Oud 06-05-2002, 17:32
Verwijderd
jah, muh vriend belde me dus vanmiddag. En ik zei als grapje of ie me niet kon komen ophalen vanavond, en hij zei ja, ik zei, weet je het zeker, hij zei ja..

Ik was dus helemaal blij dat ik hem onverwachts toch zou zien vanavond enzow, en ook omdak vanavond mn portomonnee, die ik daar had laten liggen, bij een vriend van hem moest ophalen en daar heel ver voor zou moeten fietsen, maar dat nu met de auto met hem kon doen en dan bovendien hij dr bij was omdak ut toch beetje raar vond, die vriend van hem zo zien zonder mij drbij..

Belt ie een uur later op, ja, ik heb nog even nagedacht, en ik vind het toch een beetje teveel gedoe..

Toen moesk huilen, ten eerste omdat ik teleurgesteld was maar owk omdat ik een beetje pissig was dat ie dan niet nadenkt voor ie ja zegt. Hij vond het teveel gedoe omdat ie vanavond nog van alles had willen doen en dat nu niet allemaal kon omdat ie dan mij moest ophalen. Maar die dingen die hij wil doen kan hij net zo goed donderdag doen. Hij zei dat het nix te maken had met dat ie me niet wou zien, dat hij dat juist heel erg graag wou, en daarom zo snel ja zei..

Nu komt hij me dus alsnog halen, niet omdak ik dat van hem vroeg ofzow, maar omdat hij zich schuldig voelde en vond dat ik eigenlijk wel gelijk had.. Maar nu voel ik me toch weer een beetje lullig dat ie die dingen nu niet kan doen, want we hebben dan alleen vanavond want morgen moet hij weer heel vroeg naar zn stage..

Vinden jullie dat ik me nou aanstelde dak boos was enzow (dak huilde gebeurd bij mij gwoon echt ontzettend snel)..

Ja kweetniet... kwou ut gwoon ff kwijt..

khaat dit soort dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 17:46
Verwijderd
Ik kan niet zeggen dat je je aanstelt, want ik ben zelf ook kei snel emotioneel..
Ik snap ook wel dat je pissig wordt, of emotioneel, als ie afspraken maakt en niet nakomt, of dat ie te snel dingen zegt enzow...
Zou ik waarschijnlijk ook niet tegenkunnen. En ik snap ook dat je je kut voelt als je je helemaal hebt verheugd om hem te zien en dat dat opeens niet doorgaat..
En ik snap ook dat je je schuldig voelt, ook al ben je wel blij dat ie toch nog komt...

Heel raar, ik snap je precies, maar ik zou niet weten wat je er aan kunt doen... Als je dat weet, mag je het mij ook melden.. Kheb namelijk ook last van dit soort dingen.. Dat snel emotioneel worden enzo

naja iig komt het vast wel goed meis
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:54
Piccola
Piccola is offline
Dit is heel herkenbaar!! Zoiets had ik gisteravond nog... Ik begrijp je reactie zeker wel. Ikzelf ben ook behoorlijk snel emotioneel! Najah, sluit me dus verder bij ~Dark Voice~ aan!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Dit is heel herkenbaar!! Zoiets had ik gisteravond nog... Ik begrijp je reactie zeker wel. Ikzelf ben ook behoorlijk snel emotioneel! Najah, sluit me dus verder bij ~Dark Voice~ aan!
jah het spijt me dat ik offtopic ga, maar Piccola, hoe is het nu met je?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 19:19
highlight
highlight is offline
nee vind ik niet..je verheugde je erop, en dan zegt hij het af...zou ik ook niet leuk vinden...
Oud 06-05-2002, 20:39
Verwijderd
ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben, echt precies....
maar ik heb altijd van mezelf het idee dat dat fout is...
dat ik hem dan dwing om dingen te doen die hij niet wil ofzow...
maar ik ben het iig met je eens....
hmmmz love suxxxx bigtime
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben, echt precies....
maar ik heb altijd van mezelf het idee dat dat fout is...
dat ik hem dan dwing om dingen te doen die hij niet wil ofzow...
maar ik ben het iig met je eens....
hmmmz love suxxxx bigtime
jah idd, dat is het.. dat je hem dan weer dwingt toch te komen omdat hij je moeilijk zo kan laten zitten

maar goed, ben blij dak niet de enige ben die dan zo heftig reageerd..

Ik zit nu bij em op schoot en tis wel heel fijn bij hem te zijn nu, en khad em owk nog ff smsje gestuurd dat ik niet boos meer was en van em hou enzow.. Hij zei later owk dat ie zich toen wel weer beter voelde enzow..

