra trap onder je kont moeten geven om het te doen, maar dat betekend niet dat je het niet kan of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
snap er niets van :) parky | 25 | 18-07-2012 21:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #76 Stefanie | 494 | 20-11-2006 22:16 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#45 Ruudje | 494 | 21-12-2005 15:48 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
er niet over kunnen praten. SpiT | 42 | 15-06-2003 20:22 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |