Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 13:49
Kimmmmy
Kimmmmy is offline
Vind je ook dat er veel te veel tussenuren ingeroosterd zijn bij jou op school? Nou, ik wel. Ik zit op 2College Noord en ik heb schoon genoeg van al m'n tussenuren!!! Ben je het met me eens? Reageer dan nu!!!
Samen staan we sterk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 14:13
Miracle
Miracle is offline
bij mij valt het mee, ik heb officeel 2 tussenuren ingeroosterd, maar daarvan heb ik er eigenlijk maar 1 omdat ik na dat tussenuur niet in een cluster ben ingedeeld. super handig dus eigenlijk. en de uitval uren vallen ook nog mee
Oud 06-11-2002, 14:29
Verwijderd
ik heb echt kei-veel tussenuren
soms heb ik les-pauze-les-pauze, en dat de hele dag door, dan heb ik maar 1 pauze over de hele dag, dan heb ik er weer 3 qachter elkaar....
naja, ik weet het ook niet precies hoeveel, maar zo erg vind ik het niet, aan het begin van het jaar dacht ik: jez*s wat een boel tussenuren. Het zijn er ook wel veel, maar ik kan ook veel voor school doen (en ook veel forummen onder schooltijd )
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:52
Gothic
Gothic is offline
ik heb er maar 1 , vorig jaar 13, dus, ja ik weet dat het kut is
Oud 06-11-2002, 18:49
lct
lct is offline
Ik had 4 tussenuren ingeroosterd, maar dat was op mijn oude rooster. Nu heb ik er namelijk 7!
In totaal heb ik nu 9 tussenuren per week...
Oud 06-11-2002, 18:51
Verwijderd
5 tussenuren, maar dan hebben er altijd wel meer mensen tussenuren, dus ik heb er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:29
Verwijderd
Ik heb 14 tussenuren... lekker gatenkaasrooster Ben er ook niet echt blij mee.. maarja wat doe je eraan he!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:49
Boogie
Boogie is offline
Ik had er vorig jaar ook heel veel, maar dan ging ik gewoon niet naar de eerste of de laatste uren ofzo
Of ik ging tussentijds naar huis (ik woonde op 3 minuten fietsen van m'n school).
Oud 06-11-2002, 22:05
marlies
marlies is offline
Ik had in de 4de en de 5de veel tussenuren, maar ik ging dan altijd mijn huiswerk maken. Thuis hoefde ik dan niets te doen..is dat geen idee?
Aan die tussenuren doe je toch niets. Je kunt wel boos zijn, maar ze zijn er niet omdat je school denkt van laten we die leerlingen eens pesten..Ze kunnen niet anders.
Oud 07-11-2002, 00:51
Lyx
Lyx is offline
ik had 18 tussen uren in de 6e klas vwo

maarja.. ik had persoonlijk nie zoveel problemen mee met die tussen uren
altijd wel iets te doen

naar stad gaan / tafelvoetballe (100en guldens gingen erdoor heen) / hw overschrijven / leren voor toets /etc
Oud 07-11-2002, 08:07
Verwijderd
Ik heb nu twee ingeroosterde tussenuren en 4 uur die je maar 1 of 2 keer per blok hebt oid, dus heel vaak vallen die uit. Op zich valt het wel mee qua hoeveelheid dus, 't enige nadeel is dat die 4 'tussenuren' en 1 van die ingeroosterde tussenuren achter elkaar vallen en ik daarna nog les heb. Dan zou ik dus van kwart over tien tot twee uur niks te doen hebben...geen les iig. Dat vind ik wel verrot, maar ja, we gaan proberen of we nog wat kunnen verplaatsen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:24
Ieke
Ieke is offline
Ik heb nu een tussenuur en ik gebruik hem heel nuttig: namelijk forummen. Ik vind het heel nuttig, maar of de leraren het ook nuttig vinden? Ik zit bijna ieder tussenuur hier te forummen.
Oud 07-11-2002, 10:52
Verwijderd
Ik heb 2 ingeroosterde tussenuren, 1 op woensdag en 1 op donderdag (nu ik dit typ zit ik me te vervelen in zo'n tussenuur)
Het is dus zwaar klote
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 12:22
Miss Helena
Miss Helena is offline
Zou willen dat ik tussenuren had! Wij moeten ze vanaf dit schooljaar inroosteren. Zgn. z-uren.... Baaaaalen ......
Oud 07-11-2002, 13:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef:
Ik heb 2 ingeroosterde tussenuren, 1 op woensdag en 1 op donderdag (nu ik dit typ zit ik me te vervelen in zo'n tussenuur)
Het is dus zwaar klote

jongen toch, wel twee???

