Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook wanneer...in de zomer zou ik niet in Turkije willen zitten, over het algemeen veel te heet. En ik houd van Scandinavië...dus ja... (Maar over Turkije kan ik verder weinig zeggen, ben er nog nooit geweest.) |
![]() |
|
![]() |
Ik zou echt naar Finland gaan als ik jou was. Ik ben er zelf ook geweest, en het is daar super mooi, en absoluut niet saai. Het verschil tussen Finland en Turkije is groot, om maar een voorbeeld te geven: de bevolking. In Turkije word je bijna aangerand als je langs een markt loopt, in Finland laten de mensen je met rust, maar zijn aan de andere kant tenminste wél behulpzaam als je ze wat vraagt (ze spreken bijna allemaal Engels, in Turkije niet echt). Qua aantal toeristen, natuur, cultuur, comfort (want Finland is 10 x schoner) en mensvriendelijkheid zou ik voor Finland gaan!
|
![]() |
ik zou denk k ook wel kiezen voor finland.
aangezien k al in turkije ben geweest. niet dat het daar niet mooi is, het is daar geweldig (vooral in de niet-toeristische gebieden, maar ook istanbul...wat ook lang niet helemaal toeristisch is, aangezien het zo enorm groot is). k denk dat ik voor de natuur naar finland zou gaan, maar voor de cultuur/sociaal gebeuren naar turkije... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2009 Verwijderd | 133 | 25-05-2009 19:32 | |
De Kantine |
Paassaaitjes verstoppen! #577 TopDrop | 500 | 13-04-2009 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2006 Verwijderd | 427 | 26-05-2006 01:08 | |
Liefde & Relatie |
vakantie - afscheid dwight88 | 55 | 20-07-2005 19:12 |