Tnx voor de reacties iig!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:50
Verwijderd
np
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 00:08
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik vind het eik wel een beetje iemand een schuldgevoel aanpraten, terwijl het nergens voor nodig is, ok het is klote maar als zijn verhala klopt, is ie toch alleen maar kei lief...
Oud 07-05-2002, 07:37
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
highlight schreef:
nee vind ik niet..je verheugde je erop, en dan zegt hij het af...zou ik ook niet leuk vinden...
daar ben ik t wel mee eens, maar echt heel erg gauw laat ik het niet aan mn vriend merken als ik een keer in hem teleurgesteld ben om t zo maar ff te zeggen. Maar dan hoort ie t toch aan mn stem ofzo en dan wil die t ff goed uitpraten ofzo en dan gaan we wat leuks doen. beetje vaag allemaal, maar wel fijn.
Oud 07-05-2002, 11:16
Tom
Tom is offline
ff tussendoor, ben t met je eens dat het niet netjes was (achteraf afzeggen), maar onthoud wel dat je em genoeg vrijheid geeft.. als hij nog wat dingen moet doen, ga niet voor hem bepalen wanneer ie dat doet bijvoorbeeld...
Oud 07-05-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Tom' schreef:
ff tussendoor, ben t met je eens dat het niet netjes was (achteraf afzeggen), maar onthoud wel dat je em genoeg vrijheid geeft.. als hij nog wat dingen moet doen, ga niet voor hem bepalen wanneer ie dat doet bijvoorbeeld...
Oh.. zoals ik in mn verhaaltje al zei, ik heb dus gen enkel moment geeist dat hij me kwam ophalen, of gezegd dat ie zn dingen niet moest doen of iets dergelijks.. Hij wou me uiteindelijk zelf toch ophalen, ookal zei ik dat het echt niet hoefde als ie niet wou..

en hij is dus de hele avond gewoon wel bezig geweest met wat ie moest doen alleen zat ik dr bij..

dus dat lijkt me wel goed te zitten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:06
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
jah het spijt me dat ik offtopic ga, maar Piccola, hoe is het nu met je?
Goed hoor, dank je! Hij belde me 's nachts nadat hij terug was van het uitgaan op. Hij zei dat ie ontzettend veel van me hield, me nooit meer kwijt wou en dat het hem heel erg speet! Maar toen viel de telefoon uit vanwege een lege accu... Toen kwam hij gisteravond hier... Ik wou er heel graag over praten enzo, maar door het hele tragische gebeuren rondom Pim Fortuyn gebeurde dit maar niet. Toen zette hij ineens de tv uit en hij wou toen praten. Dit vond ik sowieso al heel fijn, omdat ie normaal liever keihard voor alles wegrent en het er niet meer over wil hebben enzo. Ik heb hem toen precies verteld waar ik boos over was en waarom! We hebben ruim een uur gepraat. Hij was het uiteindelijk met me eens! Alles kwam er gister gewoon uit.. Ook dingen waar ik, of hij, al een tijdje mee zat maar die ik, of hij, nog nooit echt gezegd had! Alles is nu opgelost en hij heeft me beloofd meer rekening met me te houden enzo. Hij vertelde me ook dat ie tijdens het uit gaan zich heel kut heeft gevoeld. Iedereen was vrolijk en druk, maar hij had zijn hoofd er niet bij. Hij dacht alleen maar aan mij en aan die ruzie. Dit was zooo'n opluchting voor mij!!! Najah, ik zal nu maar ff m'n mond verder dicht houden voor er een FB boos wordt! Ik spreek je snel meis! En het was fijn dat ik mijn verhaal ff bij je kwijt kon en dat je me daarbij ook nog begreep!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:11
Verwijderd
ik kan je reactie goed begrijpen, zou hetzelfde gedaan hebben in jouw plaats...
als jan mij [impulsief] belooft me in 't midden van de week te komen ophalen en een uurke later belt om te zeggen da het toch niet kan doorgaan... had ie maar niet ja moeten zeggen zonder eerst fatsoenlijk na te denken...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:14
chanel
chanel is offline
ik had precies hetzelfde, me vriend belde me op dat ie uitging met zn vrienden, en ik vroeg heel impulsief of ik mee mocht.. maar hij wilde liever met zn vrienden (had er een tijd geleden nog een topic over geopend) en ik vond t zo jammer.. dat ik begon te huilen. Uiteindelijk stond ie op de hoek van me huis toen ik uit me werk kwam die avond. Dat we samen iets zouden gaan doen. Maar.. ik vond t wel leuk, maar voelde me ook wel een beetje schuldig..
alsof ie iets niet deed omdat IK moest huilen.. en dat was waarschijnlijk ook zo

ik hou ook niet van die situaties..

Chanel
Oud 07-05-2002, 18:49
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Piccola schreef:
ik sluit mij hier ook bij aan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 09:01
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik had het ook gister... mijn vriendje had beloofd dat hij bij mij kwam eten en slapen dus ik had me erop verheugd om lekker de hele avond bij hem te kunnen zijn, belt hij me op dat hij oeps toch moest werken. Ja was hij vergeten. Ik verdrietig, kwam hij pas laat......... word ik ook heel emotioneel en alles, kan ik niks aan doen. Komt gewoon dan verheug je je erop en dan gaat het ineens niet door. Stom.

*~xXx~*Druppel*~xXx~*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:29
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Ja, dat heb ik ook heel erg.
Dan spreken we iets af, en dan belt hij toch nog op het laatste moment af. En dan word ik vaak erg pissig op hem, terwijl hij er ook niets aan kan doen (Dat hij opeens ziek is geworden o.i.d.), maar dat neem ik hem, soms onbewust, wel kwalijk.
En daardoor beszorg ik hem weer een rotgevoel.

Maar het komt altijd wel weer goed
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten