Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm ik heb geen ingeroosterde tussenuren..
alleen 7 van de stomme "keuzeuren" in de week.. ik snap nie why ze dat doen.. want je doet toch niks anders dan kletsen ensow.. maar goed das natuurlijk ook wel gezelliej :-))
|
![]() |
||
Citaat:
(rekensommetje: 5x (maximaal) 7 uur = 35 uur. 35 - 8 studieuren = 27 uur les!!! En dat is zoals ik uit je verhaaltje begrijp het maximale, want mss heb je op een dag wel minder dan 7 uur) Hoe komt het dat je maar zo weinig lesuren hebt? Ik heb 32 uur les + 8 tussenuren...
||
Citaat:
![]() ik heb 17 lesuren. echte lesuren, dan heb ik nog 9 begeleidingsuren, dat is dat je bij een bepaalde les zit en zelf daaraan moet werken, maar vragen kan stellen. Je zit daar met verschillende mensen van de bovenbouw die dat ook hebben gekozen en daar zit dan 1 leraar bij. (dat telt dus eigenlijk ook een beetje als gewoon les. Alleen zou je hier ook kunnen kiezen dat je gewoon in het studiehuis wil zitten en zelf kan beslissen welk vak je doet, ipv dat je per se een uur aan Sk bijv moet zitten) en dan heb ik nog 5 studieuren, in het studiehuis. 17 + 9 + 5 is 31. Ik heb als rooster: 2 x 7 uur, 2 x 6 en 1 x 5. ( ik dacht dat het8 studie uren waren omdat ik er op 1 dag 3 heb, dus dan lijkt het zoveel ![]() maar omdat we dus bij die begeleidingsuren met meerdere klassen zitten hoeft alles niet zo irritant ingeroosterd te worden dus kon de school voorkomen dat we 8 uur hebben, en op vrijdag heeft elke klas zelfs maar 6 uur (behalve de mijne natuurlijk, wij hebben dan 7, dat kwam door een foutje in het rooster, ik had maar 30 uur hoeven hebben) Ik snap niet wat jij niet snapte, hoe je aan je rekensommetje kwam en je zal het ook niet interessant vinden, maar dit is het ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook redelijk wat tussenuren, soms vind ik het niet echt erg (als ik in een werkbui ben ofzo), soms verschikkelijk (dan komt er geen eind aan). Eigenlijk ben je gewoon aan het wachten tot je naar de volgende les mag...
Nu heb ik ook tussenuur, dit tussenuur vind ik wel heel erg... ik bedoel maandag het 2e uur... whah... Maandag het1e uur les is trouwens helemaal ![]() ![]()
|
![]() |
kheb er nu 6, we hebben deze week een nieuw rooster gekregen. .daarvoor had ik er 11.. op zich niet echt fijn.. maar er komt nog een nieuw rooster, want op de een of andere manier komt de roosterkamer er dit jaar niet uit.. (veel vakken op hetzelfde uur enzo)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarreh ik heb (maandag 1, dinsdag 2, woensdag 1, donderdag 1, vrijdag 1) 6 tussenuren per week. Dinsdag is vervelend want dan eerste uur anw en dan twee tussenuren! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
13 tussenuren. mittje | 21 | 18-10-2009 16:08 | |
De Kantine |
klaverjassen in tussenuren meneer Storm | 57 | 27-04-2004 07:53 | |