![]() |
|
![]() |
Wow ik zag net de trailer van Spielbergs nieuwe film, en het greep me echt. Volgens mij wordt het eindelijk weer eens een echt goede Spielberg film, ook al heeft dat een aardige tijd moeten duren. The Terminal, A.I., catch me if you can en War of the Worlds waren wel aardig, maar haalde het niet bij zijn eerdere werk, als je t mij vraagt.
Trailer Kijk m! Ben benieuwd hoe jullie erover denken na het zien ervan...
|
![]() |
|
Schijnbaar is mijn nieuwere Topic over Munich gesloten.
![]() Maar ja, ik heb net een link gevonden waar je enkele samples van de Soundtrack kunt horen. http://www.soundtrack.net/features/article/?id=175
|
Hier is een Nederlandse Trailer die nog niet zolang geleden verschenen is. Ik moet zeggen het ziet er goed uit.
De muziek is de originele soundtrack van John Williams en zo te horen wordt het een juweeltje. http://www.uip.nl/pictures/Munich/tv60nl.mpg
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
Was verder toch vakkundig in elkaar gezet en èrg spannend.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zie je punt ineens ![]() ow, en dat Joodsche ventje met zn schattige hoofdje dat helemaal uit de Joodsche nederzetting in het verre heelal hierheen kwam om vervolgens op kosten van de palestijnse staat helemaal naar huis te bellen! OMG ontopic:lijkt me best een leuke film
||
Citaat:
Spoiler
die scene vink trouwens wel de 'ergste' van het hele verhaal. de muziek, alles.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Ik zal dit ook geen "puur zionisme" noemen, maar een zionistisch trekje vind ik zelf in het slot van deze film niet ver gezocht, in tegenstelling tot die andere films die ik noemde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn bedoeling was overigens om aan te tonen dat de bewering van lodemai, zelfs met een goedgezinde tegemoetkoming, nog als een tang op een varken slaat. |
![]() |
||
Citaat:
Dit vind ik echt vreselijk vergezocht, vooral met zo'n muziekje (hierin kan de goedkeuring 'geproefd worden'?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
The Six Day War broke out on Monday, June 5, 1967. The Old City of Jerusalem was captured by the Israel Defence Forces on June 7. When the war broke out and Jerusalem was freed "Jerusalem of Gold" immediately became an anthem of sorts. During the liberation of the city, the soldiers burst out singing "Jerusalem of Gold" at the Western Wall. Television producer Yossi Ronen, who at the time reported from the scene, noted that "the excitement reached its peak." Rabbi Shlomo Goren, chief rabbi of the IDF, blew the shofar, and recited prayers. "'The paratroopers burst out in song, and I forgot my role as 'objective reporter' and joined with them in singing 'Jerusalem of Gold'". Twenty years after the incident and after much contemplation, Shemer (de componist) reiterated her viewpoint in a newspaper supplement commemorating twenty years of the reunification of the city: Jerusalem devoid of Jews was mournful and in ruins, and the Land of Israel without Jews was in desolation. "Jerusalem of Gold" was selected as "Song of the Jubilee" on Israel's 50th Independence Day, celebrated in 1998. In a survey carried out jointly by the Reshet Gimmel radio station, Channel One television station and the Yediot Aharonot daily, the song was selected as the most popular in Israel's first fifty years. Dit "muziekje" is dus minder onbeduidend dan jij lijkt te denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik heb een natuurlijke analyseerdrift, ik kan er niks aan doen.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Indiana Jones IV 2079 | 140 | 04-06-2008 10:34 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? #2 Igorrrai | 500 | 02-10-2006 09:36 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties Verwijderd | 212 | 07-03-2006 21:22 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Films, TV & Radio |
Wilke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien Uice | 500 | 31-01-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Munich [2005] A Narrator | 4 | 16-12-2005 17:30 |