kheb d'r 8, maar goed, d'r zijn zat mensen die d'r meer hebben. Kben inmiddels wel aan 't idee gewend en maak soms huiswerk in m'n tussenuren als ik het druk heb. En anders ga ik een beetje kletsen/forummen/emailen ofzo.
Oud 07-11-2002, 14:44
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb er dit jaar maar 2, achter elkaar
Oud 07-11-2002, 17:18
xx_sanne
xx_sanne is offline
k heb er nu 7, had er aan t begin van t jaar een stuk of 11... maar heb er gelukkig wat aan kunne doen! dit is nog nie alles, maar goed.... en ach tussenuren zijn soms ook wel leuk, spreek je andere bekenden van school ook nog es
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:18
light fighter
light fighter is offline
heb er acht, kut streek alleen omdat ik geen anw hoef te volgen en frans 1 niet. nou ja alles went zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:58
mar87
mar87 is offline
keb 1 tussenuur, dat valt nog wel te overleven, en anders ga ´k gewoon in een studiehok zitten en ga´k wel leren ofzow. en anders zijn er altijd wel lui die ook vrij zijn die ik wel ken duzz
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 08:21
ssjpan
ssjpan is offline
ik heb er 8 maar meestal vind ik 't niet zo erg kan gewoon internetten en huiswerk maken of naar de stad maar soms wel saai vooral meerdere achter elkaar
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:45
DarkRaven
DarkRaven is offline
ik 1 tussenuur:
les
tussenuur
les

beetje kut maarja...ik vermaak me wel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 12:41
angel_girl
angel_girl is offline
Ik heb iets van 14 tussenuren!
Maar wij moeten stempels halen dan in het studie huis!
Oud 08-11-2002, 14:26
Acid_Burn
Acid_Burn is offline
Nou...ik heb maar één tussenuur in de week en eigenlijk vind ik tussenuren wel weer relaxed
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb er eigenlijk geen meer, maarja studieuren.. een stuk of 8. tussenuren zijn niet meer ingeroosterd, we hebben periodisering. Dan heb je dus weinig tot geen tussenuren, en ik heb noooit 8 uur (vwo5). Heel relaxed
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 10:36
KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
uhm ik heb geen ingeroosterde tussenuren..

alleen 7 van de stomme "keuzeuren" in de week..
ik snap nie why ze dat doen.. want je doet toch niks anders dan kletsen ensow.. maar goed das natuurlijk ook wel gezelliej :-))
Oud 09-11-2002, 19:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik heb er eigenlijk geen meer, maarja studieuren.. een stuk of 8. tussenuren zijn niet meer ingeroosterd, we hebben periodisering. Dan heb je dus weinig tot geen tussenuren, en ik heb noooit 8 uur (vwo5). Heel relaxed
hoe kan dat?

(rekensommetje: 5x (maximaal) 7 uur = 35 uur. 35 - 8 studieuren = 27 uur les!!! En dat is zoals ik uit je verhaaltje begrijp het maximale, want mss heb je op een dag wel minder dan 7 uur)

Hoe komt het dat je maar zo weinig lesuren hebt?
Ik heb 32 uur les + 8 tussenuren...
Oud 09-11-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef:
Ik heb iets van 14 tussenuren!
Maar wij moeten stempels halen dan in het studie huis!
Haha das lullig!!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 23:16
WishfulDreaming
Citaat:
linda85 schreef:
hoe kan dat?

(rekensommetje: 5x (maximaal) 7 uur = 35 uur. 35 - 8 studieuren = 27 uur les!!! En dat is zoals ik uit je verhaaltje begrijp het maximale, want mss heb je op een dag wel minder dan 7 uur)

Hoe komt het dat je maar zo weinig lesuren hebt?
Ik heb 32 uur les + 8 tussenuren...
Ik heb het ook een beetje fout gezegd geloof ik
ik heb 17 lesuren. echte lesuren, dan heb ik nog 9 begeleidingsuren, dat is dat je bij een bepaalde les zit en zelf daaraan moet werken, maar vragen kan stellen. Je zit daar met verschillende mensen van de bovenbouw die dat ook hebben gekozen en daar zit dan 1 leraar bij. (dat telt dus eigenlijk ook een beetje als gewoon les. Alleen zou je hier ook kunnen kiezen dat je gewoon in het studiehuis wil zitten en zelf kan beslissen welk vak je doet, ipv dat je per se een uur aan Sk bijv moet zitten)
en dan heb ik nog 5 studieuren, in het studiehuis. 17 + 9 + 5 is 31.
Ik heb als rooster: 2 x 7 uur, 2 x 6 en 1 x 5. ( ik dacht dat het8 studie uren waren omdat ik er op 1 dag 3 heb, dus dan lijkt het zoveel )

maar omdat we dus bij die begeleidingsuren met meerdere klassen zitten hoeft alles niet zo irritant ingeroosterd te worden dus kon de school voorkomen dat we 8 uur hebben, en op vrijdag heeft elke klas zelfs maar 6 uur (behalve de mijne natuurlijk, wij hebben dan 7, dat kwam door een foutje in het rooster, ik had maar 30 uur hoeven hebben)

Ik snap niet wat jij niet snapte, hoe je aan je rekensommetje kwam en je zal het ook niet interessant vinden, maar dit is het
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 23:17
WishfulDreaming
Citaat:
Lis@nne schreef:
Haha das lullig!!!
ze zit dan ook echt op een kutschool
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 23:22
Amidala
Amidala is offline
Zit nu op dit moment op zo'n 12 tussenuren.
Maar echt erg vind ik het nou ook weer niet. Het scheelt me 's avonds in huiswerk, dat kan ik nu nl. op school wel doen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 08:48
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik heb ook redelijk wat tussenuren, soms vind ik het niet echt erg (als ik in een werkbui ben ofzo), soms verschikkelijk (dan komt er geen eind aan). Eigenlijk ben je gewoon aan het wachten tot je naar de volgende les mag...
Nu heb ik ook tussenuur, dit tussenuur vind ik wel heel erg... ik bedoel maandag het 2e uur... whah... Maandag het1e uur les is trouwens helemaal ... maar ja...
Oud 11-11-2002, 09:31
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
ik ben het helemaal met je eens!
ik heb op maandag een tussenuur, op dinsdag 2 tussenuren, op woensdag een tussenuur, op donderdag 3!!! tussenuren en op vrijdag maar 1 uur les. het is toch gewoon achtelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:04
Mattaba
Mattaba is offline
Ik heb geen ingeroosterde tussenuren , maar nu zit ik in de 2e fase en nu werken we in clusters, als er iets uitvalt kunnen ze daardoor bijna niks wijzigen .

Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 11:23
sanguis
sanguis is offline
kheb er nu 6, we hebben deze week een nieuw rooster gekregen. .daarvoor had ik er 11.. op zich niet echt fijn.. maar er komt nog een nieuw rooster, want op de een of andere manier komt de roosterkamer er dit jaar niet uit.. (veel vakken op hetzelfde uur enzo)
Oud 12-11-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Mattaba schreef:
Ik heb geen ingeroosterde tussenuren , maar nu zit ik in de 2e fase en nu werken we in clusters, als er iets uitvalt kunnen ze daardoor bijna niks wijzigen .
Wij mochten altijd gewoon de les op de gang inhalen of voorwerken zeg maar, heel fijn... gewoon opgaves maken op de gang en dan laten zien, hoefde je niet meer naar de les...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:02
Breg
Breg is offline
ik heb 2 tussenuren, waarvan ik er bij 1 een KWT uur van heb gemaakt, heb dus maar 1 officieel tussenuur.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:58
Mattaba
Mattaba is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Wij mochten altijd gewoon de les op de gang inhalen of voorwerken zeg maar, heel fijn... gewoon opgaves maken op de gang en dan laten zien, hoefde je niet meer naar de les...
Hey da's wel een goed id dat ga ik op school ook es proberen te regelen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 11:24
Smartie
Smartie is offline
7, zeven, 7, zeven ....
ik wordt echt schijtziek van die tussenuren
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:18
Sommetje
Sommetje is offline
Dit schooljaar valt het reuze mee. Ik heb nog maar drie tussenuren. Twee achter elkaar op dinsdag en eentje op donderdag. Ik kan er nou wel mee overweg. Leuk is anders.
Oud 15-11-2002, 18:06
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik heb nu een tussenuur en ik gebruik hem heel nuttig: namelijk forummen. Ik vind het heel nuttig, maar of de leraren het ook nuttig vinden? Ik zit bijna ieder tussenuur hier te forummen.
Mag dat dan? Bij mij op school mag dat echt niet... Internet mag alleen voor educatieve doeleinde gebruikt worden, hehe ben er al weleens een leerlingenkaart door kwijgeraakt..
Maarreh ik heb (maandag 1, dinsdag 2, woensdag 1, donderdag 1, vrijdag 1) 6 tussenuren per week. Dinsdag is vervelend want dan eerste uur anw en dan twee tussenuren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten