Oud 19-04-2004, 15:49
timmm
timmm is offline
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en na wat zoeken kwam ik op de site van gsmhut.net

http://www.gsmhut.net/productenv.php...Hut%20HotDeals

je krijgt deze telefoon(niet de mooiste maar daar gaat het mij niet om) met 2 jaar vodafone abonnement geheel gratis, zelfs je belminuten kosten je niets.

Maar ik vraag me af hoe betrouwbaar dit is om via internet te kopen en of je achteraf niet moet bij betalen. Want hoe kan het uit dat ze je €316 retour geven?

Dus wat denken jullie ervan, hoe betrouwbaar is het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2004, 20:57
Verwijderd
Normaal gesproken krijgt de winkel waar jij een telefoon met abo koopt een bonus omdat ze dat abo verkopen. Die bonus geven ze als korting op het toestel. Omdat dit toestel bijna niets meer kost en ze toch een hoge korting krijgen kunnen ze gewoon jou een deel geven.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:21
The Stranger
The Stranger is offline
Een korting/bonus van 391 euro? Hoe verdienen de website en Vodafone dan hun geld?

Ik heb dit soort aanbiedingen al vaker gezien, ik neem aan dat er toch wel een addertje onder het gras zit. Misschien is er hier iemand die ervaringen heeft met aanbiedingen als deze?
Oud 19-04-2004, 22:47
Verwijderd
Hoe vodafone geld gaat verdienen aan jou?

Kijk alleen eens naar t-mobile.
Je hebt daar een abo dat kost 22,50 (t-mobile 150) en daar zitten verschillende telefoons bij.
Je hebt een abo dat kost 11,25 (t-mobile 150 sim-only) en daar zit niks bij. Dus hebben ze een verschil van 135 euro per jaar wat al een deel van het verschil is. 135*2= 270 euro en dan ben je al een goed eind in de richting. Ook kan de winkel kiezen om jou gewoon 22,50 te geven en een bonus te innen die vrij groot is (400 euro minimaal want je kan een toestel van 400 euro nog gratis krijgen) dan geven ze jou de besparing terug 270 euro die jij goedkoper uit was met een sim-only en 130 in hun eigen zak.

Mwah is vage uitleg van mijn kant. Bovendien gaat vodafone uit van de bonus op een 120 abo, je moet het zelf omzetten in een 60 abo (die goedkoper is)

Maak je maar geen druk, de telefoonmaatschappijen verdienen meer dan genoeg, een winkel niet zo heel veel (maar ook genoeg) het is alleen wel belangrijk dat je het bij een goede winkel doet. Komt de winkel zijn afspraken immers niet na dan zit jij wel vast aan je abo! Shopsurvey's kan je bij www.kieskeurig.nl bekijken, www.tweakers.net en door goed te googlen komt ook al een hoop naar boven
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:15
timmm
timmm is offline
maar is het nou voor 100% zeker dat het gratis is en dat het geld word terug gestort?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
timmm schreef op 20-04-2004 @ 15:15 :
maar is het nou voor 100% zeker dat het gratis is en dat het geld word terug gestort?
nee, je moet leren lezen. Ik weet niet of dat een betrouwbaar bedrijf is. Als het betrouwbaar is en jij doet wat er staat dan is er niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:11
rubenrtv
rubenrtv is offline
check de site www.telecomvergelijker.nl maar eens, daar vind je wel of de winkel betrouwbaar is.
Ik heb zelf een helemaal gratis Orange Free 20 abonnement, maar daar kreeg ik niet eens een cashback, dat was gewoon gratis
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:46
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
je moet dus wel gewoon 23,50 per maand betalen
en na 6 maanden kun je dat omzetten in een goedkoper abbo
Oud 06-05-2004, 13:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mn neef heeft dat ook gedaan via internet en volgens mij nog geen addertjes gevonden...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:47
AngelLena
AngelLena is offline
Hier ben ik niet helemaal zeker over. Ik verplaats em eerst naar Hardware, mochten mijn collega's dit alsnog DK materiaal vinden gaat ie daarheen.
Oud 15-05-2004, 10:03
the_republican
the_republican is offline
Kijk eens op www.bestelmaar.nl

Die is zeker betrouwbaar. Ik heb er ervaring mee. Heb nu een goedkoop abonnement van vodafone.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten