Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik drink altijd light, omdat ik geen suiker mag, kan ook nog een reden zijn. Volgens mij heeft het zeker wel zin om light frisdranken te drinken ipv gewone, het scheelt enorm in de suiker. Zoetstoffen zijn ook niet goed, als je drie liter per dag drinkt is het ongezond, maar als je bij het uit eten gaan een paar glaasjes drinkt, dan is dat volgens mij qua lijnen zeker beter dan gewone frisdrank. Om te vergelijken in cal. in water zitten er 0 (duh), in light frisdranken 0 tot 5 oid en in gewone frisdrank zitten er véél meer. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me sowieso af wat je nu wel en niet moet geloven, je hoort zo vreselijk veel tegenstrijdige dingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet niet precies hoe het werkt, heeft ermee te maken dat je lichaam denkt energie te krijgen, maar dat krijg het dus niet.
|
Ja, bijna alle light dranken bevatten aspartaam, het is nog nooit bewezen dat dat een veilige stof is. lees dit maar, dan drink je nooit meer light producten
![]() http://www.aspartaam.nl/artikelen/nsda.html ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het gaat er maar ook om welke uitgangspositie je hebt (dus; wat is goed en wat is slecht?). Als jij per se wilt afvallen, dan moet je dus niet los gaan aan de suikers en vetten. Mar als je dat niet wilt is suiker en vet veel minder slecht dan in de eerste situatie. En het is ook nog een kwestie van combineren én je eigen lichaam kennen (aspertaam en andere zoetstoffen zijn dus niet zulke vriendjes met mijn lijf ![]() Zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de topic ging toch over lightproducten ipv andere producten bij afvallen en niet over lightproducten ipv andere producten in andere situaties? |
![]() |
||
Citaat:
Dat bedoelde ik ![]() Hmmja, nu snap ik het ook niet helemaal meer wat ik nou wél wilde zeggen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wel beetje erbij blijven he ![]()
||
Citaat:
De meeste lightdranken zijn suikervrij (en zoals Apomes dus al zei, zitten daar dan dus 0 suikerklontjes is)...?
||
Citaat:
Lees dan eerst eens de ingrediënten op het etiket van bv. cola of pepsi light, ik ben erg benieuwd of jij daar iets als 'suiker' of 'sacharose' tussen kunt ontdekken. ![]() ![]() Had er werkelijk suiker in lightfrisdranken gezeten, dan was ik een stuk zieker en moeier dan dat ik nu ben wanneer ik lightfrisdrank drink/gedronken heb. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
suiker is niet totaal ongezond! je lichaam heeft het wel nodig voor energie en zonder suiker kan je lichaam ook moeilijker vet verbranden! qua eten is bijna niks slecht als je het gewoon maar met mate eet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic; ik vind light frisdrank vies en drink het dus zelden tot nooit. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volle melk 63 Cal Cola: 42 (ongeveer)
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd het scheelt al om je gewone producten te vervangen door light varianten. Maar alleen als je daarbij niet denkt dat je nog wel een koekje extra kan hebben. Op deze manier kunnen light varieanten ook een ave rechts effect hebben. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1740: Frederik de Saaie is koning van Pruisaain en Markies de Saaide wordt geboren Martiño | 500 | 21-11-2012 14:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #24 Balance | 500 | 16-02-2010 11:57 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #21 flyaway | 500 | 10-03-2008 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet genoeg drinken. jet | 53 | 02-01-2006 14:31 |