Oud 31-03-2004, 22:23
een-vraagje
een-vraagje is offline
het zit dus zo: ik heb nu een relatie van 2 jaar (en nog wat maanden) met mijn vriendin (domme zin, sorry ). maar we hebben al like, een paar maanden (2, maybe 3) geen seks meer gehad (misschien omdat ze het druk heeft met school??). ik zou het er met haar over moeten hebben maar ik wil haar er niet echt mee confronteren want dan zal ze waarschijnlijk proberen seks te hebben met mij maar alleen omdat ik haar ermee geconfronteerd heb, niet uit liefde oid wat normaal het geval was.

what should i do? het is niet iets waar ik dagenlang over zit te piekeren ofzo, maar het lijkt net of onze relatie meer in een vriendschap veranderd?

dus als iemand suggesties heeft hoe ik dit moet gaan aanpakken, spill it.

thanks anyway.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 22:33
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Is de situatie er dan wel naar geweest om wel sex te hebben? Ik bedoel, als jullie elkaar alleen maar kort konden zien, of niet echt privémomenten gehad hebben, dan wordt het ook wel moeilijk natuurlijk. Toch zou ik er maar gewoon eens over beginnen. Lijkt me wel moeilijk, maar door het eerlijk te vragen (zo uitleggen als hier staat), zal zij ook vast wel een eerlijk antwoord geven!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:39
Verwijderd
praat erover, zonder bot te wezen. En heb geduld...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:42
Verwijderd
Jezus als je al 2 jaar een relatie hebt, neem ik aan dat je over zoiets wel kan praten met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:50
Verwijderd
praat erover, je hoeft het niet meteen dan te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:26
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik denk dat daar juist zijn dillemma zit, met dat praten. Omdat er dan een korte termijnoplossing wordt gegeven.

Maar ik sluit mij toch aan bij de anderen. Probeer alleen de accent te leggen op mogelijke problemen waarbij het gebrek aan seks een symptoom is maar niet het probleem, want anders krijg je inderdaad dat zij het zal kunnen afwimpelen met seks.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 07:44
leucomelas
leucomelas is offline
pff, heeft ze wel zin in sex? of laat ik het zo zeggen: doe je genoeg zodat zij zin krijgt? verlied haar een keer... en als dat nog niet werkt.. praat met elkaar, jeetje, jullie hebben 2 jar een relatie.... lijkt me toch datbje daar goede communicatie voor nodig hebt...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 07:57
Stefanie
Stefanie is offline
Misschien vind ze het niet meer leuk omdat je al zo'n tijd samen bent en dat het minder leuk is geworden. Probeer wat nieuwe dingetjes zou ik zeggen, verras haar en laat echt blijken dat je om dr geeft.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:08
coecie
coecie is offline
het kan best zijn dat het inderdaad meer een vriendschap geworden is

dat zij een beetje broer/zus idee gekregen heeft
en ik denk dat als je er niet over kan praten als je al 2 jaar een relatie hebt, er iets goed fout zit.
je zou namelijk ook tegen haar kunnen zeggen als je met haar praat dat je niet met dat geprek probeert te bereiken onmiddelijk sex met haar te hebben maar gewoon om te kijken wat er nu aan de hand is.
als je dat zelf niet kon bedenken, dan begrijp ik niet waarom je al 2 jaar iets hebt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten