Ok,ik heb tijdens het uitgaan een dik jaar geleden een jongen leren kennen, J. Hij was een vriend van een gemeenschappelijke vriend.
Hij maakte toen al wel duidelijk dat hij me wel zag zitten.
In het voorbije jaar hebben we elkaar nog een paar keer gezien (+-4x), maar er werd vooral veel gelachen en plezier gemaakt. Maar ik wist eigenlijk zogoed als niets van hem.
Omdat ik al een hele tijd alleen ben, hadden een paar vriendinnen afgesproken om, als ze hem nog eens zagen, mijn GSM nummer te geven. Met carnaval is dat dus gebeurd, ik kon niet mee omdat ik moest werken. Maar hij heeft toen ook nog gezoend met die vriendin.(Ik moet wel eerlijk zeggen dat die vriendin vaak overdrijft en ik dus ook niet zeker ben of het al dan niet gebeurd is.)

en
1 van die vriendinnen vroeg me steeds of ik nog geen berichtje had gekregen van iemand, ik zei zo een paar weken van 'neen, heb amper berichtjes gekregen dees week' bijv. Zij heeft het dan na een paar dagen opgebiecht dat ze m'n nummer gegeven had.
En idd de week daarna kreeg ik een berichtje.
Ondertussen sturen we al enkele weken berichtjes, en ik vind het echt fijn om van hem berichtjes te krijgen. Hij is enkele jaren ouder dan mezelf, maar dat vind ik op zich geen probleem.
Hetgeen mij dwarszit is... dat ik hem nauwelijks ken. Enkel door een beetje informatie via sms'jes.
Ik zou wel willen afspreken, maar ik zit momenteel midden in m'n eindexamens en het is van groot belang dat ik slaag voor m'n examens.
Maar ergens is er de drang om hem te zien, maar langs de andere kant... hij is uiterlijk niet mijn type en ik ben bang dat als ik hem zie,ik een beetje ga afknappen.
Wat zouden jullie doen met deze gevoelens en met die drang om hem eens te zien?????
Greets Lieve,xxx