![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kwas erbij.
iemand werd betrapt op het aftrekken op de jongens wc. hoorden allemaal rare geluiden (als je een natte lul aftrekt) en toen maakte we de deur open met een schaar en daar zat hij gelukkig heb ik het niet gezien maar ik zat voor de wc op de bank
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou ehm, op een doodnormale schooldag liep ik met paar mensen uit me klas naar ons kluisje, wat zich bevind op een nogal afgelegen 3e verdieping van onze school. Achter de kluisjes in nog een pad vrij gelaten omdat daar aan het einde een deur is waar ze wel eens in moeten. Maar wanneer je de trap op komt kan je daar dus in kijken. Dus wij kwamen druk pratend naar boven en keken dus daarheen, vraag niet waarom. Zien wij ineens 2 mensen daar heel stiekem staan, wij kijken goed en ja hoor, hij was haar aan het vingeren. Hmm sorry hoor maar dan vraag ik me toch echt af, wáárom daar en waarom terwijl er lessen zijn op school. Achjah ze hebben het geweten ook, ghehe
![]()
|
Verwijderd
|
Mjah, tijdens een tussenuur in de schoolkrantredactieruimte. Daar komen toch alleen redactieleden, en op dat moment hadden alle andere redactieleden les (vlak daarvoor was een vergadering, vandaar dat ik dat wist). En 't is er vrij geluidsdicht en de deur kan op slot en er zitten geen ramen... dus tja. Hehe.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben een keer gevingerd in de klas. Of ja. Het leek erop. ![]() En een keer ook op school handwerk met een feest, maar dat telt niet echt.
|
Verwijderd
|
Naja, niet op school zelf. Wel een keer na school achter de school. Het was namelijk heel erg warm en ik en mn vriend gingen basketballen (bij ons achter de school heb je en basket) en daar bijna naast een grasveld met een vijver en struiken etc en toen hebben we daar sex gehad.
|
![]() |
|
een klasgenoot van mij heeft zich een keer in de klas afgetrokken... (was trouwens lang geleden een klasgenoot) Hij is ook direct geschorst, want die lerares (die net was aangenomen) kreeg een knalrode kop... Daarna heb ik hem nooit weer gezien, dus wat er verder allemaal is gebeurd weet ik niet... De lerares heeft onze klas ook geen les meer gegeven....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ehm... gewoon zo maar, out of the blue, midden in de klas, duidelijk zichtbaar voor iedereen? Sjeez!
![]() Was ie behoorlijk aan het provoceren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook maar een man dat af en toe last kan hebben van zijn hormonen, of hij nou 60 is of pas 24. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen geloof meer in de politiek of op scholen. RepsaJ Neretgun | 103 | 21-03-2007 11:57 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Algemene schoolzaken |
De 2e fase bij jou op school Verwijderd | 15 | 19-03-2004 17:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
hoofdoek op school? Verwijderd | 6 | 23-02-2004 11:40 | |
Algemene schoolzaken |
meisje overleden bij ons op school :( Verwijderd | 114 | 28-01-2004 09:20 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafdheid lastig op school? Gevederde | 24 | 23-10-2002 10:56 |