Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik wil de pret niet bederven maar condition zero staat op het punt gestopt te worden.
dit is wat de telenetters schreef Is Condition Zero van de aardbol verdwenen ? (PC) Je leest het goed... Op dit moment weet niemand wat er eigenlijk met Counter-Strike: Condition Zero gebeurd is of aan het gebeuren is. Men zei dat de game goud gegaan was in midden-oktober en men dacht toen dat de game voor een november release gepland was. Many of you have been asking when CZ and/or the bots will be available. Sierra has the final US replication master, so CZ should be on store shelves very soon. The ball, as they say, is in Sierra's court at this point. Hopefully the wait will be short. Mike Booth van Turtle Rock Studios wist ons te zeggen dat de game nu in handen zou zijn van Sierra maar waar wacht Sierra dan eigenlijk op ? Volgens onbevestigde bronnen zou Sierra de game nu al een tijdje in bezit hebben. Mike Booth wist ons wel te zeggen dat de game "binnenkort" in de winkels zou liggen maar hij heeft het hier wel over een Amerikaanse release want over de Europese release date is er nog steeds geen woord gezegd... Wij hopen met hem mee dat de releasedate in de nabije toekomst ligt! |
![]() |
|
Leuke game ik speel um al vanaf de eerste beta, sindsdien hebben ze er nog redelijk aangesleuteld.
Maar het is gewoon een upgegrade cs 1.5 levels als de aztec zijn stukke mooier geworden en er zijn nieuwe wapens oa de famas. Maar het blijft gewoon cs, ik wacht nog wel even tot de hl2 cs komt. Btw steam is erg handig, alleen niet altijd even vlot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zou mooi zijn dat het gewoon ook cs werd alleen dan met veel upgrades.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Virtual Cd, Probleempje qware | 11 | 19-01-2006 15:12 | |
Games |
Reclame in steam Preaper | 13 | 14-03-2004 19:59 | |
Games |
[Stelling] Succes Counterstrike door lage systeemeisen? Hussler | 78 | 31-12-2003 17:24 | |
Games |
w00t: Counter-Strike 2 in de maak Phreak | 27 | 07-12-2002 21:54 |