Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien een idee om langs de huisarts te gaan...?
|
Verwijderd
|
Hmm.. dat heb ik ook een beetje. Ik weet niet of het hetzelfde is hoor, maar ik heb heel erg ruzie gehad vorige week met mijn vriend (zie topic op L&R) en het weekend hebben we gepraat. Op zaterdagavond. Die zondagavond kon ik me niet meer precies herinneren wat er nou echt allemaal precies is gezegd. Een tijd terug hadden we ruzie, ik was het vergeten, maar kende het gevoel nog wel, en toen heb ik heel hard mijn best moeten doen om te bedenken waar die ruzie ook weer om ging..
naja, ik weet niet of het hetzelfde is of niet, maarja.. Ik denk bij mij dat het is omdat ik ruzie HAAT en ik ze (waarschijnlijk) het liefst meteen wil vergeten en door wil gaan alsof er niets is gebeurd.. Maar dat alles weet ik ook niet zeker. Misschien is het wel een soort vluchtgedrag van mezelf.. |
![]() |
||
Citaat:
@ CoveredEyes: Het gaat niet om dingen uit m'n hoofd leren, maar ik wil gewoon de gevoelens terug kunnen halen en weten wat er toen gezegd is. Waarom denk je dat ik langs de huisarts zou moeten gaan? Zou de spanning in ermee in verband kunnen staan? Dat ik door de spanning alles vergeet ofzo ![]() |
![]() |
|
Het gaat niet om dingen uit m'n hoofd leren, maar ik wil gewoon de gevoelens terug kunnen halen en weten wat er toen gezegd is. Ok, dan begrep ik het verkeerd
![]() Waarom denk je dat ik langs de huisarts zou moeten gaan? Misschien weet hij hoe het komt... Zou de spanning in ermee in verband kunnen staan? Dat ik door de spanning alles vergeet Dat denk ik wel...Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het saaimoederschap #1826 Verwijderd | 500 | 14-05-2013 16:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |