Oud 02-05-2004, 10:40
lieve
lieve is offline
Ok,ik heb tijdens het uitgaan een dik jaar geleden een jongen leren kennen, J. Hij was een vriend van een gemeenschappelijke vriend.
Hij maakte toen al wel duidelijk dat hij me wel zag zitten.
In het voorbije jaar hebben we elkaar nog een paar keer gezien (+-4x), maar er werd vooral veel gelachen en plezier gemaakt. Maar ik wist eigenlijk zogoed als niets van hem.
Omdat ik al een hele tijd alleen ben, hadden een paar vriendinnen afgesproken om, als ze hem nog eens zagen, mijn GSM nummer te geven. Met carnaval is dat dus gebeurd, ik kon niet mee omdat ik moest werken. Maar hij heeft toen ook nog gezoend met die vriendin.(Ik moet wel eerlijk zeggen dat die vriendin vaak overdrijft en ik dus ook niet zeker ben of het al dan niet gebeurd is.) en
1 van die vriendinnen vroeg me steeds of ik nog geen berichtje had gekregen van iemand, ik zei zo een paar weken van 'neen, heb amper berichtjes gekregen dees week' bijv. Zij heeft het dan na een paar dagen opgebiecht dat ze m'n nummer gegeven had.
En idd de week daarna kreeg ik een berichtje.
Ondertussen sturen we al enkele weken berichtjes, en ik vind het echt fijn om van hem berichtjes te krijgen. Hij is enkele jaren ouder dan mezelf, maar dat vind ik op zich geen probleem.
Hetgeen mij dwarszit is... dat ik hem nauwelijks ken. Enkel door een beetje informatie via sms'jes.
Ik zou wel willen afspreken, maar ik zit momenteel midden in m'n eindexamens en het is van groot belang dat ik slaag voor m'n examens.
Maar ergens is er de drang om hem te zien, maar langs de andere kant... hij is uiterlijk niet mijn type en ik ben bang dat als ik hem zie,ik een beetje ga afknappen.

Wat zouden jullie doen met deze gevoelens en met die drang om hem eens te zien?????

Greets Lieve,xxx

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 10:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 10:44
Liss
Liss is offline
Zou als ik jou was gewoon een keertje met hem afspreken, als je gaat wachten tot na je examen denk je er misschien toch evenveel overna dan dat je doet als je hem wel gezien hebt.
Spreek gewoon een keertje af tijdens het uitgaan ofzo en als het klikt zou ik wel een beetje rustig aan doen tot na je examens, maar die zijn al bijna
Oud 02-05-2004, 11:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
inderdaad, als je tussendoor toch nog wel eens uitgaat ofzo kun je best eens met hem afspreken. Ik heb nou niet echt het idee dat je meer tijd aan hem kwijt zal zijn nu je dat wel zou doen, dan als je het zou laten. Je legt hem dan gewoon rustig uit dat je midden in je eindexmens zit en het even rustig aan wilt doen, daarna het feest los kan barsten (of zoeits in elk geval)
Als je op hem afknapt is dat jammer, maar dat kun je vantevoren nooit weten, dus gewoon doen en merken wat er van komt!
Stel je voor dat het leven voorspelbaar zou zijn, saaaaaai!
Oud 02-05-2004, 17:54
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
lieve schreef op 02-05-2004 @ 11:40 :
Ok,ik heb tijdens het uitgaan een dik jaar geleden een jongen leren kennen, J. Hij was een vriend van een gemeenschappelijke vriend.
Hij maakte toen al wel duidelijk dat hij me wel zag zitten.
In het voorbije jaar hebben we elkaar nog een paar keer gezien (+-4x), maar er werd vooral veel gelachen en plezier gemaakt. Maar ik wist eigenlijk zogoed als niets van hem.

[..]

Maar ergens is er de drang om hem te zien, maar langs de andere kant... hij is uiterlijk niet mijn type en ik ben bang dat als ik hem zie,ik een beetje ga afknappen.

Wat zouden jullie doen met deze gevoelens en met die drang om hem eens te zien?????

Greets Lieve,xxx
Hoezo ben je bang dat als je hem ziet je een beetje gaat afknappen? Je hebt hem toch al een paar keer gezien?

Je kunt gewoon met hem afspreken hoor.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten