![]() |
|
![]() |
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en na wat zoeken kwam ik op de site van gsmhut.net
http://www.gsmhut.net/productenv.php...Hut%20HotDeals je krijgt deze telefoon(niet de mooiste maar daar gaat het mij niet om) met 2 jaar vodafone abonnement geheel gratis, zelfs je belminuten kosten je niets. Maar ik vraag me af hoe betrouwbaar dit is om via internet te kopen en of je achteraf niet moet bij betalen. Want hoe kan het uit dat ze je €316 retour geven? Dus wat denken jullie ervan, hoe betrouwbaar is het? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe vodafone geld gaat verdienen aan jou?
Kijk alleen eens naar t-mobile. Je hebt daar een abo dat kost 22,50 (t-mobile 150) en daar zitten verschillende telefoons bij. Je hebt een abo dat kost 11,25 (t-mobile 150 sim-only) en daar zit niks bij. Dus hebben ze een verschil van 135 euro per jaar wat al een deel van het verschil is. 135*2= 270 euro en dan ben je al een goed eind in de richting. Ook kan de winkel kiezen om jou gewoon 22,50 te geven en een bonus te innen die vrij groot is (400 euro minimaal want je kan een toestel van 400 euro nog gratis krijgen) dan geven ze jou de besparing terug 270 euro die jij goedkoper uit was met een sim-only en 130 in hun eigen zak. Mwah is vage uitleg van mijn kant. Bovendien gaat vodafone uit van de bonus op een 120 abo, je moet het zelf omzetten in een 60 abo (die goedkoper is) Maak je maar geen druk, de telefoonmaatschappijen verdienen meer dan genoeg, een winkel niet zo heel veel (maar ook genoeg) het is alleen wel belangrijk dat je het bij een goede winkel doet. Komt de winkel zijn afspraken immers niet na dan zit jij wel vast aan je abo! Shopsurvey's kan je bij www.kieskeurig.nl bekijken, www.tweakers.net en door goed te googlen komt ook al een hoop naar boven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
check de site www.telecomvergelijker.nl maar eens, daar vind je wel of de winkel betrouwbaar is.
Ik heb zelf een helemaal gratis Orange Free 20 abonnement, maar daar kreeg ik niet eens een cashback, dat was gewoon gratis ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk eens op www.bestelmaar.nl
Die is zeker betrouwbaar. Ik heb er ervaring mee. Heb nu een goedkoop abonnement van vodafone. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] Abonnement verlengen.... drama??? en welke toestel dan wel? G.T.C. | 8 | 17-05-2006 17:22 | |
Software & Hardware |
[gsm] iemand verstand van abonnementen? strawberryangel | 20 | 26-07-2005 13:33 | |
Software & Hardware |
kan iemand me helpen ? katten | 3 | 27-02-2003 21:04 | |
De Kantine |
van mobiel word je debiel... pienie | 49 | 04-05-2002 17:20 |