Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, ben blij dak niet de enige ben die dan zo heftig reageerd.. Ik zit nu bij em op schoot en tis wel heel fijn bij hem te zijn nu, en khad em owk nog ff smsje gestuurd dat ik niet boos meer was en van em hou enzow.. Hij zei later owk dat ie zich toen wel weer beter voelde enzow.. Tnx voor de reacties iig!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hij is dus de hele avond gewoon wel bezig geweest met wat ie moest doen alleen zat ik dr bij.. dus dat lijkt me wel goed te zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan je reactie goed begrijpen, zou hetzelfde gedaan hebben in jouw plaats...
als jan mij [impulsief] belooft me in 't midden van de week te komen ophalen en een uurke later belt om te zeggen da het toch niet kan doorgaan... had ie maar niet ja moeten zeggen zonder eerst fatsoenlijk na te denken... *blue* |
![]() |
|
![]() |
ik had precies hetzelfde, me vriend belde me op dat ie uitging met zn vrienden, en ik vroeg heel impulsief of ik mee mocht.. maar hij wilde liever met zn vrienden (had er een tijd geleden nog een topic over geopend) en ik vond t zo jammer.. dat ik begon te huilen. Uiteindelijk stond ie op de hoek van me huis toen ik uit me werk kwam die avond. Dat we samen iets zouden gaan doen. Maar.. ik vond t wel leuk, maar voelde me ook wel een beetje schuldig..
alsof ie iets niet deed omdat IK moest huilen.. en dat was waarschijnlijk ook zo ik hou ook niet van die situaties.. Chanel
||
Citaat:
*~xXx~*Druppel*~xXx~* |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat heb ik ook heel erg.
Dan spreken we iets af, en dan belt hij toch nog op het laatste moment af. En dan word ik vaak erg pissig op hem, terwijl hij er ook niets aan kan doen (Dat hij opeens ziek is geworden o.i.d.), maar dat neem ik hem, soms onbewust, wel kwalijk. En daardoor beszorg ik hem weer een rotgevoel. ![]() Maar het komt altijd wel weer goed ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Liefde & Relatie |
Stel ik me aan? :| Rareman2 | 18 | 04-02-2004 09:14 | |