Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik wel, en de hond schrikt zich ook iedere keer het apelazarus, bovendien lijkt me dit niet echt normaal aangezien hij dit eerder niet deed ![]() Maar aan jullie reacties te zien hebben jullie ook niet echt een idee ![]()
|
![]() |
knallen uit te uitlaat zijn meestal teken van vernaaide ontsteking.... zet der 'ns 1 (of meerdere) nieuwe bougies in? ALLEMAAL vervangen dus
knallen uit de carbu (lijkt me zeer onwaarschijnlijk) is meestal wat met je membraanklepjes... hoe dat zit weet ik niet psies... probeer eerst 'ns setje nieuwe bougies.... die dingen kosten toch maar 4 euro per stuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wil je dit controleren, kijk dan waar je luchtfilter zit, en kijk waar die langs loopt tot aan de carburateur.. kijk of je een lek kan vinden, of spuit anders wat kruipolie over de luchttoevoer (niet op het filterhuis zelf) terwijl de motor loopt. Als het toerental nu opeens klein beetje toeneemt, dan zuigt ie dus de kruipolie aan, en zit er dus een lek in. Doe er wat sterk tape omheen ofzooow Probeer dit eerst maar eens, succes & Let Me Know Genesis Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 13:05. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Auto wil niet in vijfde versnelling en motor lampje brandt miekmuis | 13 | 22-03-2013 11:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] PO Systeembord EmYv | 8 | 19-05-2008 18:03 | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) part 2 Kurogane | 500 | 07-06-2007 16:52 | |
Verkeer & Vervoer |
Auto ervaringen Verwijderd | 136 | 03-01-2006 19:14 | |
Vrije tijd |
GP Maleisie Kirk22 | 60 | 17-03-2002 21:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
interessant natuurkunde-probleem John Sickbock | 42 | 26-11-2001 15:09 |