Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik op een daltonschool zit, heb ik sowieso al een soort 'tussenuren', elke dag het 3de uur. Dat is het daltonuur, waar je gewoon aan een willekeurig vak, in een willekeurig lokaal en bij een willekeurige docent kunt werken. Eigenlijk ook een beetje tussenuren, al zijn ze verplicht en heb je aanwezigheidsplicht. Dat zijn er dus 5 per week.
Heel veel van m'n vrienden hebben dan ook nog eens een stuk of 5 tussenuren erbij. Ikzelf heb er maar eentje ![]() |
![]() |
|
Ik heb er geen ingeroosterd, maar wel een paar x per week door les uit val. Ik vind dat ze bij ons op school echt slecht om gaan met onze tijd. Soms kunnen ze de uren makkelijk verschuiven, zodat we bijv. eerder vrij zijn, maar dan doen ze dat niet, of moeten we er zelf onwijs achteraan en aan allemaal leraren gaan vragen of een verplaatsing mogelijk is. Ik vind tussen uren maar nix eigenlijk
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb 5 tussenuren, dat vind ik niet zo erg, want meestal gaan we wel leuke dingen doen zoals naar de stad ofzo.....
op donderdag is het wel saai, want dan heb ik een uur les, tussenuur, uur les, tussenuur, uur les.....in dat 1e tussenuur hebben de meesten bij me uit de klas gewoon les |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hele oude topic, ik weet het.. Toch even iets recht zetten... Op mijn school telt een tussenuur wel als een pauze-uur...Daarom staat er een vraagteken achter 1? want dat is eigenlijk mn pauze... Kon het niet laten ![]() |
![]() |
|
Tussenuren zijn cool, ik had er vorig jaar zes per week standaard en het was altijd hartstikke leuk, en soms ook handig om dingen nog te leren of af te maken.
Sommigen zijn van mening dat vroeger uit beter is, en soms is dat natuurlijk zo, maar meestal, en vooral in de zesde, vond ik het altijd erg leuk
|
het vorige kwartiel had ik er 15 (gewoon meer tussenuren dan lesuren)..
![]() ![]() gelukig heb ik nu een nieuw rooster dat veel beter is.. k zit nu nog op 6 ofzo.. maar goed een potje klappen (kaartspel) helpt mij altijd door al de tussenuren
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
13 tussenuren. mittje | 21 | 18-10-2009 16:08 | |
De Kantine |
klaverjassen in tussenuren meneer Storm | 57 | 27-04-2004 07:53 | |
Algemene schoolzaken |
aantal tussenuren alpha | 33 | 07-01-2004 21:00 | |