Oud 12-10-2004, 16:20
puch
puch is offline
Hoi, Ik heb sinds kort, (gisteren) the sims gekocht maar hij slikt de code's niet. Wat moet u nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2004, 16:24
Verwijderd
(sims 2 topic is het algemene topic)

Ehm, je bedoelt cheat-codes? Als je die niet in kan toetsen, komt dat door een programma dat je op de achtergrond aan het draaien bent. Ctrl+Alt+Del en dan alle programma's sluiten behalve Explorer en Systray (als je WinXP hebt; alle programma's waar jouw naam achterstaat sluiten, behalve Explorer en Systray).
Dan moet het wel werken
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:28
puch
puch is offline
Nou ik kan wel de voode intoetsen, maar als ik op enter druk om de code te activeeren geeft ie de melding: No such cheat
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:31
Verwijderd
dat heb ik ook weleens, maar als ik dan nog een x op enter druk (venstertje sluit dan), dan voert hijde code wel uit..maar of dat bij jou ook zo zal zijn weet ik niet...succes!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:31
Verwijderd
Oh, je hebt het over Sims 1?
Wat voer je in dan?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:48
puch
puch is offline
Ja sim's 2 liep steeds vast dus heb ik maar ingerolen voor deel 1

Maar goed, met de code voor meer geld bvb:

Ctr + Shift + C klapaucius
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:13
Verwijderd
ja idd
of je typt ctrl + alt + shift + C --> er verschijnt een grijs balkje waarin je kan typen en dan typ je:
- rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! hoe langer de rij hoe meer geld, als je er ff een getal op laat volgen ;!;!;!6 bv, hoe je niet steeds opnieuw te typen, en dan gewoon op enter drukken enz.
- move_objects on --> je kunt nu zo goed als alles verplaatsen, ook brievenbus, vuilnisbak, mensen en bezoekers... uitschakelen door in zelfde balkje 'move_objects off' te typen
- map_edit on --> je kunt nu land aankopen wat buiten je kavel ligt, maar let op!! in het buurtoverzicht zie je hier ook de gevolgen van en dat vind ik niet zo mooi (alles sluit niet zo mooi meer aan enzo) maar je hbet dan wel gratis extra ruimte..uitschakelen door in balkje 'map_edit off' te typen
- zo zijn er nog heel wat 'trucjes' die je uit kunt halen, kijk zelf maar eens op www.xcheater.com
groetjes mij
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:23
puch
puch is offline
Helaas ook die werkt niet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:39
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
puch schreef op 12-10-2004 @ 17:48 :
Ja sim's 2 liep steeds vast dus heb ik maar ingerolen voor deel 1

Maar goed, met de code voor meer geld bvb:

Ctr + Shift + C klapaucius

is goed!

daarna moet je alleen nog steeds !;!;!;!;!;!;! enz. invoeren dan moet het werken.
Oud 12-10-2004, 17:44
puch
puch is offline
Nomaal helaas. Ook deze oplosing werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 19:23
Verwijderd
Moet je niet 'rosebud' als code gebruiken? Ik weet niet welke versie je hebt...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 19:58
puch
puch is offline
deluxe edition
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:00
puch
puch is offline
WIe o wie kan mij helpen???
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:01
ExVaal
ExVaal is offline
www.cheatplanet.com ?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:30
Verwijderd
hmm dan weet ik ook ff niet meer..bij mij (bij sims 1 bedoel ik nu ff) werken die codes van xcheater.com wel, rosevud;!;! doet het idd wel, maar bij mij doet klapaucius het ook niet hoor..nooit gedaan ook trouwens..maar succe smet verder kijken dan
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:30
Verwijderd
rosebud beolde ik..typfoutje srry
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:08
Bubbling Mind
Bubbling Mind is offline
download maar een mod..10 keer handiger dan cheatcodes
Oud 13-10-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Miss_3488 schreef op 13-10-2004 @ 16:30 :
hmm dan weet ik ook ff niet meer..bij mij (bij sims 1 bedoel ik nu ff) werken die codes van xcheater.com wel, rosevud;!;! doet het idd wel, maar bij mij doet klapaucius het ook niet hoor..nooit gedaan ook trouwens..maar succe smet verder kijken dan
clapaucius werkt alleen bij Sims 1 zonder uitbreidingen, met uitbreidingen moet je rosebud gebruiken.

@puch; kijk anders eens op de Sims-FAQ of www.thesims.com misschien staat het daar tussen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 22:11
Apaaaj
Apaaaj is offline
Bij mij heeft de sims het altijd gedaan nu laatst pc geformateerd.. nu weer sims geinstaleerd maar doet t niet meer.. krijg t begin scherm als ie opstart dat filmpje enzo en dan kapt ie..

wat kan ik daar aan doen?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:15
puch
puch is offline
Wat voor beeldkaart heb je? Anders moet je die nog apart instaleeren bij de wat nieuwere types en zo
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Apaaaj schreef op 13-10-2004 @ 23:11 :
Bij mij heeft de sims het altijd gedaan nu laatst pc geformateerd.. nu weer sims geinstaleerd maar doet t niet meer.. krijg t begin scherm als ie opstart dat filmpje enzo en dan kapt ie..

wat kan ik daar aan doen?
Heb ik ook gehad, onder WinXP, in de FAQ op www.thesims.com staat wel wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 14:50
Apaaaj
Apaaaj is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-10-2004 @ 15:05 :
Heb ik ook gehad, onder WinXP, in de FAQ op www.thesims.com staat wel wat je moet doen.
Tnx.. maar of ik heb er overheen gekeken maar kan der helaas niks vinden... kzal nog wel ff verder zoeken
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Apaaaj schreef op 14-10-2004 @ 15:50 :
Tnx.. maar of ik heb er overheen gekeken maar kan der helaas niks vinden... kzal nog wel ff verder zoeken
Er staat ergens een code die je in de opdrachtregel moet gaan zetten van je pictogram op de desktop. Ik kan hem ook niet zo snel vinden... Hij slaat dan het hele filmpje over en begint gewoon, daarmee deed hij het bij mij wel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:22
Apaaaj
Apaaaj is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-10-2004 @ 16:05 :
Er staat ergens een code die je in de opdrachtregel moet gaan zetten van je pictogram op de desktop. Ik kan hem ook niet zo snel vinden... Hij slaat dan het hele filmpje over en begint gewoon, daarmee deed hij het bij mij wel.
Hmz oke heb der al naar gezoch maar nog niet gevonden..
Kheb vorige week wel uitbreidingsversie van xp derop gezet misschien ligt het daaraan want daarbij werd mn comp geformateerd.. dus misschien is er iets af wat er op moet staan om t te spelen...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Apaaaj schreef op 14-10-2004 @ 16:22 :
Hmz oke heb der al naar gezoch maar nog niet gevonden..
Kheb vorige week wel uitbreidingsversie van xp derop gezet misschien ligt het daaraan want daarbij werd mn comp geformateerd.. dus misschien is er iets af wat er op moet staan om t te spelen...
Mja, update dan al je drivers eerst eens, misschien dat dat helpt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
puch schreef op 12-10-2004 @ 20:58 :
deluxe edition

die heb ik ook en ik gebruik rosebud en die doet ut bij mij wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic