Oud 06-09-2003, 10:25
wdekreij
wdekreij is offline
Wie heeft er al eens sex op school gehad, dus stiekem achterin het lokaa of aula oid, of in de wc oid

Barst los
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:42
ellaversa
ellaversa is offline
midden in de klas
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik niet iig en moet er ook niet aan denken!
Oud 06-09-2003, 10:49
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 06-09-2003 @ 11:48:
zie je het al voor je? tussen al je leuke medeleerlingen in met al die lekker dingen in de klas
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:52
Big Boi
Big Boi is offline
School vindt ik niet echt bepaald een turn-on ... nee dank je
Oud 06-09-2003, 10:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 06-09-2003 @ 11:49:
zie je het al voor je? tussen al je leuke medeleerlingen in met al die lekker dingen in de klas
Haha Eigenlijk niet echt nee, moet er niet aan denken, buiten dat ik niet meer op school zit dan
Oud 06-09-2003, 10:57
UnrealMarc
UnrealMarc is offline
Seks is overal lekker dus ook op school
Oud 06-09-2003, 11:14
Verwijderd
Ehm...op de uni heb ik wel betere dingen te doen dan seks hebben
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:23
telluriet
telluriet is offline
Nou voor straf, omdat ik heb gekletst, moest ik de lelijkste meid uit mijn klas bruut anaal nemen op het bureautje van de leraar.

Ik werd nog maanden uitgelachen.

Oud 06-09-2003, 11:26
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
telluriet schreef op 06-09-2003 @ 12:23:
Nou voor straf, omdat ik heb gekletst, moest ik de lelijkste meid uit mijn klas bruut anaal nemen op het bureautje van de leraar.

Ik werd nog maanden uitgelachen.

Whahaha dolle pret
Oud 06-09-2003, 14:17
pyres74
pyres74 is offline
een goede vriend van mij had een best jong vriendinnetje (hij 18 zij 14)

en die gingen dus samen een dameswc in

ja ik heb ze nog lang daarmee gepest
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2003 @ 11:14:
Ehm...op de uni heb ik wel betere dingen te doen dan seks hebben

... zoals wat
Oud 06-09-2003, 14:40
faan
faan is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 15:27:
... zoals wat
blondt
Oud 06-09-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 06-09-2003 @ 15:40:
blondt
sarcasme
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:27
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
wdekreij schreef op 06-09-2003 @ 11:25:
Wie heeft er al eens sex op school gehad, dus stiekem achterin het lokaa of aula oid, of in de wc oid

Barst los
Ja naast de kluisjes, in de kluisjes, onder de kluisjes, in het handenarbeidlokaal, in het gymlokaal, onder de douches van het gymlokaal, op het bureau van de directeur, op het schoolplein, in het rokershoekje tussen de peuken, in de jongenswc, de meisjeswc, de kantine, onder de snack-automaat, onder de cola-automaat, voor de school onder de vlaggemast, in de lerarenkamer onder de koffiemachine, op de bank in de hal, onder de bank in de hal, naast de bank in de hal, naast het populaire groepje van school, naast de sukkels van de school, naast de franse docente, naast meneer biologie, met meneer biologie, tussen de geodriehoeken, naast de kleispullen, op de stoel, onder de stoel, naast de stoel, op de trap, onder de trap, naast de trap, tussen de trap, in het computerlokaal dat vol zat, in het computerlokaal dat leeg was, met de deur op slot, met de deur open, met het raam open, met het raam dicht.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:30
very drunk driver
very drunk driver is offline
kwas erbij.

iemand werd betrapt op het aftrekken op de jongens wc. hoorden allemaal rare geluiden (als je een natte lul aftrekt) en toen maakte we de deur open met een schaar en daar zat hij

gelukkig heb ik het niet gezien maar ik zat voor de wc op de bank
Oud 06-09-2003, 15:31
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 06-09-2003 @ 16:27:
Ja naast de kluisjes, in de kluisjes, onder de kluisjes, in het handenarbeidlokaal, in het gymlokaal, onder de douches van het gymlokaal, op het bureau van de directeur, op het schoolplein, in het rokershoekje tussen de peuken, in de jongenswc, de meisjeswc, de kantine, onder de snack-automaat, onder de cola-automaat, voor de school onder de vlaggemast, in de lerarenkamer onder de koffiemachine, op de bank in de hal, onder de bank in de hal, naast de bank in de hal, naast het populaire groepje van school, naast de sukkels van de school, naast de franse docente, naast meneer biologie, met meneer biologie, tussen de geodriehoeken, naast de kleispullen, op de stoel, onder de stoel, naast de stoel, op de trap, onder de trap, naast de trap, tussen de trap, in het computerlokaal dat vol zat, in het computerlokaal dat leeg was, met de deur op slot, met de deur open, met het raam open, met het raam dicht.
sweet
Oud 06-09-2003, 16:55
Demiurge
Demiurge is offline
Alleen gevingert.... dat was op een schoolfeest, in de school zelf, ergens een hoekje op een gedeelte wat toen voor het feest ff was afgesloten... voor de rest niet

Moet er ook niet aandenken dat ze achter me in de klas sex hebben...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:01
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Ok, die grap overtreft de mijne. Geniaal
Oud 06-09-2003, 18:16
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 06-09-2003 @ 17:55:
Alleen gevingert.... dat was op een schoolfeest, in de school zelf, ergens een hoekje op een gedeelte wat toen voor het feest ff was afgesloten... voor de rest niet

Moet er ook niet aandenken dat ze achter me in de klas sex hebben...
"echt" sex hebben in de les lijkt me ook vrij onmogelijk (zonder dat iemand het merkt), maar (zelf nog niet meegemaakt hor) je handen tussen de benen van je partner valt volgens mij echt niet op hoor
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:09
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 06-09-2003 @ 16:30:
kwas erbij.

iemand werd betrapt op het aftrekken op de jongens wc. hoorden allemaal rare geluiden (als je een natte lul aftrekt) en toen maakte we de deur open met een schaar en daar zat hij

gelukkig heb ik het niet gezien maar ik zat voor de wc op de bank
Waarom moeilijk doen met een schaar? Gewoon zo:
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:24
enema abortion
enema abortion is offline
Op de wc tijdens een tussenuur en op een tafel in de lerarenkamer tijdens een schoolfeest.
Oud 06-09-2003, 21:35
Surjirro
Surjirro is offline
Nou ehm, op een doodnormale schooldag liep ik met paar mensen uit me klas naar ons kluisje, wat zich bevind op een nogal afgelegen 3e verdieping van onze school. Achter de kluisjes in nog een pad vrij gelaten omdat daar aan het einde een deur is waar ze wel eens in moeten. Maar wanneer je de trap op komt kan je daar dus in kijken. Dus wij kwamen druk pratend naar boven en keken dus daarheen, vraag niet waarom. Zien wij ineens 2 mensen daar heel stiekem staan, wij kijken goed en ja hoor, hij was haar aan het vingeren. Hmm sorry hoor maar dan vraag ik me toch echt af, wáárom daar en waarom terwijl er lessen zijn op school. Achjah ze hebben het geweten ook, ghehe
Oud 06-09-2003, 22:23
Verwijderd
Als ik dit zo lees is het geen wonder dat er niemand meer leraar wil worden
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:17
AngelLena
AngelLena is offline
nope. Wel gigantisch lopen opgeilen, maar da's op elke locatie leuk als het niet kan of als je het daar absoluut niet wilt ofzow.
Oud 06-09-2003, 23:38
Verwijderd
"Jongens, dat is mijn fiets..."

Zo krijgt het bekende spreekwoord:"Op een oude fiets moet je het leren," toch wel opeens een heel andere betekenis.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:05
enema abortion
enema abortion is offline
Nou, ik wil nog steeds leraar worden hoor.
Oud 07-09-2003, 15:24
Verwijderd
Mjah, tijdens een tussenuur in de schoolkrantredactieruimte. Daar komen toch alleen redactieleden, en op dat moment hadden alle andere redactieleden les (vlak daarvoor was een vergadering, vandaar dat ik dat wist). En 't is er vrij geluidsdicht en de deur kan op slot en er zitten geen ramen... dus tja. Hehe.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:58
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-09-2003 @ 16:24:
Mjah, tijdens een tussenuur in de schoolkrantredactieruimte. Daar komen toch alleen redactieleden, en op dat moment hadden alle andere redactieleden les (vlak daarvoor was een vergadering, vandaar dat ik dat wist). En 't is er vrij geluidsdicht en de deur kan op slot en er zitten geen ramen... dus tja. Hehe.
Cool...

Ben een keer gevingerd in de klas. Of ja. Het leek erop.

En een keer ook op school handwerk met een feest, maar dat telt niet echt.
Oud 11-09-2003, 20:14
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 06-09-2003 @ 11:48:
Oud 12-09-2003, 13:47
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-09-2003 @ 00:38:
"Jongens, dat is mijn fiets..."
'pardon, u neukt mijn vriendin'
Oud 12-09-2003, 13:59
Snoep
Snoep is offline
Op school, daar is toch niks geils aan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:29
Verwijderd
Naja, niet op school zelf. Wel een keer na school achter de school. Het was namelijk heel erg warm en ik en mn vriend gingen basketballen (bij ons achter de school heb je en basket) en daar bijna naast een grasveld met een vijver en struiken etc en toen hebben we daar sex gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Moet wel funny zijn achterin het auditorium. Vooraan ligt er ook een beetje te dik op hé.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:09
snoopy
snoopy is offline
ehm... nee. We hebben wel gezoend in de lift. En geknuffeld in de kantine, maar sex.... neuh.

ow ja! we hebben wel n beetje liggen vozen in mijn tentje in de introductieweek
Oud 12-09-2003, 18:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dan ben ik de eerste:

Ik ben een keer gepijpt op de wc op school. En ja het was leuk en nog spannend ook.
Oud 12-09-2003, 21:12
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
'pardon, u neukt mijn vriendin'

ehm sorry?
Oud 12-09-2003, 21:23
Multilot
Multilot is offline
een klasgenoot van mij heeft zich een keer in de klas afgetrokken... (was trouwens lang geleden een klasgenoot) Hij is ook direct geschorst, want die lerares (die net was aangenomen) kreeg een knalrode kop... Daarna heb ik hem nooit weer gezien, dus wat er verder allemaal is gebeurd weet ik niet... De lerares heeft onze klas ook geen les meer gegeven....
Oud 12-09-2003, 21:40
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-09-2003 @ 22:23:
een klasgenoot van mij heeft zich een keer in de klas afgetrokken... (was trouwens lang geleden een klasgenoot) Hij is ook direct geschorst, want die lerares (die net was aangenomen) kreeg een knalrode kop... Daarna heb ik hem nooit weer gezien, dus wat er verder allemaal is gebeurd weet ik niet... De lerares heeft onze klas ook geen les meer gegeven....
Wow, het zal je maar gebeuren... Hoe haal je het uberhaupt in je hoofd? Die jongen was vast niet de slimste van de klas, of wel?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 21:55
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 12-09-2003 @ 19:59:
Dan ben ik de eerste:

Ik ben een keer gepijpt op de wc op school. En ja het was leuk en nog spannend ook.
*grijns*
Oud 12-09-2003, 22:11
p4tj3
p4tj3 is offline
ja in de aula organiseren we regelmatig een gangbangetje ook met de docenten
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 22:13
Punkygirl
Punkygirl is offline
helaas niet.. lijtk me wel heel erg vet!
Oud 12-09-2003, 22:19
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Je bent de fietsenstalling en naast de economieleraar vergeten
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 09:11
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
WB schreef op 12-09-2003 @ 22:40:
Wow, het zal je maar gebeuren... Hoe haal je het uberhaupt in je hoofd? Die jongen was vast niet de slimste van de klas, of wel?
niet echt nee...
Oud 13-09-2003, 12:19
Francesco
Francesco is offline
Ehm... gewoon zo maar, out of the blue, midden in de klas, duidelijk zichtbaar voor iedereen? Sjeez!

Was ie behoorlijk aan het provoceren
Oud 13-09-2003, 12:56
noortjuhhh
noortjuhhh is offline
ik heb laatst van iemand gehoord dat een docent een styve kreeg in de klas... *kots*kots*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
noortjuhhh schreef op 13-09-2003 @ 13:56:
ik heb laatst van iemand gehoord dat een docent een styve kreeg in de klas... *kots*kots*
wat is daar *kots* *kots* aan?
Het is ook maar een man dat af en toe last kan hebben van zijn hormonen, of hij nou 60 is of pas 24.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:37
noortjuhhh
noortjuhhh is offline
we dachten toch al dat ie homo was eerst... en daarna dat!!
en hij ging niet gewoon de klas uit maar stond daar als zon gek tegen het tafeltjuh van zon meisje aan te duwen!!
egt goor!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:39
DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
noortjuhhh schreef op 13-09-2003 @ 14:37:
we dachten toch al dat ie homo was eerst... en daarna dat!!
en hij ging niet gewoon de klas uit maar stond daar als zon gek tegen het tafeltjuh van zon meisje aan te duwen!!
egt goor!!
dan is ie teminste geen homo
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:53
noortjuhhh
noortjuhhh is offline
hahaa dat wel
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken